• 15.794 nieuwsartikelen
  • 178.172 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.524 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23443 berichten
  • 76931 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Feyenoord PSV bij de keel grijpt, winnen ze morgen makkelijk. Maar ik sluit niet uit dat Koeman Feyenoord ook defensiever laat beginnen. Daar zal het vertrouwen na RKC ook broos zijn.

Ik hoop trouwens op een gelijkspel en dan ook een winst voor Ajax (duh), dat zou echt ideaal zijn. Dan kan je PSV en Feyenoord echt op afstand zetten. En volgende week is het ook nog eens PSV-Vitesse. Dan zou ik....echt waar...voor PSV zijn.

Ik ook

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Ik zet mijn geld op PSV. Het voetbalt niet best, maar kwaliteit zal uiteindelijk een keer de doorslag gaan geven.

Naast het feit dat mentaal sterk zijn en inzet tonen ook een kwaliteit is, vind ik niet dat PSV nou echt een betere selectie heeft vergeleken met Feyenoord. Hoogstens op een paar posities (keeper, centrale duo, aanvallende middenvelder, rechtsbuiten), maar ze zijn op diverse plekken ook zwakker (de backs, controleur, spits).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Kai schreef:

maar kwaliteit zal uiteindelijk een keer de doorslag gaan geven.

Laten we het hopen ja dat kwaliteit de doorslag gaat geven morgen. Lekker onderuit gezakt in een kuipstoeltje, heerlijk!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Feyenoord heeft een betere rechtsback, spits en misschien een betere linksbuiten. Verder zou ik op elke andere positie voor de PSV'er kiezen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Niet als het om de vermoedelijke opstellingen van morgen gaat.

Als alle selecties compleet fit zijn, heeft PSV de beste selectie van Nederland (mag ook wel met al dat uitgegeven geld). Maar dat is nou niet bepaald het geval.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Pak de opstelling van PSV morgen en dan zouden alleen Rekik en Narsingh in de basis staan bij Feyenoord. Verder zou Toivonen op een andere positie wel in aanmerking komen voor Immers, maar daar houdt het dan ook mee op. Ohja de keeper dan.

Bruma is niet beter dan De Vrij, Willems/Hendrix zouden niet in de basis, op Schaars zit geen club van het linkerrijtje te wachten. Etc.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow. Zoet, Bruma, Rekik, Maher (of Toivonen) en Narsingh vind ik wel beter dan de collega's bij Feyenoord op hun plaats.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Dan hou je nog 6 spelers over.

Maher in zijn huidige vorm is niet eens beter dan Immers, trouwens. Bruma zou niet direct in de basis staan bij Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dan hou je nog 6 spelers over.

Maher in zijn huidige vorm is niet eens beter dan Immers, trouwens. Bruma zou niet direct in de basis staan bij Feyenoord.

Ik zei net ook dat beide teams op enkele posities beter zijn dan de ander. Feyenoord heeft betere backs, een betere controleur en een betere linksbuiten plus spits.

Ik beoordeel ze wel op potentie, niet op de vorm van de dag. Want als ik dat doe, dan zou ik onderhand spelers van RKC en Heerenveen boven Feyenoorders en PSVers moeten verkiezen En is Klaassen de betere aan Xavi en Iniesta, hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Vrij > Bruma.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Tsja mijn mening over Bruma is bekend. Simpelweg een lachertje, De Vrij wordt door zijn tijdelijke basisplek in Oranje veel kritischer benaderd. Prima, maar objectief gezien, en qua leeftijd, is De Vrij wat mij betreft veel verder, ondanks dat hij nu te lang stilstaat.

Nu staat BMI dan wel linksback maar Rekik had hem in het centrum natuurlijk ook niet zomaar even uit de basis gespeeld.

