• 15.790 nieuwsartikelen
  • 178.169 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.053 gebruikers
  • 9.374.065 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Matthijsen heeft natuurlijk niks gedaan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ weet weer wat verliezen is. Het zat er natuurlijk aan te komen, maar toch is het vervelend om op basis van strijdlust te verliezen.

Het is schrijnend om te zien Marcus bij de 3 goal geen kopduel aangaat waardoor hun spits de bal kan door koppen, dan staat notebene Wuytens verkeerd te dekken waardoor N.E.C de wedstrijd in het slot kan gooien.

Het is niet de eerste uitwedstrijd waar AZ voetballend de betere van de 2 is, maar puur door agressie en inzet wordt afgebluft,

Jammer.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Dat blijkt inderdaad nergens uit nee. Of gaan we zoiets concluderen omdat dat er wel eens iets buiten beeld gebeurd zou kunnen zijn?

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt. Beide penals zijn makkelijk gegeven. Al zijn het overtredingen.

Bruma had wel zijn 2e gele kaart al in de 1e helft moeten krijgen.

Die eerste pingel vond ik overduidelijk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

schram101 schreef:

Dat blijkt inderdaad nergens uit nee. Of gaan we zoiets concluderen omdat dat er wel eens iets buiten beeld gebeurd zou kunnen zijn?

Misschien leert het verleden ons wat. En jij denkt dat Bruma uit het niets woest wordt? Jouw bril is roze en Matthijsen is geen heilige. Integendeel, nogal een rat vaak.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Je kunt ze allebei geven, want het zijn overtredingen. Het mooiste zou zijn dat hiervoor geen penals gegeven worden. Maar goed, zo hebben we er dit seizoen ook een paar tegen gekregen.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Beide zijn overduidelijk toch? Vooral de eerste. Tweede is gewoon dom, Bruma doet een Van der Hoorntje

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)
Misschien leert het verleden ons wat. En jij denkt dat Bruma uit het niets woest wordt? Jouw bril is roze en Matthijsen is geen heilige. Integendeel, nogal een rat vaak.

Ach, Materazzi irriteerde zijn tegenstander 90 minuten lang. Zaak is om daar niet op in te gaan. Onervarenheid. Eigenlijk zou Mathijsen gewoon mee moeten naar Brazilië.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

AZ weet weer wat verliezen is. Het zat er natuurlijk aan te komen, maar toch is het vervelend om op basis van strijdlust te verliezen.

Het is schrijnend om te zien Marcus bij de 3 goal geen kopduel aangaat waardoor hun spits de bal kan door koppen, dan staat notebene Wuytens verkeerd te dekken waardoor N.E.C de wedstrijd in het slot kan gooien.

Het is niet de eerste uitwedstrijd waar AZ voetballend de betere van de 2 is, maar puur door agressie en inzet wordt afgebluft,

Jammer.

Celso "Zekerheidje" Ortiz was ziek. Nuff said.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

schram101 schreef:

De beelden zijn weer vrij duidelijk, die Bruma ziet eruit sowieso al uit alsof ie flink aan de drugs zit maar hier wil die Mathijsen weer aanvliegen. Gekke dwaas. Beter laat Louis die rukker gewoon thuis als we naar Brazilie gaan.

Ah. Bruma wordt uit het niets ineens zo woest terwijl die kwal heel snel eruit naait...

Laat me niet lachen. Schijnheilige zak dat 't is.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Mathijsen is vooral zo'n type die je vroeger op school ook in iedere klas had. Zo iemand die als de juf niet kijkt iemand een stomp geeft, daarna teruggepakt wordt en bij de juf gaat uithuilen.

Bij die opstootjes doet hij vaak mee, maar zodra ze echt boos worden mengt hij zich weer op de achtergrond.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Vandaag eens Bruma en Rekik in de gaten gehouden. Waarom in godsnaam willen mensen hun in het Nederlands elftal? Wat een drama zeg. Viel me echt vies tegen na alle ophemelende woorden.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ah. Bruma wordt uit het niets ineens zo woest terwijl die kwal heel snel eruit naait...

Laat me niet lachen. Schijnheilige zak dat 't is.

Oh, we gaan Mathijsen verdenken omdat Bruma niet zomaar boos wordt? Haha. Nu lijkt die Bruma me sowieso al niet zo snugger maar buiten dat hou je er maar een vage theorie op na.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

schram101 schreef:

Beide zijn overduidelijk toch? Vooral de eerste. Tweede is gewoon dom, Bruma doet een Van der Hoorntje

bij die tweede houdt Pelle volgens mij net zo goed vast, dus die had ik niet gegeven.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)
bij die tweede houdt Pelle volgens mij net zo goed vast, dus die had ik niet gegeven.

Balotelli ook. Blijft het dom van Bruma om (met geel op zak) Pelle zo naar beneden te trekken natuurlijk.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Joris had die drie kinderen voorin in zijn broekzak en naait en passant zo'n andere kleuter even op.

Joris.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Balotelli ook. Blijft het dom van Bruma om (met geel op zak) Pelle zo naar beneden te trekken natuurlijk.

Ja dom is het zeker, maar dat bedoel ik niet.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Over het opstootje in de rust. Mathijsen zal natuurlijk best wat geflikt hebben binnen het veld, maar de lezing van Bruma dat Mathijsen achter hem aan ging rennen is wat dubieus als je vervolgens ziet dat ie zelf door z'n vrienden Boetius en Vilhena tegengehouden moet worden met het schuim op de lippen. Wie hou je dan voor de gel vraag je je af.. Hij stond ook met z'n kop tegen Makkelie aan bij die rode kaart.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Montorsi schreef:

. Wie hou je dan voor de gel vraag je je af...

Pelle?

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Pelle?

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Zo, Zlatan weer twee pingels gescoord, in Spanje is de titelstrijd weer spannend en Co blijft fantastisch in SV - als hij uitlegt lijkt als zo simpel. "Ja, volgens de regels is het rood, maar hier geef je geen rood voor".

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Jack had last van wat maagzuur, volgens mij...

Ben benieuwd naar Hahn. Toch wel opmerkelijk dat zo'n lange doelman (1,98 m.) zo dynamisch is. Wel een showman, als hij de clown maar niet uit gaat hangen.

Ben allang blij dat die kleine Griek vertrekt.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

mjk87 schreef:

Zo, Zlatan weer twee pingels gescoord, in Spanje is de titelstrijd weer spannend en Co blijft fantastisch in SV - als hij uitlegt lijkt als zo simpel. "Ja, volgens de regels is het rood, maar hier geef je geen rood voor".

Marktplaatsteam vond ik wel een goeie. Bij AZ hangen nog veel van zijn spreuken aan de muur (in de perskamer toch, Lefgozer?

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

Woonerfvoetbal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax trendsetters Barca wederom onderuit gegaan vanavond.

depri83

• 6803 berichten
  • 1490 stemmen

@gevantholt: Kun je ook tickets kopen voor de spelerstunnel bij Feyenoord?"

mjk87 (moderator films)

• 14518 berichten
  • 4515 stemmen

Dat die zich niet blesseert hierbij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.