• 15.789 nieuwsartikelen
  • 178.167 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.374.052 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46694 berichten
  • 8850 stemmen

.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

haha dat gaan een paar members hier niet leuk vinden..

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Ik zag hem ja, een fijne weer (zoals alles wel van De Speld)

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Zag hem ook in de doorklik na deze:

Directie Ajax spreekt vertrouwen uit in Cocu | De Speld

Die van jou is niet droog en heeft ook niet bekende en scherpe Speld humor, maar is gewoon ordinaire Feyenoord propaganda Ik zou ook niet weten wat er grappig aan zou moeten zijn, behalve de anti Ajax en Psv lui. Ernstige fail van deze speld redacteur die zijn collega's tekort doet

En nee dit is niet happen haha

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Je hebt gelijk, het is te realistisch om grappig te zijn.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Zelfpijperij is wel grappig, joh reppie!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zag hem ook in de doorklik na deze:

Directie Ajax spreekt vertrouwen uit in Cocu | De Speld

Die van jou is niet droog en heeft ook niet bekende en scherpe Speld humor, maar is gewoon ordinaire Feyenoord propaganda Ik zou ook niet weten wat er grappig aan zou moeten zijn, behalve de anti Ajax en Psv lui. Ernstige fail van deze speld redacteur die zijn collega's tekort doet

En nee dit is niet happen haha

Die van Cocu heb ik al 2 pagina's terug gepost

Overigens is die Speld humor meestal wel grappig. Kan om die Ajax statistiek ook wel lachen. We moeten het allemaal niet zo serieus nemen. Die Feyenoord zelfpijperij is altijd wel lachen. Ze lijken er ook serieus in te geloven.

Overigens is dat bericht lulliger voor PSV-ers

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Vind het geen speld statistiek iig. Is idd gewoon zelfpijperij zoals Jeroen al zegt. Ik ben iig beter gewend van Speld haha. Het is provocerend en is niet cynisch, nergens op slaand of scherp zoals ze normaal wel zijn

Ik neem Speld allesbehalve serieus, maar dan moet het ook niet zo bedoeld zijn. Deze is dat duidelijk niet. Zal wel door een stagiaire zijn geplaatst of zo

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

ga door.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Haha dit verwacht je niet.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Er staat geen legenda bij, die van Feyenoord zal wel ongeveer stabiel rond de 10 supporters hangen?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

chevy93 schreef:

Er staat geen legenda bij, die van Feyenoord zal wel ongeveer stabiel rond de 10 supporters hangen?

Ja klopt!

Hilarisch zure reacties hier en op FB omdat dit keer eens hun groepje in de maling wordt genomen. Hoe serieus neem je jezelf dan..

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Jaloezie joh.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die staafdiagram was ook zo hoog in mei 1995 toen o.a. reppie, A&L en Materny fan van de club werden.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Vooronderzoek naar actie Michiel Kramer | KNVB.nl

Het moet niet gekker worden Verklaring klinkt logisch, dus dat kan maar zo een wedstrijd of vier worden.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Gelukkig heeft Valentijn dat allemaal even uitgezocht want zulke dingen horen natuurlijk niet op het veld thuis. Mafketel die Kramer!

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hehe, Ajax is wel vaker daar het onderwerp hoor

Waarom ineens zo zuur allemaal dan?

Het is een grap, zoals wel vaker door De Speld met overdrijving en stereotype uitvergrotingen gebracht. En nu ineens is het zelfpijperij (want De Speld is blijkbaar van Feyenoord)...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Het is een grap, zoals wel vaker door De Speld met overdrijving en stereotype uitvergrotingen gebracht. En nu ineens is het zelfpijperij (want De Speld is blijkbaar van Feyenoord)...

Ja, maar ik ben niet zuur. Kon er wel om lachen, maar dat zei ik toch ook?

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ook de Speld zit in het anti-Ajax complot

Nu nog wachten op een zekere user die gaat zeggen dat Henk Kesler ook hier weer achter zit

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Ook jij niet perse, in het algemeen. Op FB is de hoeveellheid boze reacties helemaal om je te bescheuren.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik snap de grap echt niet. Is gewoon een verzuurde feyenoord supporter "grap". Ik herken er 0,0 Speld in. En ik ben verder een groot fan van Speld, maar dit is de eerste die ik gewoon slecht vind. En ook de reden waarom Nicolage Rico hem post is omdat hij provoceert en dat doet Speld normaliter niet/nauwelijks. Snapski

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Heb je de reacties op o.a. Facebook gezien? Vrij hilarisch.

Het Legioen is een soort obsessie voor rep_robert.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik snap de grap echt niet. Is gewoon een verzuurde feyenoord supporter "grap". Ik herken er 0,0 Speld in. En ik ben verder een groot fan van Speld, maar dit is de eerste die ik gewoon slecht vind. En ook de reden waarom Nicolage Rico hem post is omdat hij provoceert en dat doet Speld normaliter niet/nauwelijks. Snapski

Je snapt de grap niet? Dat zou een hoop verklaren

Ik zie echt voor me hoe er nu honderden reppies thuis met een enorm boos hoofd achter de pc zich op zitten te vreten

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Ach, dat heeft weinig te maken met het zijn van een Ajacied. Die tokkies op Facebook zitten bij elke club en bij een Feyenoord-grap zijn die net zo hard op hun pik getrapt.

Ik vind 't zelf overigens ook een goede grap, trouwens. Alleen dat Feyenoord-diagram had wel weg gemogen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Ook jij niet perse, in het algemeen. Op FB is de hoeveellheid boze reacties helemaal om je te bescheuren.

Haha facebook. Half achterlijk Nederland voert steeds op fb van die discussies

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Gelukkig is Hansie Hansie weer bron van spot in de uitzending

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.