- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat verschil tussen Makkelie en van Boekel...
NEC ook gewoon op 3-1.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het had beter gekund dit weekend, maar toch:
[img][/img]
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Goaltje hoor
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nec vindt weer aansluiting bij oa RKC, Heracles en PSV 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik kijk nu niet meer tegen wie Ajax, Vitesse, FC Twente, Feyenoord en AZ moeten maar NAC, Roda JC, FC Utrecht en GAE...
Ah, NAC uit naar Ajax. Scheelt weer één gezakte plek...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
City gelukkig wel weer lekker bezig. 2-0. Tweede zometeen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4515 stemmen
Ah, komende zaterdag lekker eerst Ajax-Nac en dan vervolgens PSV-Vitesse. Topavond dus, zeker als je zelf eerst wint.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ah, komende zaterdag lekker eerst Ajax-Nac en dan vervolgens PSV-Vitesse. Topavond dus, zeker als je zelf eerst wint.
Jep, wederom zeer geslaagd. En Ajax moet ook wel winnen, want het is de laatste thuiswedstrijd van dit jaar, waarna 2 lastige uitduels volgen. Daarna nog Cambuur en Roda uit, plus IJsselmeervogels en Milan.
Maar beter wint PSV zaterdag wel zeg. Vitesse wint wel erg makkelijk hun potjes.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Als we al niet kunnen winnen tegen Zwolle en Heerenveen thuis gaat 't nu waarschijnlijk ook niet gebeuren ben ik bang... Pfff.
En die wedstrijd daarna naar Utrecht en dan nog tegen concurrent ADO als laatste.
1 overwinning nu in de laatste 10 duels...
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
"Ik mag dan al even weg zijn bij Feyenoord, het blijft toch mijn club. Met meerdere jongens heb ik nog contact. Het is mooi om te zien dat zij zoveel kansen krijgen van de trainer. Leuk om ze hier in Marbella weer even te zien."
Aldus J. Bruma... 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/32326__.php

Wanneer wordt hij eens geschorst? Walgelijke vent. Wel beginnen maar dan weer snel eruit naaien.
Uiteraard is Lexie ook weer van de partij.
Koeman: 'Ga dan vechten in 't veld en niet buiten 't veld'.
Dan had je vandaag nog meer rode kaarten gehad...
Wel heel erg toevallig dat ze alleen dit laten zien maar niet wat Mathijsen daarvoor heeft gedaan.
Nu naait die er vlug uit terwijl die wat heeft gedaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe dan ook: Bruma ziet er sowieso niet fijn uit. Zowel binnen als buiten de lijnen niet.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Goed was-ie vandaag hè, die Mathijsen. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Telegraaf: Bruma moet rekening houden met strafzaak na gebaar richting Feyenoord fans.
Ah, natuurlijk. 
Erg zeg, een gebalde vuist. Tjongejonge.
http://static3.ad.nl/static/photo/2010/14/3/10/20100131140908/media_xl_721330.jpg
http://static0.parool.nl/static/photo/2011/16/0/4/20111205140238/media_xl_1035079.jpg
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Terecht. 
Die Kramer, haha! Wat dacht je ervan...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een mongolencommentator bij de NOS (ADO - Ajax). De bal komt overduidelijk op het hoofd van Duarte, maar meneer houdt na drie herhalingen nog vol dat ie op de arm kwam en het dus een pingel had moeten zijn. Daarvoor probeerde ie Cillessen al belachelijk te maken alsof ie zich aanstelde, om uiteindelijk toch maar in te zien dat het een elleboog was.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
@RikElfrink 16s
De spelersbus van #PSV is vanavond opnieuw geblokkeerd op De Herdgang.

Je schiet er helemaal niks mee op.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Die Coutinho, dat zoiets nog mag keepen. Die van Fischer had hij ook moeten pakken.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
@RikElfrink 16s
De spelersbus van #PSV is vanavond opnieuw geblokkeerd op De Herdgang.

Je schiet er helemaal niks mee op.
Nutteloos inderdaad, zeker na de ontevredenheid die de afgelopen weken al is uitgesproken
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die Coutinho, dat zoiets nog mag keepen. Die van Fischer had hij ook moeten pakken.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik zet mijn geld op PSV. Het voetbalt niet best, maar kwaliteit zal uiteindelijk een keer de doorslag gaan geven.
Laten we het hopen ja dat kwaliteit de doorslag gaat geven morgen. Lekker onderuit gezakt in een kuipstoeltje, heerlijk!
Zelfs het kuipstoeltje zat heerlijk. Kwaliteit heeft gewonnen vandaag. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Schaars was slecht en Clasie was stukken beter.
En blijf ik vinden dat PSV een kwalitatief beter elftal heeft hoor. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Ik hoop trouwens dat Boëtius nog lang in de Kuip te bewonderen zal zijn. Heerlijk spelertje.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Heb het nu goed teruggezien, tweede pingel had ik niet gegeven. En 3-1 was idd een overtreding.. Maar ach.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Klopt. Beide penals zijn makkelijk gegeven. Al zijn het overtredingen.
Bruma had wel zijn 2e gele kaart al in de 1e helft moeten krijgen.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
De beelden zijn weer vrij duidelijk, die Bruma ziet eruit sowieso al uit alsof ie flink aan de drugs zit maar hier wil die Mathijsen weer aanvliegen. Gekke dwaas. Beter laat Louis die rukker gewoon thuis als we naar Brazilie gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.