• 15.797 nieuwsartikelen
  • 178.174 films
  • 12.220 series
  • 33.994 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.652 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat is het laatste dat je bij Pellè moet doen.

Ik heb bij Pelle het gevoel dat hij een Koningin Beatrix coupe heeft. Dat er niks kreukt of uit model gaat, al schiet je er 10 scud raketten in.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik durft te wedden dat Immers meer heeft gemist vorig jaar. Dat moet een absoluut wereldrecord geweest zijn.

Ik voel een leuk lijstje aankomen! De grootste kansenmissers in de Eredivisie van de laatste jaren.

Ik nomineer vast:

Suarez

Wijnaldum

Immers

Berg

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(embed)

"Hand of God".

Daar is er maar eentje van.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Immers loopt gemiddeld 5 op 1.

Met kansen missen.

Btw elke speler waar Feyenoord in deze fase aan gelinkt zie ik niet doorgaan, er zal in de laatste week wel iemand uit de hoge hoed getoverd worden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Het gaat in de laatste dagen gebeurden, maar de transfer van El Ham maakt best een kans, vermoed ik. Assaidi komt sowieso niet.

Misschien mag Ryo alsnog weg in die laatste week...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Assaidi komt sowieso niet.

Anderlecht maakt blijkbaar werk van die Assaidi: Anderlecht: ?We werken aan komst Mitrovic en Assaidi? - Sportwereld - nieuwsblad.be

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Kijken dus. Smit zat deze week ook al bij KvdB zijn gal te spuwen over die uitzending (al was hij in NRC van vandaag iets genuanceerder, en hij lijkt op die foto trouwens op Robben, maar dat terzijde). Ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Btw elke speler waar Feyenoord in deze fase aan gelinkt zie ik niet doorgaan, er zal in de laatste week wel iemand uit de hoge hoed getoverd worden.

Ik gok op John Verhoek, heb je beide kneusjes in 1 ploeg

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Sinds wanneer die bewijsdrang? Wordt daaraan getwijfeld dan?

Oh nee. Zal me verder een worst wezen.

Maar ik lachte me kapot toen ze bij Zulte naar de loting zaten te kijken en helemaal uit hun dak gingen toen PSV uit de koker rolde.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Kijken dus. Smit zat deze week ook al bij KvdB zijn gal te spuwen over die uitzending (al was hij in NRC van vandaag iets genuanceerder, en hij lijkt op die foto trouwens op Robben, maar dat terzijde). Ben benieuwd.

Tja, ik zal ook wel wat ervan zien maar ben wat minder enthousiast. Dijkshoorn in de studio hoeft van mij ook niet, nogal overschatte stukjesschrijver vind ik. Als P. Kouwes vond ik m een stuk geestiger.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Lijkt me niet zo vreemd voor zo'n club? Mooie tegenstander toch voor een achterlandploegje als Zulte? Of dacht je dat ze daar in Waregem geloofden dat ze wel even over PSV gingen heenrollen?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond schreef:

Lijkt me niet zo vreemd voor zo'n club? Mooie tegenstander toch voor een achterlandploegje als Zulte? Of dacht je dat ze daar in Waregem geloofden dat ze wel even over PSV gingen heenrollen?

Beetje ploeg in Nederland rolde vorig seizoen simpel over PSV heen, dus het had gekund

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het gaat in de laatste dagen gebeurden, maar de transfer van El Ham maakt best een kans, vermoed ik.

Ik denk dat hij geen idee heeft van de salarismogelijkheden van Feyenoord, dan moet Fiorentina wel heel veel water bij de wijn doen.

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik gok op John Verhoek, heb je beide kneusjes in 1 ploeg

Killer-duo natuurlijk nee heb al genoeg gare Hagenezen langs zien komen de laatste tijd

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Geen Schalke en Lyon...

En geen Zenith.

Arsenal of Milan.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Oei PSV.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Kunnen wel mooie potjes worden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ik denk dat hij geen idee heeft van de salarismogelijkheden van Feyenoord, dan moet Fiorentina wel heel veel water bij de wijn doen.

Ach, hij heeft zijn kledingzaak nog...

Killer-duo natuurlijk nee heb al genoeg gare Hagenezen langs zien komen de laatste tijd

Ik denk dat Lex Schoenmaker het niet veel slechter zou doen dan Verhoek.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

AC Milan!

Voordeel inderdaad dat die nog niet zijn begonnen met de competitie maar nog in de voorbereiding zitten.

Balotelli in Eindhoven.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

BMI mag alsnog tegen PSV ballen dit seizoen...

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Hm. Lastig klusje.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nicolage Rico schreef:

BMI mag alsnog tegen PSV ballen dit seizoen...

Hopen dat die dan in de basis start!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

j0enne schreef:

Matavz loopt gewoon 1 op 2.

Berg... Die miste echt alles. Is Immers niks bij.

Meer nog dan 1 op 2 in de Europacup, hij kan topscorer aller tijden worden van PSV in de Europacup:

http://www.vi.nl/nieuws/schotvaardige-psvspits-matavz-krijgt-romario-in-het-vizier.htm

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kon erger, je had Zenit of Arsenal kunnen loten. Kon ook minder erg, want Lyon en Schalke sla ik minder hoog aan.

Milan heeft toch jongens als Balotelli, El Sharaawy, De Jong, Montolivo. En het blijven van die luizige Italianen. 65-35 voor Milan, maar ik geef PSV nog best een kans.

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4516 stemmen

Milan, prima te doen. Tuurlijk, je bent niet favoriet, maar tegen een goed voetballende ploeg had ik het nog maar moeten zien. PSV krijgt echt wel kansen, ze moeten ze alleen niet zo vaak missen. Milan ligt Nederlandse clubs wel in de afgelopen jaren (en decennia).

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Wie koopt er even een stevige hengel voor Jeroentje Zoet?

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Misschien ook een voordeeltje dat Milan pas 24 augustus de eerste competitiewedstrijd speelt.

Sowieso een mooi affiche.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kon erger, je had Zenit of Arsenal kunnen loten. Kon ook minder erg, want Lyon en Schalke sla ik minder hoog aan.

Milan heeft toch jongens als Balotelli, El Sharaawy, De Jong, Montolivo. En het blijven van die luizige Italianen. 65-35 voor Milan, maar ik geef PSV nog best een kans.

Waarom noem je de Jong in dat rijtje?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Wat een oppertunist die van Gaal.

Schaars nooit selecteren en nu wel ineens.

Wijnaldum ook nog.

Maher naar Jong Oranje.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

j0enne schreef:

Wat een oppertunist die van Gaal.

Schaars nooit selecteren en nu wel ineens.

Schaars is vorig jaar veel geblesseerd geweest, heeft weinig wedstrijden gespeeld. Dus zo gek is dat niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Waarom noem je de Jong in dat rijtje?

Omdat de Jong een meer dan uitstekende speler is. Dat zijn imago in Nederland wat negatief is, doet daar niks aan af. Bij Milan schijnen ze erg blij te zijn, hij speelt ook een sterke voorbereiding. Maar vooral de Jong onderschatten. Je zag op het WK wel hoe sterk hij in dienst van een ploeg kan spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.