- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mooiste was die actie van Pröpper - en de reactie daarop van de Vitesse-bank - in de 71e minuut.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Dit is gewoon zielig zo slecht 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ongelofelijk...
95e minuut. Wat een lul die Kashia.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als hij ooit echt toepasselijk was geweest Joenne, dan is het nu wel:

Kuzey Tekinoglu
-
- 40 berichten
- 668 stemmen
Kan niet wachten op de analyse van otherfool.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Te triest voor woorden gewoon.
Janssen: 'Om je kapot te schamen'.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Chanturia weer op de velden, wat een irritant mannetje vind ik dat
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Je verwacht het niet hé, uitgeschakeld worden door Petrolul en Differdange *j0enne-smiley
''
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Heeft nog 8 duels schorsing staan...
Jordania schijnt een belletje te hebben gepleegd naar die Russen die 't niet hebben gemeld bij de FIFA waardoor die gewoon mag spelen.
Hooen dat Feyenoord en AZ morgen een tegenstander
loten die te doen is, anders wordt het een triest seizoen voor Nederland met alleen PSV en Ajax.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Voor de mensen die de geweldige reflexen en strategische positie van Piet ''zat ooit in Oranje'' Velthuizen willen bewonderen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Petrolul en de bloody nummer vier van Luxemburg zijn al niet te doen! Wil je nog zwakkere tegenstanders dan dat moet je naar de plaatselijke voetbalvereniging gaan en het veteranentelftal van stal halen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tegen Roemenië is dit jaar gewoon niet te ballen: 18 wedstrijden en 0 (!!!) nederlagen. Jammer zeg, weer een MML ploegje weg. Ik vrees met grote vrezen voor de UEFA-ranking!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat vind kos nou eigenlijk van Piet? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tegen Roemenië is dit jaar gewoon niet te ballen: 18 wedstrijden en 0 (!!!) nederlagen. Jammer zeg, weer een MML ploegje weg. Ik vrees met grote vrezen voor de UEFA-ranking!
Met vier ploegen in Europa moet nog wat te doen zijn. Vorig seizoen hadden we er maar drie waarvan PSV en Twente verzaakte, dus dat scheelt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Twente pakte vorig seizoen de meeste punten voor de MML...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voor de mensen die de geweldige reflexen en strategische positie van Piet ''zat ooit in Oranje'' Velthuizen willen bewonderen.
(embed)
Velthuizen is nooit een goede keeper geweest, het verbaast me dat die nog wekelijks op een voetbalveld te bewonderen is. Vooral zijn positionering en techniek zijn om te huilen, elke wedstrijd is het alsof hij voor het eerst op doel staat.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik mag voor Vitesse en Utrecht hopen dat ze dit jaar niet hebben verzaakt in Europa. Wat is er ooit van de trotse Eredivisie gebeurt die nog 2 (!) jaar geleden 4e werd in de UEFA-ranking achter Spanje, Duitsland en Engeland.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Met vier ploegen in Europa moet nog wat te doen zijn. Vorig seizoen hadden we er maar drie waarvan PSV en Twente verzaakte, dus dat scheelt.
Twee jaar terug had Nederland er ook maar 5. ADO snel eruit maar de andere vier deden het prima en je punten tellen harder mee dan wanneer je met 6 of 7 clubs erin zit. Toen keurig 4e op de ranglijst. Dit jaar vrees ik weer eens het ergste.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Velthuizen is nooit een goede keeper geweest, het verbaast me dat die nog wekelijks op een voetbalveld te bewonderen is. Vooral zijn positionering en techniek zijn om te huilen, elke wedstrijd is het alsof hij voor het eerst op doel staat.
Velthuizen valt wel eens op omdat hij mooie onnodige show-duiken maakt (behalve vanavond dan), ik heb hem ook nooit meer dan gemiddeld gevonden
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twee jaar terug had Nederland er ook maar 5. ADO snel eruit maar de andere vier deden het prima en je punten tellen harder mee dan wanneer je met 6 of 7 clubs erin zit. Toen keurig 4e op de ranglijst. Dit jaar vrees ik weer eens het ergste.
