- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Hehe, toch leuk voor al die voetballiefhebbers. Het is heel goed mogelijk dat PSV straks in de Europa league speelt in een groep met slask wroclaw, astra giurgiu en vfb stuttgart en dan hoor je op donderdag omstreeks 18u: "het verslag rechtstreeks uit het Lenin stadion in oosteuropa, met ca 508 supporters op hun enige tribune: Giurgiu tegen PSV met Leo Driessen!!!
Leuker kan toch niet meer, man. Ze hadden al die trucjes verzonnen om de Uefa cup in een grote pot te gooien en nu wordt de spoeling zo dun met nietige clubs waar je nog nooit van gehoord hebt, dat je weer de spanning krijgt van de oude Europcup II voor bekerwinnaars.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Lofzang over PSV vond ik trouwens ook wat overdreven. Als je ziet wat die voor kansen nodig hebben om een goaltje te scoren ... tegen een flodderploeg als Zulte redt je dat makkelijker, tegen een tegenstander met een beetje niveau wil ik het nog wel eens zien.
Het was een rommelige wedstrijd. Veel balverlies over een weer, weinig combinaties, veel weggeven kansen aan de tegenstander, veel 80% tot 100% kansen dom hard overgeschoten of recht tegen de doelman. Dat er pas bij een strafschop wordt gescoord en de bal er zo grappig in het doel rolt is toch veelzeggend? Ik snap dat trouwens niet dat er wordt geprobeerd de bal met de hand uit het doel te weren. Je krijgt er geheid een rode kaart voor, je speelt met één man minder en de gegeven strafschop gaat er 4 van de 5 keer in en daarnaast word je ook geschorst. Wat heb je daar dan aan? Die gozer had gewoon de wedstrijd verneukt. Die Matavz begint ook al een beetje te lijken op Marcus Berg.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Nog altijd beter dan dat tegendoelpunt, waardoor het sowieso finaal afgelopen zou zijn. Dan liever die 20% kans dat de tegenstander mist en dat je met z'n 10en toch nog iets kan forceren. Zou niet de eerste keer zijn.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Het wordt dus een van deze vijf voor Feyenoord.
FC Kuban Krasnodar (Rus),
Tromsø IL (Nor),
SV Zulte Waregem (Bel),
CS Pandurii Târgu Jiu (Roe)
FC Dila Gori (Geo).
Te triest voor woorden dat je uit dit rijtje nog een voorkeur hebt, maar goed, Feyenoord heeft de laatste jaren nou niet bepaald aan de verwachtingen kunnen voldoen tegen matige tegenstanders in Europa.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En jouw voorkeur gaat uit naar de ploeg uit Georgië? Op papier lijkt mij de Russische ploeg het sterkst. Maar ja, wat is op papier tegenwoordig waard?
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Oostbloklanden zijn niet mijn favoriet en Tromso ligt ergens op de Noordpool dus dat lijkt me ook niet heel wenselijk. Blijven de Belgen over.. Maar ja met AA Gent van twee jaar terug jaar nog vers in het geheugen.. 
Maar goed Dila Gori (als je niet beter zou weten denk je dat het een saus voor Kip Tandori is), Tromso of Zulte dan maar..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Zou wel geinig zijn als Feyenoord weggetikt zou worden door Zulte
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Nog altijd beter dan dat tegendoelpunt, waardoor het sowieso finaal afgelopen zou zijn. Dan liever die 20% kans dat de tegenstander mist en dat je met z'n 10en toch nog iets kan forceren. Zou niet de eerste keer zijn.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Dit is trouwens ook wel opmerkelijk nieuws..
http://www.vi.nl/nieuws/koeman-polst-el-hamdaoui-voor-komst-naar-feyenoord.htm
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kuban moet echt ontlopen worden anders loot je alsnog zwaarder dan vorig jaar. Doe maar Tromso.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
De Dag Van, maar dan 's avonds... En dan nog mensen die dit onsportief vonden (dat kan) of onbegrijpelijk (en dat snapte ik dan weer niet). Overigens, met zo een actie, kon die penalty alleen maar gemist worden. Dat was al zo bepaald door welke bovennatuurlijke kracht dan ook.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Opmerkelijk ja, want die gozer kunnen ze nooit betalen als hij bij zijn eisen blijft. Wel een prima speler, maar een wat vervelend mannetje. Maar ja, misschien moet Feyenoord eens een echte klootzak ertussen krijgen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Opmerkelijk ja, want die gozer kunnen ze nooit betalen als hij bij zijn eisen blijft. Wel een prima speler, maar een wat vervelend mannetje. Maar ja, misschien moet Feyenoord eens een echte klootzak ertussen krijgen.
