- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
De rest van het bericht zeker niet gelezen?
Ik hoor van weinig objectieve analysten dat het geen penals waren. Makkelijk gegeven, heb liever niet dat ze er penals voor geven, maar het zijn nu eenmaal de regels hier.
Als in 100 vergelijkende gevallen (vasthouden in de 16) geen penalty wordt gegeven en nu wel (terwijl Pelle Bruma zelf ook gewoon vasthoudt) en als een hand op de schouder van vliegenist Boëtius beoordeeld wordt als een penalty èn een 100% overtreding op Arias, met een vierde man die dat duidelijk aangeeft, niet wordt gegeven, dan is Feyenoord heel erg bevoordeeld door de leiding.
Wat er allemaal niks aan af doet dat PSV een beroerdewedstrijd speelde.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Overigens is het wel karma dat Bruma dit gister overkwam. Hij had recent immers duidelijke woorden over een soort gelijk voorbeeld 
Bruma: "Van der Hoorn moest van Balotelli afblijven" - SoccerNews.nl
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Het werd inderdaad ook nog eens aangegeven door de vierde man die overtreding, dat maakt het nog belachelijker.
mjk87 (moderator films)
-
- 14517 berichten
- 4515 stemmen
Wiedemeijer na ADO-Ajax een 4 is trouwens terecht. Mislukte flutscheids.
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik kan me geen (grote) fouten van hem verzinnen de wedstrijd van afgelopen zondag, noch dat hij voor alles floot en de wedstrijd zo kapotmaakte. Een 6 was zowaar meer dan terecht. Of ik heb echt allerlei zaken gemist.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
vliegenist Boetius, waarover Cocu zei "hij viel niet eens"...
Dus eigenlijk was deze pingel pas terecht als Boetius erbij was gaan liggen?
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik kan me geen (grote) fouten van hem verzinnen de wedstrijd van afgelopen zondag, noch dat hij voor alles floot en de wedstrijd zo kapotmaakte. Een 6 was zowaar meer dan terecht. Of ik heb echt allerlei zaken gemist.
Die elleboog van Kramer?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die Bakkali heb ik gister een aantal keer smakelijk om gelachen trouwens. Wat een heerlijke fopduiken kan die maken zeg. Leek af en toe wel Comedy Capers. Boëtius is een amateur vergeleken met dat mannetje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14517 berichten
- 4515 stemmen
Hmz ja, die kan, al kon hij niet goed zien vanaf zijn positie dat Kramer expres iets naar rechts afboog. Dat had de grens overigens wel moeten zien. Maar dat was dan het enige. En dan Makkelie een 8, dat gaat er echt niet in 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Als in 100 vergelijkende gevallen (vasthouden in de 16) geen penalty wordt gegeven en nu wel (terwijl Pelle Bruma zelf ook gewoon vasthoudt) en als een hand op de schouder van vliegenist Boëtius beoordeeld wordt als een penalty èn een 100% overtreding op Arias, met een vierde man die dat duidelijk aangeeft, niet wordt gegeven, dan is Feyenoord heel erg bevoordeeld door de leiding.
Wat er allemaal niks aan af doet dat PSV een beroerdewedstrijd speelde.
Het enige waarin PSV overduidelijk werd benadeeld was bij die overtreding van BMI. Verder hebben ze geluk gehad dat Bruma voor rust niet al moest douchen. Toch gek dat ik daar geen PSV-er over hoor.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Laten we eerlijk zijn, bijna elke beslissing gister was in het nadeel van PSV.
Dat is dus onjuist.
In de eerste helft waren veel kleine beslissingen in het voordeel van PSV. Naast de momenten van Bruma & co.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ehm, die Kramer had er 2x met rood af gemoeten, maar is slechts met 1 gele kaart geëindigd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Die Bakkali heb ik gister een aantal keer smakelijk om gelachen trouwens. Wat een heerlijke fopduiken kan die maken zeg. Leek af en toe wel Comedy Capers. Boëtius is een amateur vergeleken met dat mannetje.
