- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb bij Pelle het gevoel dat hij een Koningin Beatrix coupe heeft. Dat er niks kreukt of uit model gaat, al schiet je er 10 scud raketten in.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik durft te wedden dat Immers meer heeft gemist vorig jaar. Dat moet een absoluut wereldrecord geweest zijn.
Ik voel een leuk lijstje aankomen! De grootste kansenmissers in de Eredivisie van de laatste jaren.
Ik nomineer vast:
Suarez
Wijnaldum
Immers
Berg
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Immers loopt gemiddeld 5 op 1.
Met kansen missen.
Btw elke speler waar Feyenoord in deze fase aan gelinkt zie ik niet doorgaan, er zal in de laatste week wel iemand uit de hoge hoed getoverd worden.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Het gaat in de laatste dagen gebeurden, maar de transfer van El Ham maakt best een kans, vermoed ik. Assaidi komt sowieso niet.
Misschien mag Ryo alsnog weg in die laatste week...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Assaidi komt sowieso niet.
Anderlecht maakt blijkbaar werk van die Assaidi: Anderlecht: ?We werken aan komst Mitrovic en Assaidi? - Sportwereld - nieuwsblad.be
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Kijken dus. Smit zat deze week ook al bij KvdB zijn gal te spuwen over die uitzending (al was hij in NRC van vandaag iets genuanceerder, en hij lijkt op die foto trouwens op Robben, maar dat terzijde). Ben benieuwd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Btw elke speler waar Feyenoord in deze fase aan gelinkt zie ik niet doorgaan, er zal in de laatste week wel iemand uit de hoge hoed getoverd worden.
Ik gok op John Verhoek, heb je beide kneusjes in 1 ploeg 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Maar ik lachte me kapot toen ze bij Zulte naar de loting zaten te kijken en helemaal uit hun dak gingen toen PSV uit de koker rolde.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Kijken dus. Smit zat deze week ook al bij KvdB zijn gal te spuwen over die uitzending (al was hij in NRC van vandaag iets genuanceerder, en hij lijkt op die foto trouwens op Robben, maar dat terzijde). Ben benieuwd.
Tja, ik zal ook wel wat ervan zien maar ben wat minder enthousiast. Dijkshoorn in de studio hoeft van mij ook niet, nogal overschatte stukjesschrijver vind ik. Als P. Kouwes vond ik m een stuk geestiger.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
Lijkt me niet zo vreemd voor zo'n club? Mooie tegenstander toch voor een achterlandploegje als Zulte? Of dacht je dat ze daar in Waregem geloofden dat ze wel even over PSV gingen heenrollen?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me niet zo vreemd voor zo'n club? Mooie tegenstander toch voor een achterlandploegje als Zulte? Of dacht je dat ze daar in Waregem geloofden dat ze wel even over PSV gingen heenrollen?
Beetje ploeg in Nederland rolde vorig seizoen simpel over PSV heen, dus het had gekund 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Het gaat in de laatste dagen gebeurden, maar de transfer van El Ham maakt best een kans, vermoed ik.
Ik denk dat hij geen idee heeft van de salarismogelijkheden van Feyenoord, dan moet Fiorentina wel heel veel water bij de wijn doen.
Killer-duo natuurlijk
nee heb al genoeg gare Hagenezen langs zien komen de laatste tijd
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Geen Schalke en Lyon...
En geen Zenith.
Arsenal of Milan.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik denk dat hij geen idee heeft van de salarismogelijkheden van Feyenoord, dan moet Fiorentina wel heel veel water bij de wijn doen.
Ach, hij heeft zijn kledingzaak nog...
Killer-duo natuurlijk
nee heb al genoeg gare Hagenezen langs zien komen de laatste tijd
Ik denk dat Lex Schoenmaker het niet veel slechter zou doen dan Verhoek.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
AC Milan!
Voordeel inderdaad dat die nog niet zijn begonnen met de competitie maar nog in de voorbereiding zitten.
Balotelli in Eindhoven. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
BMI mag alsnog tegen PSV ballen dit seizoen...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
BMI mag alsnog tegen PSV ballen dit seizoen...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Meer nog dan 1 op 2 in de Europacup, hij kan topscorer aller tijden worden van PSV in de Europacup:
http://www.vi.nl/nieuws/schotvaardige-psvspits-matavz-krijgt-romario-in-het-vizier.htm
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kon erger, je had Zenit of Arsenal kunnen loten. Kon ook minder erg, want Lyon en Schalke sla ik minder hoog aan.
Milan heeft toch jongens als Balotelli, El Sharaawy, De Jong, Montolivo. En het blijven van die luizige Italianen. 65-35 voor Milan, maar ik geef PSV nog best een kans.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4516 stemmen
Milan, prima te doen. Tuurlijk, je bent niet favoriet, maar tegen een goed voetballende ploeg had ik het nog maar moeten zien. PSV krijgt echt wel kansen, ze moeten ze alleen niet zo vaak missen. Milan ligt Nederlandse clubs wel in de afgelopen jaren (en decennia).
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Wie koopt er even een stevige hengel voor Jeroentje Zoet?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Misschien ook een voordeeltje dat Milan pas 24 augustus de eerste competitiewedstrijd speelt.
Sowieso een mooi affiche.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Kon erger, je had Zenit of Arsenal kunnen loten. Kon ook minder erg, want Lyon en Schalke sla ik minder hoog aan.
Milan heeft toch jongens als Balotelli, El Sharaawy, De Jong, Montolivo. En het blijven van die luizige Italianen. 65-35 voor Milan, maar ik geef PSV nog best een kans.
Waarom noem je de Jong in dat rijtje? 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Wat een oppertunist die van Gaal.
Schaars nooit selecteren en nu wel ineens. 
Wijnaldum ook nog.
Maher naar Jong Oranje.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Schaars is vorig jaar veel geblesseerd geweest, heeft weinig wedstrijden gespeeld. Dus zo gek is dat niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Omdat de Jong een meer dan uitstekende speler is. Dat zijn imago in Nederland wat negatief is, doet daar niks aan af. Bij Milan schijnen ze erg blij te zijn, hij speelt ook een sterke voorbereiding. Maar vooral de Jong onderschatten. Je zag op het WK wel hoe sterk hij in dienst van een ploeg kan spelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.