- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Denk dat de mensen al tevreden zijn met hun sport-abonnement, voetbal t-shirt, kaartjes.. lijkt me weinig decadents aan.
Vast, maar allemaal een iPad, een smartphone, drie auto's voor de deur, minstens vier maal per jaar met vakantie, et cetera. Dat allemaal wel. Als het maar bleef bij dat sportabonnement en die voetbalshirtjes hoorde je mij niets zeggen.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Enkele te persoonlijk gerichte berichten verwijderd.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
15x basis, 5x ingevallen.
Sorry, dacht dat je het over Assaïdi had.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me gewoon om 'm te paaien voor België aangezien die nog niet weet of die voor Marokko of België wil spelen.
Die jongen is geboren en opgegroeid in België, is naar school gegaan in België, heeft in België leren voetballen en heeft hier in de nationale jeugdselecties gespeeld. Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan voor België kiest.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja, maar z'n roots liggen - hoe je het ook draait of keert - in Marokko. Hoorde gisteren van de commentator overigens dat hij ook nog kon kiezen voor Nederland...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Who cares waar die roots liggen. België heeft hem gevormd op zowat elk vlak, voor België kiezen is dan wel het allerminste wat hij kan doen. Als zijn hart toch in Marokko ligt (wat dat ook mag betekenen, want in Marokko is hij gewoon een toerist), dan had hij ook maar de nationale jeugdselecties moeten weigeren.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Hij is Geboren en getogen in Belgie?
Zo ja dan zie ik het keus probleem niet, hij heeft alleen dan het geluk dat als hij niet in aanmerking komt voor Belgie hij nog eventueel voor Marokko kan kiezen.
Alleen geen Yilmazje oplopen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar z'n roots liggen - hoe je het ook draait of keert - in Marokko. Hoorde gisteren van de commentator overigens dat hij ook nog kon kiezen voor Nederland...
Nederland? Lijkt me sterk, want hij is hier niet geboren en opgegroeid dacht ik. Zou het niet erg vinden als het wel zou kunnen, want het is een groot talent. Maar ik gok dat de Belgen hem binnen gaan vissen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Nederland? Lijkt me sterk, want hij is hier niet geboren en opgegroeid dacht ik. Zou het niet erg vinden als het wel zou kunnen, want het is een groot talent. Maar ik gok dat de Belgen hem binnen gaan vissen.
Vanaf 2008 bij PSV, dus ongetwijfeld ook in Nederland. Dan krijg je dus een Douglas-geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ahja, dan zou hij een paspoort aan mogen vragen bedoel je. Nouja, zal wel niet gebeuren.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Bakkali: ?België keuze voor mijn carrière, Marokko keuze van het hart? - voetbalzone.nl
Die derde reactie met dat groene randje zegt 't precies goed.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Raar, Sporza sprak over 50/50 qua keuze hart.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Bakkali: ?België keuze voor mijn carrière, Marokko keuze van het hart? - voetbalzone.nl
Die derde reactie met dat groene randje zegt 't precies goed.
De reactie's daarop zeggen het nog beter.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Vast, maar allemaal een iPad, een smartphone, drie auto's voor de deur, minstens vier maal per jaar met vakantie, et cetera. Dat allemaal wel. Als het maar bleef bij dat sportabonnement en die voetbalshirtjes hoorde je mij niets zeggen.
Ja alleen dat draagt niets bij aan de hoge salarissen van spelers.
Vind die zaken overigens geen enkel probleem (integendeel) maar dan wordt 't offtopic
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Who cares waar die roots liggen.
Hij zelf, blijkbaar? En uiteindelijk is dat de enige persoon die iets relevants over de keuze heeft te zeggen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hij zelf, blijkbaar?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Als ie slim is kiest ie niet voor de slangenkuil maar België.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
En al helemaal omdat we 'm dan niet kwijt zijn tijdens die belachelijke Africa Cup.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Daarnaast functioneert een team vol met Marokkanen niet
.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ik vraag me af of je daar op 13/14/15-jarige leeftijd al mee bezig bent. Maar dan nog kun je daar je redenen voor hebben.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Daarnaast functioneert een team vol met Marokkanen niet
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Moeten inderdaad een paar blanke jongens tussen die de boel een beetje in bedwang houden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
En al helemaal omdat we 'm dan niet kwijt zijn tijdens die belachelijke Africa Cup.
Ja en dan moet je nog hopen dat ie niet terugkomt met z'n knieën achterstevoren door die hompige velden daar en lompe tegenstanders. Was met El Ahmadi ook, gelukkig zat hij alleen maar op de bank
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Petrolul had hier de nekslag kunnen toedienen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een geklungel in Arnhem. Man man.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Maar wat wil je, met Franky Two Fingers achterin. Trainer na trainer daar stelt hem ook, maar zelfs een leek ziet na 10 minuten dat die gozer er helemaal niets van kan. Geen techniek, geen snelheid van handelen, geen overzicht, kan geen man fatsoenlijk dekken. Ja, hij heeft loopvermogen en een aardige sprint, maar voetballend is het absoluut niks.
Toch 1-1 nog.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is echt slecht. Misschien nog wel slechter dan Roda vorig seizoen (terwijl ik dat misschien wel het slechtste ooit vond).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En rood. Nu mag het niet meer misgaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.