Met 45000 ........ op de tribune zou ik me daar geen zorgen om maken 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Kuban moet echt ontlopen worden anders loot je alsnog zwaarder dan vorig jaar. Doe maar Tromso.
Ik zou dat Tromso ook niet onderschatten want die wisten, in extremis en na strafschoppen weliswaar, de DomDoders Differdange te elimineren.
Wat mij brengt op de UEFA ranking! Nederland bleef ondanks de nederlaag en uitschakeling van Vitesse stabiel op de 35e plek, directe concurrenten Armenië en Slovenië konden niet profiteren. Zoals reeds gememoreerd is het lang leve Roemenië aan de kop, dat land haalde nu al 3.750 punten (ter vergelijking, Nederland haalde in het hele vorige jaar 4.214). Over 2 weken gaat het circus verder!
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Daarom. Als het qua salaris meevalt mag ie er van mij bij komen. Jochies als De Vrij hebben we nu wel genoeg, een etterbakkie mag er best bij mits het voor een jaar is.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
AZ, dat bij de best geplaatste ploegen van de Europa League-voorronden hoort, weet ook welke vijf tegenstanders eventueel uit de bus kunnen komen. Apollon Limassol (Cyp), Atromitos (Gri), FK Aktobe (Kaz), FH Harnardfjördur (IJs) of Petrolul Ploiesti (Roe) komt mogelijk op bezoek in Alkmaar.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Ik geef ze een paar dagen voordat Pelle en El Ham elkaar in de haren vliegen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
PEC Zwolle | Supporterssite - Boer tekent driejarig contract
Koning deze kerel. Clubmensen zijn in het voorbije decennia schaars, maar onze vaste keeper heeft het voor mekaar gekregen om tot zijn 36e (misschien wel 37e) voor onze lieve PEC uit te komen. Ik kan hier alleen maar om glimlachen 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Ik wel, maar gisteren werden er ook weer berichten verwijderd die verre van vervelend waren of zo..
Geen idee, zag idd iets staan(over persoonlijk worden) ik zal mezelf wel even censureren dan maar
Wil de dictators van MM niet achter me aan of course.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Het was een rommelige wedstrijd. Veel balverlies over een weer, weinig combinaties, veel weggeven kansen aan de tegenstander, veel 80% tot 100% kansen dom hard overgeschoten of recht tegen de doelman. Dat er pas bij een strafschop wordt gescoord en de bal er zo grappig in het doel rolt is toch veelzeggend? Ik snap dat trouwens niet dat er wordt geprobeerd de bal met de hand uit het doel te weren. Je krijgt er geheid een rode kaart voor, je speelt met één man minder en de gegeven strafschop gaat er 4 van de 5 keer in en daarnaast word je ook geschorst. Wat heb je daar dan aan? Die gozer had gewoon de wedstrijd verneukt. Die Matavz begint ook al een beetje te lijken op Marcus Berg.
Berg... Die miste echt alles. Is Immers niks bij.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Nou, Matavz loopt ook behoorlijk te klungelen hoor. Wat een kansen hij in die tweeluik met Zulte weer heeft gemist. Schrijnend. Met Locadia achter me in de nek hijgend zou ik me ernstig zorgen maken als Matavz zijnde. En PSV scoorde meer dan 100 keer vorig seizoen, dan is zijn aandeel wel erg klein natuurlijk met 11 goals.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Vorig jaar zat die dan ook voornamelijk op de bank aangezien Advocaat geen fan was van 'm.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Zul je weer net zien natuurlijk.. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat zijn inderdaad geen fijne potjes...
AZ daarentegen alleen maar 'makkelijke'. Gelukkig.
Feyenoord tegen Zulte lijkt me wel wat.
Kunnen we direct weer laten zien dat het Belgisch voetbal nog minder voorstelt dan het Nederlands voetbal.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Kunnen we direct weer laten zien dat het Belgisch voetbal nog minder voorstelt dan het Nederlands voetbal.
Sinds wanneer die bewijsdrang? Wordt daaraan getwijfeld dan?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd welke topploeg we bij Feyenoord kunnen aanvullen bij het illustere voorronde-rijtje Rapid Boekarest, Teplice en AA Gent 
Het wordt nu eens tijd dat onze teams punten gaan pakken. Ieder geval die oostblok ellende eens mislopen denk ik.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik geef ze een paar dagen voordat Pelle en El Ham elkaar in de haren vliegen.
Dat is het laatste dat je bij Pellè moet doen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik durft te wedden dat Immers meer heeft gemist vorig jaar. Dat moet een absoluut wereldrecord geweest zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.