• 15.900 nieuwsartikelen
  • 178.660 films
  • 12.254 series
  • 34.045 seizoenen
  • 648.428 acteurs
  • 199.177 gebruikers
  • 9.382.894 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Oehlalalalala

Een tien met een griffel!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ik wist vrijwel zeker dat Juve gelijk zou spelen maar vind het altijd suf om je eigen club niet op winst te zetten. Gelukkig wel die ene goal van Kopenhagen goed .

Zo heb ik een keer toto gewonnen.

Had Ajax in een combo terwijl ze tegen PSV speelde.

Toen een euro of 80 gewonnen maar had toch liever 3 punten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wel een meevaller, mocht Ajax morgen een pak slaag krijgen, dan kunnen we ieder geval samen met Galatasaray huilen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat we slaag krijgen lijkt me wel duidelijk. Maar goed, respectabele clubs als Galatasaray, Leverkussen en CSKA kregen vandaag ook slaag dus dat verzacht de komende pijn enigszins. Ik hou het op een 4-1 voorlopig.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Siem maakt gewoon een hattrick in de eerste helft, niks aan het handje.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach als Barcelona morgen wint dan is de kans groter dat ze ons in de vijfde wedstrijd de punten cadeau doen.

Barca mag ook weleens iets terug doen: Cruijff, Neeskens, Michels, Van Gaal, Kluivert, De Boertjes etc. tegen Oleguer, Gabri, Bojan en Krikic is niet helemaal eerlijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Die Alaba is zo goed hè, en pas 21.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Yaya Toure.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ook knap, uit 3 corners scoren.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Toch één verrassing vandaag: Kopenhagen. Voor de rest kon je zo een toto invullen. Blij dat ik een film gekeken heb.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Toch één verrassing vandaag: Kopenhagen. Voor de rest kon je zo een toto invullen. Blij dat ik een film gekeken heb.

Ik kan me nog enigszins indenken waarom clubs heden ten dage Kopenhagen en Inter worden genoemd, bij een naam als PSG wordt het dan weer telkens voluit uitgesproken. Okay, maar hoe zit het eigenlijk met CSKA Moskou/Sofia etc. Ik hoor iedereen CSK zeggen, waarom valt die A weg?

Leuke wedstrijden op Dinsdagavond, lekker veel doelpunten.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

PEN15 schreef:

(quote)

Ik kan me nog enigszins indenken waarom clubs heden ten dage Kopenhagen en Inter worden genoemd, bij een naam als PSG wordt het dan weer telkens voluit uitgesproken. Okay, maar hoe zit het eigenlijk met CSKA Moskou/Sofia etc. Ik hoor iedereen CSK zeggen, waarom valt die A weg?

Niet CSK, maar C S KA.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Cruijff heeft 'nog nooit een zak geld een goal zien scoren'. .

Die man snapt er écht niks van he?

Enfin, hup Ajax!

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Niet CSK, maar C S KA.

Net als AEK. Dat zeg je ook gewoon aan elkaar. Niet Aa Ee Kaa.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Respekked schreef:

Ik dacht eigenlijk dat Bale hem eerst poortte, maar het lijkt nu andersom.

(embed)

Ja Pepe, die smult.

Bale geeft hem toch echt die vieze panna hoor.

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

kos schreef:

Cruijff heeft 'nog nooit een zak geld een goal zien scoren'. .

Die man snapt er écht niks van he?

Enfin, hup Ajax!

Cruijff vond de komende wedstrijd ook niet heel interessant, die van de A1 vond hij veel interessanter (als je zijn visie volgt begrijp je dat natuurlijk wel, maar je wil ook niet afgaan vanavond). Verlies lijkt zeker, dan maar hopen op 3-0 max.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Cruijff vond de komende wedstrijd ook niet heel interessant, die van de A1 vond hij veel interessanter

En diezelfde A1 ging hard onderuit tegen Barca A1.Al is de A1 wel waardeloos momenteel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ben wel benieuwd naar vanavond. Rationeel gedacht zit een nederlaag met een paar goals verschil er dik in, maar de supporter in mij denkt daar toch anders over en hoopt toch op minimaal een mooi punt.

Joy4ever schreef:

Iemand enig idee waar schram101 is?

Ik zag zojuist weer een bericht van schram101 op het forum, dus hij is terug

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ja ja, de vakantie zit er weer op, dus ik kan weer volop het forum vervuilen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Naar Israël geweest toch, schram?

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

schram101 schreef:

Ja ja, de vakantie zit er weer op, dus ik kan weer volop het forum vervuilen

Schram!! Vul, als je wilt uiteraard, nog effe snel de uitslagen in voor de CL wedstrijden van vanavond. Hoewel er gisteren goed gescoord is kan je wellicht nog wat van je "schade" goedmaken .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Had al een PM van gillie over de toto ja, jammer dat ik gister heb gemist maar ik doe vanaf nu gewoon weer mee.

@ Nicolage Rico Nee, Sri Lanka was het

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Benieuwd of Frank het aandurft vanavond Schöne te slachtofferen (op het middenveld althans, als rechtsbuiten met Bojan in de spits wellicht niet eens zo onverstandig vanavond).

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga uit van Vermeer, vRhijn, Moisander, Denswil, Blind, Poulsen, De Jong, Serero, Bojan, Sigthorsson, Fischer

Al zou dat niet mijn keuze zijn. Je zal vanavond weinig de bal hebben en als je in de aanval bent, zal dat snel moeten. Dan zou ik ook eerder Bojan in de spits zetten en bv Hoesen op je flank. Anderzijds, waarschijnlijk maakt het geen reet uit wie er speelt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Nu was Lukoki ideaal haha!

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

Quido schreef:

Benieuwd of Frank het aandurft vanavond Schöne te slachtofferen (op het middenveld althans, als rechtsbuiten met Bojan in de spits wellicht niet eens zo onverstandig vanavond).

Tegen City speelde Eriksen ineens in de spits, maar dan heb je wel twee grote centrale verdedigers die daar geen raad mee wisten. Bij Barça denk ik wel dat ze dat tactisch kunnen opvangen, dus zal hij wel voor bollie kiezen. Maar Bojan spits is zo een slecht idee nog niet.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Je wil veel snelheid dus moet Hoesen erin?

Verder lijkt het me vooral zaak dat je iemand opstelt die de bal niet meteen weer kwijtraakt --> Duarte ipv Serero lijkt me wat verstandiger.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik vrees dat ie aankomt met een middenveld Schöne - Poulsen - De Jong, maar dan wel aangeeft vroeg druk te willen zetten en af te jagen. Dat gaat met die drie per definitie niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nu heb ik een hoop (transfer) nieuws gemist in mijn vakantie, maar Ozil naar Arsenal moet iemand mij toch nog wel even uitleggen hoor..?

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

schram101 schreef:

Nu heb ik een hoop (transfer) nieuws gemist in mijn vakantie, maar Ozil naar Arsenal moet iemand mij toch nog wel even uitleggen hoor..?

RMA moest iemand lozen (naast Kaka) i.v.m. Isco, Illaremendi en Bale. Di Maria mocht blijven omdat dit een eis was van Ronaldo, bleef dus Özil over die bij Arsenal gegarandeerd basis staat en flink wat opleverde voor RMA. En Arsenal had waarschijnlijk als enige club nog een goed gevulde transferpot en de behoefte aan enkele grote spelers. Of het van Madrid verstandig is, is een twee, maar goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.