- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur

Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Jim Carrey vind ik meestal wel meevallen, zoals in The Majestic.
Brad Pitt moet ik ook niet, en dat ventje uit Problem Child ook niet, en dat menneke uit Stephen King's miniserie "The Shining" ook niet. En David Dorfman ook niet, oja... En Jim Varney

Mel24
-
- 149 berichten
- 2207 stemmen
Ben ook nooit zot geweest van Jim Carrey maar in Ethernal Sunshine kon hij me wel bekoren.
Zeer goede film trouwens!!
Hier nog enkel mensen waardoor ik een film durf passen:
1) Brendan Fraser (brrrr)
2) Christopher Lambert
3) Chuck Norris
1) Juliette Lewis
2) Sarah Michelle Gellar
3) Laura Dern

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Julliette Lewis zie ik liever ook niet, afgrijselijk mens en haar uiterlijk is ook nog eens erg overschat.

Mel24
-
- 149 berichten
- 2207 stemmen
Was nog iemand vergeten, heb haar al lang geen film meer weten spelen sinds "American Beauty":
Mena Suvari
brr en Treat Williams Bah!

movielauxje
-
- 137 berichten
- 168 stemmen
Ik voel me vereerd, Kabukiman!
Irritant:
- Juliette Lewis (met stip op 1)
- Renee Zellweger
- Julia Roberts
- Christina Ricci
- Scarlett Johansson (sorrie voor alle fans...)
- Ben Affleck
- Tom Cruise
- Colin Farrell
- Orlando Bloom (sorrie voor alle pubermeisjes...)
- Robin Williams
- Michael Douglas (vind hem geen slechte acteur, maar om de een of andere reden moet ik hem niet!)
Micheal Douglas is gewoon irritant om naar te kijken.

nickdeleuw
-
- 65 berichten
- 0 stemmen
KEVIN SPACEY,
wat heb ik een schijthekel aan die acteur.. vooral na K-Pax, L.A. confidential en seven..
jammer voor degene die hem wel oké vinden..
en christopher walken, gewoon omdat hij een kutkop heeft..

JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
In American Beauty was ie nogtans meesterlijk...

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Annette Bening, juist door American Beauty. Als Spacey er niet was geweest was de hele film om zeep geholpen door haar. Ik heb sindsdien ook niks meer van haar gezien. Zelden zo'n irritante rol gezien.

kos
-
- 45931 berichten
- 8381 stemmen
Dat is dus eigenlijk alleen maar een compliment..

BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
KEVIN SPACEY,
wat heb ik een schijthekel aan die acteur.. vooral na K-Pax, L.A. confidential en seven..
haha... dat zijn nou net twee acteurs die ik wél graag zie! komisch is dit zeg!

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dat is dus eigenlijk alleen maar een compliment..
Ik snap dat haar rol inhield dat ze moest irriteren, maar ze slaagde er zo goed in dat elke keer als ze in beeld kwam ik de film af wou zetten. Dat kan nooit de bedoeling zijn.

dream555
-
- 78 berichten
- 38 stemmen
Julia Roberts, daar is toch niks mis mee. Allé, hoe is dat nu mogelijk? Ze is misschien geen top, maar ze heeft degelijke films, behalve die Ocean's toestanden, maar dat wordt dan weer verpest door twee blaaskaken, zijnde Clooney en Pitt.
Stel: Jim Carrey en Brad Pitt in één film. Is dat dan humor van het laagste niveau of horror van het ergste? I wonder.

Rien
-
- 114 berichten
- 45 stemmen
Wow, daar noem je effe 2 zeer vette namen
Ik vind deze acteurs enzo irritant
Met stip op 1 Tom Cruise
Patrick Swayze
Richard Geerse
Charlie Sheen
Pierce Brosnan
Mel Gibson
Chuck Norris
Elijah Wood
Vast nog wel meer maar ik ben net wakker, dus ik weet niet zoveel te bedenken

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is dat Richard Gere?

Toon1
-
- 497 berichten
- 2702 stemmen
Julia Roberts en Hugh Grant. Het is echt huilen als die op het scherm verschijnen.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dankzij het topic van Bonnie and Clyde herrinerde ik me gisteren Estelle Parsons weer. Bijzonder irritante en slecht gespeelde rol. En dan ook nog een oscar krijgen

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad wat een slechte rol was dat. Toen was er al wat mis met de oscars.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Misschien, maar als je naar de jaren '70 kijkt dan zie je dat de oscars daar hun hoogtepunt hadden.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker maar toen al hadden ze beslissingen waar geen touwen aan vast te knopen zijn.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik neem het ze nauwelijks echt kwalijk. Ze kunnen per jaar maar 1 winnaar kiezen elk jaar per catogorie en dat zal beslist niet makkelijk zijn, vooral niet als een duizenden filmfans je zo op de vingers zitten te kijken. Dat neemt overigens niet weg dat Estelle Parsons een domme keuze was. Als dat de beste vrouwelijke bijrol uit 1967 was dan wil ik die andere niet zien.

SuperSideSwipe
-
- 4461 berichten
- 2854 stemmen
Robert Redford. Meryl Streep, Barbara Streisand & Woody Allen schieten me zo 1,2,3 te binnen.

Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Watts
Joehoe ik wacht op een reactie....

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Smaken verschillen natuurlijk. Ik kan begrijpen dat sommigen haar niet geweldig vinden maar het meest irritant kan ik niet echt begrijpen. Logisch ook aangezien ik een groot Watts aanhanger ben.
Dan moet je eens nagaan dat ik met Noukie regelmatig een Watts film gezien heb, dat is onverdraagbaar.

Jopa
-
- 82 berichten
- 1692 stemmen
Whoopy Goldberg oa Sister Act andere voorbeelden weet ik niet (succesvol verdongen)

Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 12346 stemmen
Niemand kan op tegen Una O'Connor (o.a. Bride of Frankenstein, The Adventures of Robin Hood).