- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
haha dat gaan een paar members hier niet leuk vinden..
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4515 stemmen
Ik zag hem ja, een fijne weer (zoals alles wel van De Speld) 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Zag hem ook in de doorklik na deze:
Directie Ajax spreekt vertrouwen uit in Cocu | De Speld
Die van jou is niet droog en heeft ook niet bekende en scherpe Speld humor, maar is gewoon ordinaire Feyenoord propaganda
Ik zou ook niet weten wat er grappig aan zou moeten zijn, behalve de anti Ajax en Psv lui. Ernstige fail van deze speld redacteur die zijn collega's tekort doet 
En nee dit is niet happen haha
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Je hebt gelijk, het is te realistisch om grappig te zijn. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zelfpijperij is wel grappig, joh reppie!

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zag hem ook in de doorklik na deze:
Directie Ajax spreekt vertrouwen uit in Cocu | De Speld
Die van jou is niet droog en heeft ook niet bekende en scherpe Speld humor, maar is gewoon ordinaire Feyenoord propaganda
Ik zou ook niet weten wat er grappig aan zou moeten zijn, behalve de anti Ajax en Psv lui. Ernstige fail van deze speld redacteur die zijn collega's tekort doet 
En nee dit is niet happen haha
Die van Cocu heb ik al 2 pagina's terug gepost 
Overigens is die Speld humor meestal wel grappig. Kan om die Ajax statistiek ook wel lachen. We moeten het allemaal niet zo serieus nemen. Die Feyenoord zelfpijperij is altijd wel lachen. Ze lijken er ook serieus in te geloven.
Overigens is dat bericht lulliger voor PSV-ers 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Vind het geen speld statistiek iig. Is idd gewoon zelfpijperij zoals Jeroen al zegt. Ik ben iig beter gewend van Speld haha. Het is provocerend en is niet cynisch, nergens op slaand of scherp zoals ze normaal wel zijn 
Ik neem Speld allesbehalve serieus, maar dan moet het ook niet zo bedoeld zijn. Deze is dat duidelijk niet. Zal wel door een stagiaire zijn geplaatst of zo 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Er staat geen legenda bij, die van Feyenoord zal wel ongeveer stabiel rond de 10 supporters hangen?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Er staat geen legenda bij, die van Feyenoord zal wel ongeveer stabiel rond de 10 supporters hangen?
Ja klopt!
Hilarisch zure reacties hier en op FB omdat dit keer eens hun groepje in de maling wordt genomen. Hoe serieus neem je jezelf dan.. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die staafdiagram was ook zo hoog in mei 1995 toen o.a. reppie, A&L en Materny fan van de club werden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, Ajax is wel vaker daar het onderwerp hoor.
Siem de Jong verzon cokegebruik voor literair gewin | De Speld
Opstelling Ajax bekend | De Speld
Harde kern Ajax op weg naar Museumplein voor feestelijke denovatie Rijks museum | De Speld
Vertrek Frank de Boer naar Chelsea ketst op laatste moment af | De Speld
En de rest...
Liefst 5 pagina's als je de naam Ajax intikt op de zoekfunctie van DeSpeld 
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4515 stemmen
Vooronderzoek naar actie Michiel Kramer | KNVB.nl
Het moet niet gekker worden
Verklaring klinkt logisch, dus dat kan maar zo een wedstrijd of vier worden.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Gelukkig heeft Valentijn dat allemaal even uitgezocht want zulke dingen horen natuurlijk niet op het veld thuis. Mafketel die Kramer!
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Hehe, Ajax is wel vaker daar het onderwerp hoor
Waarom ineens zo zuur allemaal dan?
Het is een grap, zoals wel vaker door De Speld met overdrijving en stereotype uitvergrotingen gebracht. En nu ineens is het zelfpijperij (want De Speld is blijkbaar van Feyenoord)...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het is een grap, zoals wel vaker door De Speld met overdrijving en stereotype uitvergrotingen gebracht. En nu ineens is het zelfpijperij (want De Speld is blijkbaar van Feyenoord)...
Ja, maar ik ben niet zuur. Kon er wel om lachen, maar dat zei ik toch ook?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ook de Speld zit in het anti-Ajax complot 
Nu nog wachten op een zekere user die gaat zeggen dat Henk Kesler ook hier weer achter zit 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ook jij niet perse, in het algemeen. Op FB is de hoeveellheid boze reacties helemaal om je te bescheuren.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Hehe, Ajax is wel vaker daar het onderwerp hoor.
Siem de Jong verzon cokegebruik voor literair gewin | De Speld
Opstelling Ajax bekend | De Speld
Harde kern Ajax op weg naar Museumplein voor feestelijke denovatie Rijks museum | De Speld
Vertrek Frank de Boer naar Chelsea ketst op laatste moment af | De Speld
En de rest...
Liefst 5 pagina's als je de naam Ajax intikt op de zoekfunctie van DeSpeld
Stuk voor stuk leuker allemaal 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik snap de grap echt niet. Is gewoon een verzuurde feyenoord supporter "grap". Ik herken er 0,0 Speld in. En ik ben verder een groot fan van Speld, maar dit is de eerste die ik gewoon slecht vind. En ook de reden waarom Nicolage Rico hem post is omdat hij provoceert en dat doet Speld normaliter niet/nauwelijks. Snapski 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Heb je de reacties op o.a. Facebook gezien? Vrij hilarisch.
Het Legioen is een soort obsessie voor rep_robert.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik snap de grap echt niet. Is gewoon een verzuurde feyenoord supporter "grap". Ik herken er 0,0 Speld in. En ik ben verder een groot fan van Speld, maar dit is de eerste die ik gewoon slecht vind. En ook de reden waarom Nicolage Rico hem post is omdat hij provoceert en dat doet Speld normaliter niet/nauwelijks. Snapski
Je snapt de grap niet? Dat zou een hoop verklaren 
Ik zie echt voor me hoe er nu honderden reppies thuis met een enorm boos hoofd achter de pc zich op zitten te vreten 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ach, dat heeft weinig te maken met het zijn van een Ajacied. Die tokkies op Facebook zitten bij elke club en bij een Feyenoord-grap zijn die net zo hard op hun pik getrapt. 
Ik vind 't zelf overigens ook een goede grap, trouwens. Alleen dat Feyenoord-diagram had wel weg gemogen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ook jij niet perse, in het algemeen. Op FB is de hoeveellheid boze reacties helemaal om je te bescheuren.
Haha facebook. Half achterlijk Nederland voert steeds op fb van die discussies 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gelukkig is Hansie Hansie weer bron van spot in de uitzending 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.