Boëtius doet me denken aan Bambi. Hij valt veel te vaak, glijdt ook vaak uit tijdens duels, om dan weer snel op te staan. Ik vraag me af of hij met zaalvoetbalschoenen speelt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Boetius en Bakkali zijn allebei spelers die graag vallen en klagen. Nogal irritant. Maar Bakkali doet het vaak zo opzichtig dat het lachwekkend wordt. Moet hij snel afleren. Overigens, wat is die jongen diep weggezakt na een sterk begin van dit seizoen. Doet nu echt helemaal niks meer goed de laatste maanden. Te snel gedebuteerd, zou beter een tijdje weer in Jong PSV aan de slag kunnen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Snap sowieso niet waarom die gister in de basis begon... Was vragen om problemen.
Vind dat die na Depay, Narsingh en Jozefzoon pas in aanraking mag komen voor een plek in de basis.
Jozefzoon heeft al veel meer laten zien dan hem.
En die duiken zijn inderdaad te triest voor woorden, alsof die telkens geraakt wordt met twee gestrekte benen. Daar is Barcelona niks bij.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
@ A&L: Boëtius klagen? Zelden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
@ A&L: Boëtius klagen? Zelden.
Mhow, ik zie hem ook vaak vallen en dan zeuren om een penalty of vrije trap. Maar goed, Bakkali is een stuk erger, dat geef ik toe. Die krijgt met nog een paar incidenten zo de Suarez status.
kos
-
- 46694 berichten
- 8850 stemmen
Spelers als Boetius en Bakkali hebben sowieso eigenlijk niks te zoeken in een profcompetitie. Met zo'n fysiek kun je toch geen volwaardige 1ste elftalspeler zijn? Laat wel een beetje de staat van huidige Eredivisie zien.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Vorig seizoen zei je nog over Boetius: "een van de weinige spelers in de Eredivisie die echt wat kan"
kos
-
- 46694 berichten
- 8850 stemmen
Ik??
Overigens kan ie ook best wat. Evenals Bakkali.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik??
Ja jij..
was na NEC - Feyenoord meen ik.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Het enige waarin PSV overduidelijk werd benadeeld was bij die overtreding van BMI. Verder hebben ze geluk gehad dat Bruma voor rust niet al moest douchen. Toch gek dat ik daar geen PSV-er over hoor.
Met het gemak waarmee Makkelie de kaarten uitdeelde was dat idd een goede mogelijkheid geweest.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Haha Gravesen, die toen ineens naar Real mocht... was twee/drie tempo'tjes te snel voor 'm.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die fysieke kracht komt de komende twee jaar vanzelf. Dat hoort een beetje bij de leeftijd, buiten dat zijn het beide toekomstige spelers voor de top.
Die Bakkali is overigens wel een speler waar ik me ontzettend aan kan ergeren. Die maniertjes mogen wel wat minder.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat FOX trouwens... 
Al weken op rij zenden ze Jong Ajax terwijl die alleen maar verliezen, zelfs vanavond weer.
De nummer 18 tegen de nummer 17.
En dan Jong - PSV - FC Eindhoven niet uitzenden...
Het is dat ik net maar even een kaartje heb gekocht, ze hebben namelijk 20.000 kaarten weggegeven aan amateurclubs in de regio.
Ben benieuwd hoe vol 't vanavond dan is. 
Toch wel tof, Jong PSV dat voor zo'n 15.000 man speelt. Dat hebben ze ook wel verdiend na die periodetitel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Met het gemak waarmee Makkelie de kaarten uitdeelde was dat idd een goede mogelijkheid geweest.
Die overtreding op Immers was geen geel wou je met een serieus gezicht beweren? 
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Die overtreding op Immers was geen geel wou je met een serieus gezicht beweren?
Ik vond de eerste overdreven.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Boëtius was er langs, had een goede kans van Feyenoord op kunnen leveren. Bruma was ruim te laat. Gewoon geel. Ben ook blij dat hij hem gaf en niet - zoals veel scheidsrechters - wacht tot er 10 minuten verstreken zijn.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dat FOX trouwens... 
Al weken op rij zenden ze Jong Ajax terwijl die alleen maar verliezen, zelfs vanavond weer.
De nummer 18 tegen de nummer 17.
En dan Jong - PSV - FC Eindhoven niet uitzenden....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.