- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
In al zijn dromen, maar dromen zijn bedrog

j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
PSV mist Toivonen, Matavz en Willems en daar verzint die dan een reden voor dat dat niet veel soeps is.
En ondertussen Wijnaldum en Park niet opnoemen...
Komt er nog een mooi slotstuk?
Rot toch op man. Kwal.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Krijgt Makkelie ook nog een publiekswissel?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Wat slap van Feyenoord dat ze zo tevreden zijn met 3-1. Dit is de club die je 10-0 om de oren gaf!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Immers! Kan er zelfs zonder druk geen kut van!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Maar heeft Hiljemark nou geel gekregen in de eerste helft of niet? Stond namelijk gewoon in beeld.
De ellende zit er weer op... Niet te bevatten dit.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het is weer ouderwetsch genieten in de Mickey Mouse Liga als ik jullie mag geloven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ondertussen op de altijd gemoedelijke Herdgang:
En Hiljemark had al geel. Stond ook op VI, Soccerway, Livescore, etc. (27e minuut).
(al is het daar nu weggehaald)
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4515 stemmen
Hoe zou het met deze meneer gaan?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ondertussen op de altijd gemoedelijke Herdgang:
(embed)
(embed)
En Hiljemark had al geel. Stond ook op VI, Soccerway, Livescore, etc. (27e minuut).
(al is het daar nu weggehaald)
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Afgezien van het kwartier waarin de 0-1 viel speelde Feyenoord gewoon prima vandaag, voor MML-begrippen dan. 3-1 gaf de verhouding amper weer.
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
http://oi42.tinypic.com/dliy4l.jpg
Geen geel gegeven.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Er is weer wat gebeurd in de catacomben in de rust lees ik. Bruma.
Verder dit nog:
Bruma schijnt ook tot twee keer toe obscene gebaren naar het publiek hebben gemaakt, na z'n rode kaart (bron: AD)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat jubileumjaar 2013 is wel 1 groot succesverhaal voor PSV zeg!
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Prima wedstrijd. PSV had vanaf minuut 1 al lood in hun schoenen en dat was goed te merken. Jammer dat Feyenoord na een minuut of 20 weer gas terug neemt. Is niet de eerste keer dat we daarom een goal tegen krijgen. Toch geen moment het gevoel gehad dat we vandaag niet zouden winnen. Twee terechte penaly's gehad dus daarover is klagen denk ik. Er hadden zelfs meerdere rode kaarten kunnen vallen.
Prima
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Buiten de wedstrijd zelf zet ik wel mijn vraagtekens bij de opstelling vanmiddag. Dat Cocu kiest voor een meer behoudende variant is duidelijk verklaarbaar, maar met Jozefzoon (die het nog wel redelijk deed) enBakkali voorin houdt je geen bal vast en kom je totaal niet aan het voetballen toe. Kansen, buiten het doelpunt, heeft het ook niet opgeleverd.
En wat deze beslissing met het vertrouwen van Locadia (en eigenlijk ook Narsingh) doet...
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Was dit duidelijk te horen?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Die opmerkingen van voornamelijk Rep. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Die opmerkingen van voornamelijk Rep.
Ik doe het speciaal voor jou, dat weet je toch 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Het was voornamelijk stil, niet gehoord 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Oke. Gaat wel tamelijk ver namelijk. Is niet meer ludiek of zo.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Het lompe spel van Bruma zelf was ook niet echt een verassing, maar meneer heeft een bord voor zijn kop zo groot als de Kuip.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
PSV is echt een visieloze bende. Feyenoord heeft weinig lijn in het spel maar PSV spant echt de kroon. 70 minuten power play, verdiende overwinning. Clasie terug in vorm scheelt ook een hoop.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jol ontslagen, Meulensteen neemt het over.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2364 stemmen
Goed begin van Feyenoord, waarin - zoals zo vaak - Feyenoord een tegendoelpunt krijgt uit de eerste de beste kans, van PSV deze keer.
Mooie goal vlak voor rust. PSV had een kwartier om de mokerslag te verwerken, maar dat is ze niet gelukt. Man man man, wat begonnen die slecht aan de 2e helft - en dat niveau hielden ze mooi vast.
Jammer dat Reinbo er niet meer is, die had uiteraard gezegd dat Feyenoord wel respect voor PSV heeft en gestopt is bij de 3-1. Toch jammer, dat temporiseren, rondtikken, etc. Had minimaal 5-1 moeten worden.
Penaltymomenten straks terug zien. De eerste werd wat makkelijk gegeven, bij de 2e was ik verbaasd dat Makkelie naar stip wees (hoorde van een paar "neutrale vrienden" dat ze beide terecht waren).
Lekker ook dat Boëtius bij alle doelpunten betrokken was. En Pellè:
Naast de doelpunten weer ijzersterk aan de bal en heerlijk strooiend met geweldige passjes (in de 2e helft voornamelijk).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat had Gouweleeuw in de Kuip niet moeten doen vandaag ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.