• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.627 films
  • 12.250 series
  • 34.040 seizoenen
  • 648.384 acteurs
  • 199.169 gebruikers
  • 9.382.616 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bojan speelt straks waarschijnlijk spits, Sigthorsson rechtsbuiten en opvallend genoeg wordt Boilesen genoemd als linksbuiten (Blind is fit en zal linksback spelen)...

mjk87 (moderator films)

• 14546 berichten
  • 4524 stemmen

Blatter erkent politieke invloed bij keuze voor WK 2022 in Qatar | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ik weer nu niet of ik moet glimlachen of zachtjes huilen, maar Blatter doet weer een Lubbersje (die ook de laatste tijd een tamelijke openheid geeft, beginnende dementie of de echte wijsheid met de jaren?)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Anderlecht-directeur: "Demy moet in spiegel kijken" - FCUpdate

Awhh gut, meneertje zit weer te janken in de media hoor. Met pek en veren de stad uitjagen die gozer, Brusselaars!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Huh? Je zit toch altijd te kankeren op WIjnaldum?

Omdat die zo ontzettend zoveel kansen mist, maar hij schiet er toch soms wat in.

En aan een niet gemotiveerde Toivonen heb je ook nogal weinig.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Lefgozer schreef:

Anderlecht-directeur: "Demy moet in spiegel kijken" - FCUpdate

Awhh gut, meneertje zit weer te janken in de media hoor. Met pek en veren de stad uitjagen die gozer, Brusselaars!

De Zeeuw had nochtans gelijk.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Boilesen linksbuiten. Is de Boer dronken?

@VI_nl 1m

De 11 van Ajax: Vermeer - Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind - Poulsen, De Jong, Duarte - Sigthorsson, Bojan, Boilesen #baraja

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Boilesen komt een mannetje voorbij en heeft een voorzet. Eigenlijk vrij logisch, helemaal met Fischer in deze vorm. Sigthorsson rechtsbuiten, ondanks dat hij daar bij AZ ook wel speelde, is vreemder.

Gek genoeg heb ik een vrij goed gevoel gekregen over vanavond. Maar het zal wel weer vies tegenvallen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

De Zeeuw heeft nooit gelijk. Dat is een ongeschreven regel in het voetbal.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Boilesen komt een mannetje voorbij en heeft een voorzet. Eigenlijk vrij logisch, helemaal met Fischer in deze vorm. Sigthorsson rechtsbuiten, ondanks dat hij daar bij AZ ook wel speelde, is vreemder.

Gek genoeg heb ik een vrij goed gevoel gekregen over vanavond. Maar het zal wel weer vies tegenvallen.

Alves trekt even een sprintje en hij ligt alweer geblesseerd op de grond.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sigthorsson rechtsbuiten, ondanks dat hij daar bij AZ ook wel speelde, is vreemder.

Misschien laat mijn geheugen me in de steek, maar ik zie hem in herinnering vaker voor me op de linksbuiten positie. In ieder geval weinig indruk gemaakt op de buitenposities.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Alves trekt even een sprintje en hij ligt alweer geblesseerd op de grond.

Volgens mij is dat exact 1x hem overkomen, uit bij PSV in 2011. Waarom blijf je dit herhalen alsof dit wel zijn 10e keer is ofzo?

Wel een prachtig historisch affiche straks zeg. 4x de EC1 tegen 4x de EC1. Terwijl je met Milan-Celtic ook 8 Europa Cups tegen elkaar hebt. Al is de verhouding daar 7 tegen 1.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Van Ginkel in de basis!

Fortune

• 4317 berichten
  • 2774 stemmen

Dat gaat een leuk potje voetbal worden vanavond, succes Ajax&Litmanen1

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Mm had liever Fischer of Serero op het middenveld gezien dan Duarte, maar we zullen zien. Ik gok 4-0 voor Barça.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

De Zeeuw had 100% gelijk.

Neemt niet weg dat hij zelf nog niet gebracht heeft wat er van hem verwacht werd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het ligt alleen nooit aan De Zeeuw. Dat was al toen hij Ajacied was. Dat is wel een irritante houding.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

5000 Ajacieden in het stadion zometeen. Het gaat wel mooi worden. Messi en Neymar zie ik toch erg kansloos tegenover onze Denswil en Moisander

Boilesen op linksbuiten misschien een slimme zet. Denkt toch ook verdedigender wat meer mee dan Fisscher en dat lijkt me wel belangrijk tegen een opstomende Dani Alves. Alles beneden de 5 goals ben ik tevreden mee. Zelf een goaltje meepikken zou al helemaal fantastisch zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Hele Ajax selectie heeft in totaal 5 duels meer gespeeld dan Xavi in zijn eentje

Al speelt Xavi niet eens

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Wordt het verschil in 1 klap 16 wedstrijden, kun je nagaan! En gaat De Song toch niet spelen?

j0enne schreef:

Boilesen linksbuiten. Is de Boer dronken?

Lekker achter Alves aanrennen, alsof Boilesen over de middenlijn gaat komen...

j0enne schreef:

Van Ginkel in de basis!

Schitterende kuikenanalogie van The Special One

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Hij zal verdedigender denken, dus logisch dat ie dan speelt. Ajax speelt dus met 2 linksbacks. En komt er eventueel wanneer het kan ook wat sneller uit dan een Fisscher en een linkspoot. Dus voorzetten vanaf links.

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Forza Ajax! doe mij ook eens een lol.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

rep_robert schreef:

Hij zal verdedigender denken, dus logisch dat ie dan speelt. Ajax speelt dus met 2 linksbacks. En komt er eventueel wanneer het kan ook wat sneller uit dan een Fisscher en een linkspoot. Dus voorzetten vanaf links.

Ik vind het ook helemaal geen rare zet hoor. Schwalba speelt niet maar anders had je daar gewoon die Ligeon nog neer kunnen zetten. Die logge IJslander gaat er waarschijnlijk toch alleen maar voor spek en bonen tussen lopen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik ga er voor zitten; verwacht een 4-1 maar alles minder is meegenomen! Mindere goden dan Ajax hebben er punten weggehaald de afgelopen jaren, je weet nooit hoe het balletje rolt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik vind het ook helemaal geen rare zet hoor. Schwalba speelt niet maar anders had je daar gewoon die Ligeon nog neer kunnen zetten. Die logge IJslander gaat er waarschijnlijk toch alleen maar voor spek en bonen tussen lopen.

Dat idee heb ik ook. Jammer dat we geen leuke counternede buitenspelers als Sulejmani meer hebben. Kwaliteit daarbuiten gelaten, maar daar heb je in zo'n duel meer aan dan Sigi op rechts.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Forza Ajax!

Even quoten. Kan ik 'm in de toekomst nog eens gebruiken op zijn otherfools, door de context te verdraaien

Hup Ajax! Maak me blij!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

Toch wel weer mooi dat wij als Ajacied zijnde wel dit soort potjes mogen aanschouwen. Uitslag daargelaten zullen wat mensen hier toch best jaloers zijn? Beter dan Ludogrovets en dergelijke die we volgens Cocu niet mogen onderschatten

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Siem

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4086 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Even quoten. Kan ik 'm in de toekomst nog eens gebruiken op zijn otherfools, door de context te verdraaien

Hup Ajax! Maak me blij!

Moet je zijn Museumplein teksten van twee jaar geleden ook even terugzoeken waar hij bij de huldiging van Ajax aanwezig was. Kan een mooie verdraaide tekst opleveren

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ludogorets!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Kijk die Messi pietjes vangen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.