Maher is al een seizoen waanzinnig zwak, die had bij Feyenoord ook op de bank gezeten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zoet en Tyton > Mulder

Alle RB's van PSV < Janmaat

Bruma = De Vrij (al zou ik een licht voordeel aan Bruma geven)

Rekik > Indi en Mathijssen

Willems > Nelom

Schaars = Clasie

Toivonen > Immers

Maher > Vilhena

Narsingh > Schaken

Matavz, Locadia < Pelle

Depay = Boetius (die laatste vind ik wel een groter talent, maar Depay is verder)

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Kai schreef:

Schaars = Clasie

Daar ga je al

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Maargoed het is op papier leuk dat 1 op 1 vergelijken, maar zou je Ajax en PSV vergelijken qua potentie van de spelers kom je ook op 4-7 of 3-8 in het voordeel van PSV uit waarschijnlijk. Ondertussen is PSV al zo'n 2,5 jaar aan het ploeteren en heeft Feyenoord in die tijd ondanks 0 investeringsruimte meer punten gehaald en is Ajax 3 keer kampioen. Zijn ze dan allemaal wel zo goed vraag je je af.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Daar ga je al

Ook hier geldt, Clasie heeft wel de potentie om de betere te worden, maar dit seizoen zie ik het eerlijk gezegd nog niet. Schaars is en zal nooit een topper zijn, maar met zijn ervaring wel erg bruikbaar.

Verder eens met je bovenstaande post dat één op één vergelijken niet zaligmakend is. Cocu zou met zijn materiaal minstens tweede moeten kunnen worden.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Mulder-Zoet 0-1

Janmaat-Brenet 1-1

De Vrij-Bruma 1-2

Indi-Rekik 1-3

Nelom-Willems 2-3 (Willems is echt zo enorm overschat, kan er geen kut van als verdediger)

Clasie-Schaars 3-3

Vilhena-Maher 3-4 (Maher heeft uiteindelijk gewoon meer potentie)

Immers-Toivonen 3-5 (Toivonen is niet top, maar Immers is topclub onwaardig)

Schaken-Narsingh 3-6

Pelle-Locadia 4-6

Boetius-Depay 5-6 (wel heel nipt, maar Depay lijkt erg vaak een one trick pony)

Nipte zege voor PSV, kijkende naar de kwaliteit van de basisploeg. Maar als je zaken als mentaliteit en strijd erbij telt, dan vind ik dat Feyenoord meestal een streepje voor heeft op dit PSV. Spelers als Toivonen, Maher en Locadia zijn echt slapzakken.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ook hier geldt, Clasie heeft wel de potentie om de betere te worden, maar dit seizoen zie ik het eerlijk gezegd nog niet. Schaars is en zal nooit een topper zijn, maar met zijn ervaring wel erg bruikbaar.

Ik vind juist dit seizoen een wereld van verschil blijken. Misschien heb je iets te veel nog die eerste 3 competitiewedstrijden in je hoofd, daarna is Clasie eigenlijk de enige bij Feyenorod geweest die constant een 7 of hoger heeft gescoord.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nelom-Willems 2-3 (Willems is echt zo enorm overschat, kan er geen kut van als verdediger

Een van de weinige die ik zou omdraaien (samen met die van De Vrij uiteraard). Ook Nelom kan niet verdedigen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Maargoed het is op papier leuk dat 1 op 1 vergelijken, maar zou je Ajax en PSV vergelijken qua potentie van de spelers kom je ook op 4-7 of 3-8 in het voordeel van PSV uit waarschijnlijk. Ondertussen is PSV al zo'n 2,5 jaar aan het ploeteren en heeft Feyenoord in die tijd ondanks 0 investeringsruimte meer punten gehaald en is Ajax 3 keer kampioen. Zijn ze dan allemaal wel zo goed vraag je je af.