Is dat zo? Ik dacht dat het zo ging: stel Nederland zit met vier ploegen in de poulefase, alle punten die dan verdiend worden deelt men door het oorspronkelijke aantal tickets dat aan Nederland was afgevaardigd (dus 6).
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Is dat zo? Ik dacht dat het zo ging: stel Nederland zit met vier ploegen in de poulefase, alle punten die dan verdiend worden deelt men door het oorspronkelijke aantal tickets dat aan Nederland was afgevaardigd (dus 6).
Zo is en zo bedoel ik het, maar twee jaar terug had NL maar 5 tickets door een lage ranking een seizoen daarvoor. Daar gaan we op deze manier weer heen. Ach, 6e plek halen we toch niet en de kleinere clubs hebben blijkbaar niets in Europa te zoeken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Velthuizen valt wel eens op omdat hij mooie onnodige show-duiken maakt (behalve vanavond dan), ik heb hem ook nooit meer dan gemiddeld gevonden
Ik heb e'm hier al vaker gepost, en helaas is een betere versie van deze goal van youtube gehaald, maar dit is typisch Piet. Een bal proberen te stoppen met de benen, een doodzonde voor een keeper.
YouTube - GeleLeger TV: RKC Waalwijk - Vitesse (Ere. 09-10) - 1
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Gewoon even humor om te lachen:
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hij heeft ook nooit in Engeland gewerkt, dus daar spelen ze niet met zijn visie. Vind je het gek dat het niveau daar de eredivisie niet overstijgt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vitesse
Je schaamt je kapot.
Zoals ik al zei, alleen Ajax en PSV hebben wat in Europa te zoeken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Hij heeft ook nooit in Engeland gewerkt, dus daar spelen ze niet met zijn visie. Vind je het gek dat het niveau daar de eredivisie niet overstijgt.
of hij heeft vroeg aan de baco gezeten.
Ik heb e'm hier al vaker gepost, en helaas is een betere versie van deze goal van youtube gehaald, maar dit is typisch Piet. Een bal proberen te stoppen met de benen, een doodzonde voor een keeper.
oeps 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
AZ en Feyenoord kunnen de volgende tegenstanders treffen:
Atromitos (Gri)
IF Elfsborg (Zwe)
Maccabi Tel-Aviv (Isr)
Molde FK (Noo)
Slovan Liberec (Tsj)
Grasshoppers (Zwi)
FC Thun (Zwi)
Slask Wroclaw (Pol)
Zulte Waregem (Bel)
FK Jablonec (Tsj)
Apollon Limassol (Cyp)
Tromsø IL (Noo)
FK Aktobe (Kaz) of Breidablik (IJs)
FC Sankt Gallen (Zwi)
Garabag Agdam (Azb)
Vojvodina Novi Sad (Ser)
Dinamo Tbilisi (Geo)
Esbjerg fB (Den)
SV Pasching (Oos)
NK Rijeka (Kro)
FK Minsk (Bru)
Petrolul Ploiesti (Roe)
Pandurii Târgu Jiu (Roe)
Astra Giurgiu (Roe)
FH Hafnarfjardar (IJs)
Dila Gori (Geo)
Skënderbeu Korçë (Alb)
Zalgiris Vilnius (Lit)
Kalju Nomme (Est)
FK Kukësi (Alb)
Morgenochtend eerst de voorloting en dan om 13.00 de definitieve.
Ik heb van een ploeg of zeven echt nog nooit gehoord.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Brugge ook al uitgeschakeld, tegen een onbekende ploeg uit Polen
. Anderlecht met een nieuw team dus daar valt ook al niet teveel van te verwachten ... wordt het niet echt dit seizoen.
Lofzang over PSV vond ik trouwens ook wat overdreven. Als je ziet wat die voor kansen nodig hebben om een goaltje te scoren ... tegen een flodderploeg als Zulte redt je dat makkelijker, tegen een tegenstander met een beetje niveau wil ik het nog wel eens zien.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
YouTube - GeleLeger TV: RKC Waalwijk - Vitesse (Ere. 09-10) - 1
Dat zeg ik ook altijd, een keeper die naar de hoek duikt met zijn benen. Slechte hoek of hij kan niet duiken? Doet het nu iets minder dan eerst.....
Nu blijft ie gewoon stil staan... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.