- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Stuurde Özil zelf niet op een vertrek aan?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik begrijp het eigenlijk vooral van Ozil zelf niet. Ik heb Madrid nog niet veel zien spelen dit seizoen, maar wat ik heb gezien tot nu toe van Isco lijkt me dat die Ozil zijn plaats wel zonder gedoe kan overnemen. Maar Arsenal, wat moet je daar in vredesnaam doen? Zijn toch tal van betere opties zou je zeggen..
En daarnaast, dat was een eis van Ronaldo? Vreemd, vind die DiMaria altijd maar een koekenbakker eingelijk, die Callejon was ik altijd meer van gecharmeerd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er een team het spelletje speelt wat perfect is voor Ozil is het Arsenal wel.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat kan wel zijn, maar Ozil kan zoveel beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spelen in de beste competitie ter wereld, bij de club waar ie het best rendeert. Hij geeft een signaal af, verwacht dat er over 1 á 2 jaar er een ander Arsenal staat. Dat ze nu eindelijk grof geld uitdelen zegt al genoeg.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Welke andere club had 50 miljoen voor Ozil gegeven? Geen enkele.. dus voor Ozil was het de keuze om te gaan spelen bij Arsenal, of op de bank te zitten bij Real. Isco is overigens wel echt nog beter als je het mij vraagt, en zal Real vooral happig zijn geweest vanwege het enorme transferbedrag. Als ze 50 miljoen voor Di Maria hadden gekregen hadden ze die wel verkocht lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ozil had naar Man Utd moeten gaan. Die hebben zo'n saai middenveld, daar had hij de boel ook op kunnen fleuren. Arsenal is zwaar onder Ozil zijn niveau.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt gloryhunters en glorymakers. Bovendien Londen > Manchester
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat A&L zegt dus. Uiteraard hangt het er ook vanaf of die clubs interesse hebben, maar United, Chelsea, City en ook Dortmund hadden me toch betere opties geleken.Vooral ManU.
Maar goed, die gaat over twee jaar (na 2 jaar lang de beste Gunner te zijn geweest) gewoon naar een echte topclub in de Premier League natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dortmund had Henrikh Mkhitaryan al, Man U wou dat geld niet neertellen, met Mourinho heeft Ozil een slechte verstandhouding. Het is niet zo moeilijk.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En Atleti? Ik weet dat het gevoellig ligt, maar Ozil zal het een worst wezen waarschijnlijk. Daarnaast is Madrid ook net wat leuker dan Londen natuurlijk.
Wel maf trouwens, die hypocresie van Wenger wordt iedere keer weer droeviger en treuriger.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4086 stemmen

Niet lullig bedoeld voor Barca, maar ik zie niet in hoe zij in godsnaam een punt zouden moeten pakken tegen ons. Vooral nu Hoensen in de spits staat met de Song er vlak achter!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Atleti? Ik weet dat het gevoellig ligt, maar Ozil zal het een worst wezen waarschijnlijk. Daarnaast is Madrid ook net wat leuker dan Londen natuurlijk.
Dat zeker, al denk ik niet dat Ozil zelf dat zou zien zitten. Gat tussen Atletico en Real/Barca is nog groter dan het gat wat Arsenal moet overbruggen (Atletico hengelde wel naar Arsenal's Cazorla) en Atletico wil vooral wat schulden gaan wegwerken.
Ben ik met je eens. Jaren niet veel uit willen geven (waardoor ze ook in deze situatie zitten en Fabregas, Persie, Nasri en consorten kwijt zijn geraakt en dan nu opeens zoveel geld voor één speler.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
@RikElfrink 9m
Blessurespook treft #PSV hard. Na #Rekik ligt waarschijnlijk ook #Wijnaldum er weken uit. Later meer.
En daar gaan we weer...
Eén voordeel, het middenveld liep sowieso voor geen meter. Nu is Cocu dus gedwongen het aan te passen.
Als Toivonen nou eens wat motivatie heeft, dan is die nog altijd beter dan Wijnaldum. Helaas ontbreekt 't 'm dat.
Was ook goed te zien bij die goal tegen Twente, wil wel mee aanvallen maar verdedigen ho maar.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Was het eigenlijk al bekend van Eriksen's gelimiteerde transfersom? Hoe verontwaardigd iedereen ook was dat Ajax hem zo 'goedkoop' liet gaan, was dat al het maximaal haalbare:
Zie: http://www.soccernews.nl//news/209991/Tadic_van_Twente_naar_Ajax_halen_is_te_makkelijk#ixzz2fFBTw6IK
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
@RikElfrink 6m
#Wijnaldum vier tot acht weken uitgeschakeld bij #PSV. Mist dus sowieso ook #PSV-#Ajax zondag.