Jullie onderschatten dan ook vaak zat Ajacieden. We hebben individueel zonder Eriksen en Vertonghen geen weergaloze uitblinkers meer, maar het zijn wel bijna allemaal jongens die enorm hard werken, taakbewust zijn, tactisch goed zijn geschoold, als team functioneren en opstaan als het echt nodig is. Dan is een Schone vele malen belangrijker dan bv Maher. Plus, de meeste jongens van Ajax doen heel wat Europese ervaring op ieder seizoen. Dat telt zwaarder mee dan spelen in Nederland. Alleen daarom al zou ik bv de 2 centrumverdedigers van PSV boven die van Feyenoord verkiezen. De Vrij en Indi hebben alleen tegen de Groningens van deze wereld ervaring.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik vind juist dit seizoen een wereld van verschil blijken. Misschien heb je iets te veel nog die eerste 3 competitiewedstrijden in je hoofd, daarna is Clasie eigenlijk de enige bij Feyenorod geweest die constant een 7 of hoger heeft gescoord.

Ik zal er morgen eens op letten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Een van de weinige die ik zou omdraaien (samen met die van De Vrij uiteraard). Ook Nelom kan niet verdedigen.

Ik zie in Nelom wel een taakbewuste jongen die alles geeft en meestal op een zesje of zes en half speelt, waar Willems van een 3 naar een 8 kan gaan.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jullie onderschatten dan ook vaak zat Ajacieden. We hebben individueel zonder Eriksen en Vertonghen geen weergaloze uitblinkers meer, maar het zijn wel bijna allemaal jongens die enorm hard werken, taakbewust zijn, tactisch goed zijn geschoold, als team functioneren en opstaan als het echt nodig is. Dan is een Schone vele malen belangrijker dan bv Maher. Plus, de meeste jongens van Ajax doen heel wat Europese ervaring op ieder seizoen. Dat telt zwaarder mee dan spelen in Nederland. Alleen daarom al zou ik bv de 2 centrumverdedigers van PSV boven die van Feyenoord verkiezen. De Vrij en Indi hebben alleen tegen de Groningens van deze wereld ervaring.

Ja die ervaring tegen FC Chernobyl en Ludogorets hebben Bruma toch wel ver boven De Vrij uit doen stijgen

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik zie in Nelom wel een taakbewuste jongen die alles geeft en meestal op een zesje of zes en half speelt, waar Willems van een 3 naar een 8 kan gaan.

Taakbewust, maar gewoon gebrekkig. Willems heeft meer talent maar die gaat te vaak de fout in.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Beide hopeloze prutselecties dus. Dat Jordy Klaasje die het niveau van Excelsior al niet aankon nog steeds in de basis schijnt te staan, zegt ook wel genoeg over het huidige Feyenoord.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4084 stemmen

Wtf David Endt schnabbelt nu extra bij Fox sports haha

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Krankzinnig moment net met Giroud.

Iemand van Arsenal gaf een bal op Giroud, ondertussen werd die bal nog verlengd door Ozil waardoor Giroud dik buitenspel stond.

Giroud stopt in de veronderstelling dat de grens z'n vlag al omhoog had. Niet dus. En na een paar seconden ging het spel weer verder.

Toen was de kans helaas al verkeken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ramsey. 0-1.

Geweldige kopbal.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Daar zijn we weer. Ozil zet t op, Rambo maakt t af. 12e van het seizoen!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ja die ervaring tegen FC Chernobyl en Ludogorets hebben Bruma toch wel ver boven De Vrij uit doen stijgen

Hehe toegeven, slecht voorbeeld. Maar hun duels tegen Milan waren wel weer leerzame ervaringen. Daarom snapte ik ook niet dat PSV de EL vorig seizoen liet lopen. Ook in die competitie is het naast prestige ook goed om ver te komen voor je ontwikkeling.

Dat PSV 2x verliest van die prutclub uit Bulgarije is wel erg gênant ja. Het lijkt mij puur dat ze op basis van instelling verloren, want kwalitatief is PSV vele malen beter.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Robben weer belangrijk met twee goals voor Bayern. Met nog een minuut of tien te gaan voorlopig de volledige productie van Bayern.

Elia ook een goaltje meegepikt trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.