• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.159 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.373.992 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

"De reclame van Feyenoord-trainer Ronald Koeman voor een merk blikgroente is genomineerd voor een Loden Leeuw. Dat is de prijs voor meest irritante bekende Nederlander in een commercial."

Onbegrijpelijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

"De reclame van Feyenoord-trainer Ronald Koeman voor een merk blikgroente is genomineerd voor een Loden Leeuw. Dat is de prijs voor meest irritante bekende Nederlander in een commercial."

Onbegrijpelijk.

Wint hij dit seizoen dadelijk toch nog een prijs

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

nclo schreef:

Gelukkig is Hansie Hansie weer bron van spot in de uitzending

Laat me raden, weer over z'n jasje en z'n zus?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Je snapt de grap niet? Dat zou een hoop verklaren

Ik zie echt voor me hoe er nu honderden reppies thuis met een enorm boos hoofd achter de pc zich op zitten te vreten

Laat ik het anders zeggen. Ik vind hem gewoon niet grappig. Juist omdat er geen niveau in zit, ik ben ze sterker gewend van Speld. Overigens zat ik op werk achter de pc, niet thuis

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Helaas. D'r is een einde gekomen aan de ongeslagen reeks van Jong PSV.

1-2 voor Eindhoven.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Laat ik het anders zeggen. Ik vind hem gewoon niet grappig. Juist omdat er geen niveau in zit, ik ben ze sterker gewend van Speld. Overigens zat ik op werk achter de pc, niet thuis

Dat verbaast niemand denk ik . Het gaat over een onderwerp waar jij je per definitie al over zit op te vreten als het op MM ter sprake komt. Dan komt er eens een grapje over en dat is dan precies net de allereerst grap ooit van De Speld, waar je groot fan van bent, die je niet leuk vindt.. die zagen we niet aankomen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Maar effe serieus Montorsi, geloof jij echt in het verhaal dat het legioen boven alle andere supporters staat? Dat ze uniek zijn, dat het altijd kolkt en dat ze er altijd zijn, ook in slechte tijden, terwijl cijfers andere dingen zeggen als je eens de laatste pakweg 25 jaar bekijkt?

Ben daar wel benieuwd naar. Zelfde fabel dat het bij Ajax sfeerloos is. 5 tot 10 jaar terug, klopt wel. Tegenwoordig? Echt niet.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Neehoor, ik vind het zelfs te vaak te stil. Potjes tegen pakweg Heracles dit jaar hoorde je niks. En de volle Kuip is ook pas iets van na de verbouwing. Maar door de bank genomen wordt De Kuip en het publiek door vriend en vijand geroemd, dat komt niet uit de lucht vallen..

Maar je kunt ook niet ontkennen dat het Ajax publiek heel wat kritischer is, om niet te zeggen 'verwend'. Dat is inherent aan de successen van de club, dat trekt mensen, maar als het dan even minder loopt zul je dat ook snel zien. Dat de helft van de Arena leeg is als het koud is zegt ook veel als je het mij vraagt, er zitten minder mensen die koste wat kost naar Amsterdam reizen voor een potje voetbal. Het is uiteindelijk ook maar een imago waar De Speld nu een grapje mee uithaalt, een uitvergroting van een stereotype beeld.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Laat me raden, weer over z'n jasje en z'n zus?

Ga nou geen retorische vragen stellen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Omdat het topic te groot werd en daardoor voor traagheid zorgt, gaan we hier verder:

Overigen > Algemeen > Het grote voetbaltopic #8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.