Zijn het Toivonen en Narsingh niet, dan zijn 't wel weer Rekik en Wijnaldum. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Da's wel goed zuur voor jullie ja. Dan blijft alleen Schaars over, samen met een Maher dat al het hele seizoen enorm slecht speelt. Komt je vriend Toivonen er dus bij de komende periode denk ik. Of zou Cocu die Hiljemark opstellen?
Staat vandaag een heel artikel in de VI over Toivonen. In 30 nationale topduels (ploegen die dat seizoen in de top 5 eindigden) scoorde hij geloof ik maar 8x tegen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Maher speelt wel zo slecht mede dankzij Wijnaldum, op de één of andere manier rendeert dat niet.
Maher speelde natuurlijk ook op 10 bij AZ, hier staat die toch net wat verdedigender aangezien Wijnaldum weer meer op 10 staat.
Maar gelukkig zijn we op 't middenveld goed bezet. Je kan natuurlijk ook nog eens Park op 't middenveld zetten, daar komt die denk ik beter tot z'n recht.
Al helemaal nu Bakkali weer zo goed als fit is. En dan Depay en Bakkali weer op de flanken.
Ook nog een keuze tussen verdedigend met Hiljemark of aanvallend met Toivonen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Iets anders wat ik heb gemist, Sneijder plotseling terug in de basis van Oranje? Hoe zat dat ineens?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Wijnaldum en van der Vaart waren geblesseerd uitgevallen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Aha. Hopelijk blijft ie er vanaf nu bij dan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
@RikElfrink 6m
#Wijnaldum vier tot acht weken uitgeschakeld bij #PSV. Mist dus sowieso ook #PSV-#Ajax zondag.

Gerechtigheid! Wat was Joenne blij toen onze beste man de Jong PSV waarschijnlijk ging missen met zijn klaplong. Nu is de Jong alsnog op tijd fit en liggen sterkhouder Rekik en Wijnaldum er 1/2 maanden uit 
Toivonen Vs. Poulsen
Schaars Vs. De Jong.
Leuke duels.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ons middenveld tegen PSV is ook geen probleem, onze aanval wel. Die 3 voorin komen de laatste periode geen lantaarnpaal meer voorbij.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Gerechtigheid! Wat was Joenne blij toen onze beste man de Jong PSV waarschijnlijk ging missen met zijn klaplong. Nu is de Jong alsnog op tijd fit en liggen sterkhouder Rekik en Wijnaldum er 1/2 maanden uit 
Toivonen Vs. Poulsen
Schaars Vs. De Jong.
Leuke duels.
@thijsslegers 42m
Cocu gaat op dit moment uit van korte afwezigheid Wijnaldum. 'Geen maand of twee maanden', aldus de trainer v #psv
@RikElfrink 42m
Cocu houdt mbt. uitval #Wijnaldum een slag om de arm. Hij rekent niet op 2 maanden. In ieder geval een week of meer, zegt hij.

Dus dat valt gelukkig dus wel mee.
Die Elfrink zat d'r weer eens flink naast, eerst nog zeggen dat 't om een liesblessure ging die gister aan 't licht kwam en volgens Cocu gaat 't gewoon om een rugblessure. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Oh, morgen Zanka in de basis. Gaat genieten worden...
Bakkali nog steeds op de bank, die zullen ze wel sparen voor Ajax.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De Jong is echt niet topfit hoor zondag Materny, zat er na 10 min tegen Zwolle al doorheen. Met wat geluk houdt ie het tegen PSV op een niveau dat vereist is in een topper een helftje vol. Overigens word ik als Ajacied zijnde niet blij van Toivonen in de basis, helemaal geen verkeerde voetballer, allesbehalve zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kijk aan, het Quidoiaanse indekken is weer eens begonnen. De Jong zal het niet volhouden en Toivonen moeten we massaal vrezen. Nu nog even benadrukken dat Ajax kut speelt en je hebt je wekelijkse praatje er weer opzitten.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ja, niet helemaal gelukkig opgeschreven. Ik dacht eerst dat Bale CR7 poortte en dat CR7 daarna wraak nam. Maar uit de video blijkt dat de sliding van Ronaldo eerst komt, en daarna de panna van Bale.
Dus.
Nicolage Rico
-
- 20221 berichten
- 2365 stemmen
Huh? Je zit toch altijd te kankeren op WIjnaldum?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.