- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
PSV moet op gaan passen met nog een half uur te gaan. Een grote uitslag ligt op de loer.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, met die vieze Arias heb ik geen medelijden. Die kerel gaf Blind nog een loeiharde elleboog tijdens Nederland-Colombia recent.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Evert heeft ook last van het kuipsyndroom...
Ik erger me aan elke wedstrijd dat deze infantiel verslaat.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Haha waar gaat dit eindigen met PSV?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Bedankt Makkelie. 5-1 zal het nog wel worden.
Zo kun je gewoon niet winnen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dikverdiende tussenstand verder natuurlijk.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
10-1?
Hihi. Zou er toch ernstig over nadenken om die Cocu eruit te gooien. Hij stuurt ze totaal verkeert het veld op. (kennelijk met het advies om er keihard in te gaan ipv blijven voetballen.) Ik voelde die rode kaart al na 20 minuten aankomen. En wisselt erg vreemd....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig hebben ze de dvd's van de duels tegen Zulte Waregem nog. Toch nog iets om op terug te blikken.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4695 stemmen
Ben het ermee eens dat dit vaker zou kunnen gefloten worden, maar je moet toch toegeven dat hiervoor zelden een penalty gegeven wordt. De speler staat met z'n rug naar de goal, wordt even vastgehouden en is daardoor uit evenwicht, maar hij heeft gewoon balvoordeel. Vond het een erg makkelijk gegeven strafschop.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hihi. Zou er toch ernstig over nadenken om die Cocu eruit te gooien. Hij stuurt ze totaal verkeert het veld op. (kennelijk met het advies om keihard erin te gaan ipv blijven voetballen.) En wisselt erg vreemd....
Misschien moeten ze Marcel Brands maar een contract voor onbepaalde tijd geven, wat een held. Stelt al 4 jaar een kutselectie samen die totaal uit evenwicht is op elk vlak.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hiljemark had al geel? Niet dus. Anders ook rood.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Huh, Hiljemark had toch al geel?
Uitslag ongeldig verklaren?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Gaat helemaal nergens meer over. Fluit maar af.
Ben er klaar mee. Volgende week weer een nederlaag tegen Vitesse en vervolgens verliezen bij Utrecht.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hihi. Zou er toch ernstig over nadenken om die Cocu eruit te gooien. Hij stuurt ze totaal verkeert het veld op. (kennelijk met het advies om er keihard in te gaan ipv blijven voetballen.) Ik voelde die rode kaart al na 20 minuten aankomen. En wisselt erg vreemd....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou kom op Feyenoord, win met 5-1 of zo, lijkt me wel leuk 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nu mogen ze wat mij betreft er ook hard vanaf gaan, maar de manier waarop tot dusverre is niet geheel terecht. Slechte wedstrijd van Makkelie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Makkelie is echt lekker bezig laatste 2 wedstrijden haha. Hij vindt het gewoon leuk om met zijn hand naar de stip te wijzen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Misschien moeten ze Marcel Brands maar een contract voor onbepaalde tijd geven, wat een held. Stelt al 4 jaar een kutselectie samen die totaal uit evenwicht is op elk vlak.
Daar heeft Cocu natuurlijk ook wel wat over te zeggen gehad...maar ik zie erg weinig lijn in het voetbal. Zo een motivatie speech leek toch ook nergens op...nee als tacticus slecht en als leider barslecht!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat Ajax met 4-0 van dit PSV heeft verloren 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Dat Ajax met 4-0 van dit PSV heeft verloren
Vermeer
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Nou ik zou mijn centrale verdedigers wat meer wijsheid meegeven. Hier zie je zo duidelijk dat Cocu ze heel graag met spierballentaal de kleedkamer uit heeft gestuurd. Of Bruma nou een tweede geel verdiende daar, wellicht niet, penalty lijkt me voldoende. (Zal wel officieel regel dingetje zijn ofzo) Maar Rekik had er al 3 mogen (moeten) hebben. En ik zie wel meer PSVers op het randje balanceren. En als je al geel hebt als een Bruma moet je ook wel nog wat wijzer zijn in je 16 meter.
Maar ik hoop dat men het Cocu zo lang mogelijk niet kwalijk neemt. Want dan hebben we echt geen kut meer te vrezen voor die Eindhovenaren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zou Maher echt denken dat ie een publiekswissel krijgt?
depri83
-
- 6803 berichten
- 1490 stemmen
Evert snapt er werkelijk waar helemaal niks van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.