- Home
- Cast & crew
- Steve Austin
Delen
Steve Austin
Geboren: 18 december 1964 (61) in Victoria, Texas, Verenigde Staten
Bekend van: The Expendables, The Condemned en The Longest Yard
IMDb profiel:
Steve Austin
Wikipedia: Steve Austin
Bekend van
Volledige filmografie (32)The Expendables
als Paine
The Condemned
als Conrad
The Longest Yard
als Guard Dunham
Grown Ups 2
als Tommy Cavanugh
Hunt to Kill
als Jim Rhodes
Damage
als John Brickner
Recoil
als Ryan Varrett
Maximum Conviction
als Manning
Tactical Force
als Tate
The Package
als Tommy Wick
Chuck
als Hugo Panzer
The Stranger
als The Stranger
Echo Effect
als Ray Peters
Knockout
als Dan
Mr. McMahon
als zichzelf
Smosh: The Movie
Steve Austin's Broken Skull Challenge
Biography: WWE Legends
Samengewerkt met
Reacties
DiDa
-
- 3614 berichten
- 2627 stemmen
Steve Austin, is een Amerikaans acteur en voormalig professioneel worstelaar die bekend was om zijn prestaties voor World Championship Wrestling (WCW), Extreme Championship Wrestling (ECW) en World Wrestling Federation (WWF) - World Wrestling Entertainment (WWE).
Tegenwoordig mag Steve Austin zich voegen bij het lijstje actiesterren zoals Steven Seagal,
Jean-Claude Van Damme, Wesley Snipes, Dolph Lundgren, Michael Jay White enz.
Hij brengt dus regelmatig een dtv actiefilm uit. Een aantal van zijn films zijn voor de actiefan goed te pruimen (soms veel beter dan die van Seagal en van Damme) zoals The Condemned, Damage en Hunt To Kill. Onlangs speelde Austin ook een rol in The Expendables. Hierin speelde hij de rechterhand van Eric Roberts.
Binnenkort komt Steve Austin's nieuwe actiefilm uit met daarin ook Michael Jay White: Tactical Force. Hier de trailer:
Nasser Entertainment - nasserentertainment.com
Ik hoop dat we nog veel gaan horen van Austin op het gebied van de actiefilm!
fappie
-
- 2688 berichten
- 2005 stemmen
Hahha Steve Austin. De hufterige worstelaar
. Keek eerder vaak naar WWF. Hij is inderdaad wel geschikt voor actiefilms. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Stone Cold is een held.
Ook een geweldige host van WWE Tough Enough, lekker recht voor z'n raap bij de eliminaties.
schram101
-
- 16595 berichten
- 2111 stemmen
Austin is een baas inderdaad. Doet wel onder voor bijvoorbeeld Lundgren, maar dat doet niets af aan de coolness van Steve.
schram101
-
- 16595 berichten
- 2111 stemmen
Komt weinig aan voorlopig van Steve.
Alleen deze met ook Michael J White nog:
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
De laatste film van Steve Austin sinds jaren is Echo Effect (2015) maar schijnt heel slecht te zijn dus de dvd laat ik mooi links liggen. De trailer laat ook niet veel zien en dat is geen goed teken en alles wat je ziet, ziet er 'cheap' uit.
Jammer dat Steve Austin niet (actief) meer films maakt. Weet iemand waarom? De meeste van zijn films vind ik (erg) vermakelijk.
Een pareltje van hem vind ik toch wel Hunt to Kill (2010) en is te vergelijken met Rambo 1. Rambo 1 is weliswaar beter, maar vind Hunt to Kill weer beter dan de overige Rambo films. Het is in mijn ogen een zeer vermakelijke film in de bossen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij heeft het, denk ik, te druk met z'n eigen realityshow en podcast. En hij wordt er natuurlijk ook niet jonger op, plus hij heeft nog altijd veel schade aan z'n lichaam opgelopen tijdens z'n actieve worstelcarrière.
Het laatste nieuws

Spaanse film 'Nowhere' is één van de meest gestreamde niet-Engelstalige Netflix-films ooit

Ook deze vijf cultfilms kijk je vanaf nu gratis op PlexTV

Misdaadthriller 'The Bone Collector' morgen te zien op televisie