- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Real doet het rustig aan en domineert eenvoudig.
Moet wel zeggen dat Ramos, Carvajal en Modric echt glorieus spelen. Wat een passes.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Moet zeggen had er een hard hoofd in na het vertrek van The Special One en Ozil maar kan toch wel weer genieten van Real. Lekker kooltje ook van die Isco.
Ik zou het bijna een sympathiek elftal willen noemen. Binnenkort nog Illarramendi voor Di Maria, Varane voor Pepe en Morata voor Benzema en ik ben fan.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Xabi, Illarramendi, Coentrao, Marcelo, Varane, Bale... hebben nog wat achter de hand idd 
En Pepe en Ramos, wat een beesten, daar geniet ik stiekem dan toch ook wel van...
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Illaramendi voor die Maria??
Dat lijkt me niet. Eerder voor Khedira. Bale komt voor di Maria.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het jammer dat ik Real ondanks geweldige spelers nooit echt leuk voetbal vind spelen. Onder Mourinho was het saai en onder Ancelotti wat ik nu tenminste zo zie weinig leuker. Al is het genieten van die Isco, heerlijk talent.
Het is alleen geen leuk affiche. Had vanavond iets anders genomen en had over een paar weken de 2 wedstrijden tussen Real en Juventus uitgezonden.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Kunnen ze niet op een of andere manier die decoders aanpakken ipv de rest van de wereld te benadelen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Koeman en Mulder zeuren over die verdediger van Galatasary.... die stonden gewoon goed, maar de pass was precies op maat en de aanname perfect, daar kun je als verdediging niets tegen doen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb e'm afgelopen zomer tweemaal zien spelen en was toen wel onder de indruk. Maar schijnbaar heb ik niet goed opgelet want het is een centrale middenvelder. 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Idd, de natuurlijke vervanger van Xabi eigenlijk.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Nu wel van Persie. Hij doet het weer.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Netjes. Ik had Leverkusen wel iets hoger ingeschat dan ManUtd eigenlijk.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Kopenhagen
Niet verrassend. Ik gokte vooraf al op een krappe 1-2. Juventus is vaak niet te porren voor dit soort wedstrijdjes. Vorig jaar ook met dat Nordsjaelland. Enkel zorgen dat je geen klop krijgt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Sjemig, FC Gatenkaas in Istanbul.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
0-4. Weer Ronaldo. 
Wat een ellende die Tutken. Die verdediging is om te huilen.
Ook enorm veel slechte passes.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Nou. In de pocket. Hup, wissels er in.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zet de uitslagen van Ajax tegen Real de laatste jaren ook weer een beetje in perspectief. Zelfs een club met de begroting van Galatasaray kan daar niks tegen uitrichten.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
City ook op 0-3. Lekker.
En Robben pikt er ook weer één mee.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Ik vind het jammer dat ik Real ondanks geweldige spelers nooit echt leuk voetbal vind spelen. Onder Mourinho was het saai en onder Ancelotti wat ik nu tenminste zo zie weinig leuker. Al is het genieten van die Isco, heerlijk talent.
Het is alleen geen leuk affiche. Had vanavond iets anders genomen en had over een paar weken de 2 wedstrijden tussen Real en Juventus uitgezonden.
Anders kon je kijken naar CSKA, Pilzen, Anderlecht, Olympiakos, Kopenhagen of Sociedad...
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
Die Wilant van Kopenhagen keept de wedstrijd van zijn leven.
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
En dat is 5...
Kan Barca morgen niet achterblijven natuurlijk...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Die doen het rustig aan. Hooguit 3-0.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
1-5. 
2 punten minder bij de voorspellingen. 
otherfool
-
- 18534 berichten
- 3403 stemmen
Die doen het rustig aan. Hooguit 3-0.
Ik heb ingezet op 7-0. Messi zal sowieso altijd proberen er eentje meer te maken dan Ronaldo.
Joy4ever
-
- 4614 berichten
- 1838 stemmen
2 punten minder bij de voorspellingen.
Ik wist vrijwel zeker dat Juve gelijk zou spelen maar vind het altijd suf om je eigen club niet op winst te zetten. Gelukkig wel die ene goal van Kopenhagen goed
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.