menu

Film / Video on Demand / Disney+

zoeken in:
mjk87 schreef:
(quote)

Maar dan moeten ze consequent zijn en bij de nieuwe films aangeven dat die over 60 jaar vermoedelijk ook gedateerd zijn gezien het feit dat wij over 60 jaar vermoedelijk anders naar de huidige tijd kijken dan nu.

Kom op zeg, ze doen net of mensen verstandelijke beperkingen hebben en er geen eigen mening over kunnen vormen.

In de hedendaagse staat van klaag het allemaal aan maait zo'n quote het gedoe voor de voeten weg van degene die wat zoeken.

Sinds deze week ervaar ik veel meer bugs in the app dan tijdens de test-periode.
- Als ik een film vanaf mijn watchlist open, dan zegt het icoontje op de filmpagina, dat ik hem nog niet op mijn watchlist heb. Erop klikken of twee keer verandert niks, dus ik kan geen films verwijderen van mijn watchlist.
- Als ik halverwege een film was, zag ik voorheen "Resume", maar nu staat er gewoon "Play" zonder aanduiding hoe ver ik al in de film was.
- In een serie onthoudt hij niet meer bij welke aflevering ik was.

Deze bug heb ik al langer last van en ik had gehoopt dat hij al opgelost was:
- Als ik halverwege ben met een film en ik ga verder kijken, moet ik niet eerst verbinden met Chromecast, want dan zal hij bij het begin beginnen. Ik moet dus eerst beginnen met afspelen op mijn telefoon en dan pas casten. Irritant, omdat de film ondertussen al 10 seconden doorloopt op mijn telefoon.

Hebben anderen dit ook?

Ramon K schreef:
...en de film A Bug's Life heeft Disney ook verwijderd 'want die is niet zo leuk': mogen wij dat als consument even zelf bepalen?

Wat een raar gedoe daar.

OMG

kappeuter schreef:
Hahaha, toch wel leuk dat je er in trapt.

Ken je De Speld niet Ramon.

Nee. So the joke's on me.

Het is een nog grotere OMG als je beseft hoeveel moeite ik normaal doe om online nieuws/satirisch nieuws/fake news te vermijden. Ik heb best een hekel aan het moderne 'info'tijdperk. Je ben constant info aan het filteren. Ik scrolde meteen door naar de onderkant van dit artikeltje, kwam uit bij dit A Bug's Life verzinseltje maar nam, met de geweerde Simpsons aflevering in mijn achterhoofd, meteen aan dat dit waar was. Ach ja...

kappeuter (crew)
Rashômon K

Rashomon
(also Rashoman)
noun

Attributive Designating something resembling or suggestive of the film Rashomon, especially in being characterized by multiple conflicting or differing versions, perspectives, or interpretations.

Dat ja! In mijn hoofd is mijn minstens 15 jaar oude blackberry mobiele telefoon ook veel geavanceerder dan al die huidige phones: die blackberry is half zo groot! Een technologisch wonder! Ik ontwerp mijn eigen waarheid...

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.