ad

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Keoni Waxman

Met onder meer: Steve Austin, Eric Roberts en Gil Bellows

Over Hunt to Kill

"Survival of the baddest"

Jim Rhodes is een ruige agent van de grenspolitie. Wanneer zijn tienerdochter ontvoerd wordt, wordt hij gedwongen een groep genadeloze moordenaars de wildernis in te leiden om hun verloren deel van een mislukte deal terug te halen. Om zijn dochter te redden zal Jim nu zijn survival-technieken moeten gebruiken om de ontvoerders te slim af te zijn.

image

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Niet al te bijzondere actiefilm, met matig acteerwerk en een redelijke portie actie. Nergens wordt het echt bijzonder, en dus is het in mijn ogen niet meer dan een 13 in een dozijn actiefilm. Redelijk.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1913 stemmen

Gewoon niet,

Normaal houd ik wel van actie filmpjes.

Maar dit slaat werkelijk alles.

Ik vond het mateloos om naar te kijken, en naar een gegeven moment vond ik er niks meer aan.

Maar goed als ik toch moet kijken vond ik sommige delen in de film toch wel redelijk. Dit haalt bij mij de punten wel een beetje omhoog, maar ook niet al te veel!

2.0 voor de moeite van Steve Austin en ik kon van sommige momenten toch wel houden!

Al was dit weer zo'n film dat de hoofdpersonen onmisbaar / onraak baar zijn!

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Zeer vermakelijke film! Soort Rambo remake waarin 1 man met zijn dochter in een soort achtervolging verwikkeld zitten met nog 5 mensen.

Veel goede actie momenten en mooie natuurbeelden.

Doet dus een beetje denken aan Rambo films, heb mij hiermee prima vermaakt en ook een goed einde!

TOP

avatar van Alexander1900

Alexander1900

Deze film heeft wel wat weg van 'Rambo: First Blood' en 'Surviving the game'. Het is een erg vermakelijke film en een stuk beter en leuker dan ik had verwacht. Mooie natuurbeelden en genoeg actie. Het werd geen moment saai. Sterker nog, de tijd vloog voorbij. Steve Austin laat hier duidelijk zien dat hij kan acteren, en dit is ook gelijk zijn beste film, ook beter dan 'The condemned'. Nogmaals, het is een erg vermakelijke film en ben toch wel een klein beetje van onder de indruk, wat ik zelden ben. De enige minpunt is het acteerwerk van de andere acteurs en actrices, die niet altijd even best zijn. Gary Daniels spant de kroon en is overbodig in deze film, behalve dan in de vechtscene. Ook heeft Gary Daniels niet al te beste films op zijn naam staan. De enige film die goed te pruimen is, heet 'Cold harvest'.

Waarom geef ik geen hogere cijfer? Dit komt doordat er niet al te best geacteerd werd en dat is jammer. Voor de rest is het - in mijn ogen - een klein toppertje.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Herbekeken, goede avonturen/actiefilm van Steve Austin! Heb me zeker vermaakt met deze goede spannende film!

avatar van Bram0108

Bram0108

Dit was niet best. De film maakte een enorm amateuristische indruk. Steve Austin en Gary Daniels acteren redelijk en de actiescenes waren ook nog wel te doen. Maar de rest van de acteurs speelden niet op een redelijk niveau, ik had niet veel verwacht van een Austin film, maar dit was wel heel erg.

De locaties waren wel oké, het was een mooie plaats om te filmen, maar na ruim een uur tussen de bomen heb je het wel aardig gezien. Onnodige fouten waren er echt te veel, toen ze de mijn ingingen lag er geen sneeuw en enkele minuten later lag er een dikke laag sneeuw, dat maakt de film wel enorm amateuristisch.

De lichtpuntjes waren de gevechten met Steve Austin en de locatie, maar deze film raad ik niemand aan.