• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.410 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is gewoon Zuid-Europeaanse esthetiek, zal je altijd blijven hebben.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Naomi Watts schreef:

j0enne heeft zijn tv maar uitgezet .

Tuurlijk niet.

Die bal na rust moest er direct in.

Gaat die flapdrol 'm achter z'n standbeen doen...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

1-2... Lekkere knal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

9 punten! Appeltje eitje .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie goal hoor.

Het zit Nederland niet mee als ze tegen Spanje ballen de laatste jaren.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

1-3.

Net als Portugal weer lekker veel goals in de slotfase zeg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, het gaat nu wel hard. Heb ik hier mijn dvd voor onderbroken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Tuurlijk niet.

Die bal na rust moest er direct in.

Gaat die flapdrol 'm achter z'n standbeen doen...

Haha, akkoord. Nederland was wel beter, mogen het zichzelf aanrekenen dat ze naar huis gaan.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik schakel nu over naar 't darten, zometeen MVG.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig voor MVG zijn Spanjaarden niet zo goed in darten .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Haha, akkoord. Nederland was wel beter, mogen het zichzelf aanrekenen dat ze naar huis gaan.

WK 2010, EK -21, vanavond. Ik zie een patroon. We missen steeds gigantische kansen tegen Spanje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

WK 2010, EK -21, vanavond. Ik zie een patroon. We missen steeds gigantische kansen tegen Spanje

Lowietje haalt dat er wel uit. Hij heeft desnoods grote invloed gehad op het spel van Barca dat er nu gespeeld wordt .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gelukkig voor MVG zijn Spanjaarden niet zo goed in darten .

Daar is die opa weer zo'n sta-in-de-weg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lowietje is de komende maanden nog aan het naglimmen dat de royal baby in Engeland naar hem vernoemd is. Daarna gaat hij weer aan het WK denken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat Twente gaat er dit seizoen volgens mij ook weer niks van bakken.

2-0 achter tegen Aberdeen.

Wat hebben ze nu? Een geblesseerde Tadic.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo, dat was het dan. Nu lekker film kijken.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

PEN15 schreef:

Hey, hoezo die foto van Ed de Goeij op de vorige pagina?

Zomaar een cadeautje.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo, dat was het dan. Nu lekker film kijken.

Heb ik gewoon nog de goal van Achabar gemist zie ik. 2-3 dus.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jammer dat Oranje -19 eruit ligt. Maar in potentie toch echt wel een geweldig elftal. Alleen keepersprobleem, maar voor de rest zijn er gewoon spelers als Ayoub, Rekik, Ake, Kongolo, Ebecilio, Vilhena, Boetiüs, Depay, Achabar (misschien) echt goede talenten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mickey van der Hart is echt wel een talentvolle keeper hoor.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mickey van der Hart is echt wel een talentvolle keeper hoor.

Ken hem eerlijk gezegd niet zo heel goed, maar tegen Portugal ging die paar keer flink de mist in. Ben benieuwd of die binnen een paar jaar bij Ajax op het doel komt te staan. Met Vermeer en Cilissen heeft die jongen toch keiharde concurrentie. Misschien een idee om die jongen te verhuren zodat hij toch minuten maakt. Weer een seizoen op de bank heeft toch ook geen zin?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ken hem eerlijk gezegd niet zo heel goed, maar tegen Portugal ging die paar keer flink de mist in. Ben benieuwd of die binnen een paar jaar bij Ajax op het doel komt te staan. Met Vermeer en Cilissen heeft die jongen toch keiharde concurrentie. Misschien een idee om die jongen te verhuren zodat hij toch minuten maakt. Weer een seizoen op de bank heeft toch ook geen zin?

Hij is momenteel gewoon keeper van Jong Ajax, goed genoeg voor iemand van zijn leeftijd. Op den duur zal hij 2e keeper van het eerste worden en als hij het waarmaakt wie weet vaste keeper. Misschien kan je hem eens verhuren, daar wordt hij natuurlijk altijd beter van. Moeilijk in te schatten of een keeper echt door blijft ontwikkelen. Paar jaar terug had ook niemand verwacht dat Vermeer al jaren basiskeeper van Ajax 1 is. Ik vind, wat ik van vd Hart zie bij Jong Ajax, dat hij wel aardig talentvol is.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ben niet helemaal op de hoogte van onze vrienden in het noorden. Maar is er een kans dat Vermeer nog weggaat deze zomaar, of anders Cilessen?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

Ben niet helemaal op de hoogte van onze vrienden in het noorden. Maar is er een kans dat Vermeer nog weggaat deze zomaar, of anders Cilessen?

Ik verwacht dat ze beiden blijven. Of in het maximale een verhuur van Cillessen. Dan zou vd Hart al 2e keeper worden denk ik. Maar ik denk dat ze allemaal blijven. Lullig voor Jasper, maar dat hoort bij het profbestaan. Vermeer wil niet weg, die zou zelfs willen verlengen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Dan is die Cillesen mooi zijn carrière aan het verknallen. Ik denk niet dat die nog een jaar op de bank blijft zitten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Contract tot 2016, hij zal wel moeten. Al zal de Boer vast wel met hem mee gaan denken. Ik vind het ook zonde, maar er is gewoon geen reden Vermeer te passeren. Die wordt ook elk seizoen sterker.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Laat mij nou gewoon rustig Rep het vingers onder z'n bloed vandaan halen.

Bij jou lukt het meestal ook wel.

Nee hoor Is ook de bobo kant waar die foto op gericht is, die wordt als laatste gevuld(ook bij Europese duels). Verder de perikelen rondom de open dag ook niet gevolgd, aangezien die (hoe kan het ook anders) door heel veel mensen en supportersgroepen geboycot is afgelopen donderdag. Dus ik ga ook uit van de saaiste open dag in jaren. Vooralsnog 25000 man op af gekomen, tsjah je moet toch wat met je donderdag he

otherfool schreef:

(quote)

Vandaar ook mijn (latere) toevoeging 'tenzij je op de basisschool zit'.

Maar ik las dat 'de harde kern' de open dag van Ajax had 'geboycot'. Wtf? Waarom zou een volwassene daar nou naar toe gaan? Voor een gratis ballon? Een pen? Op de foto met Eyong Enoh?

Workshops, fanartikelen, lid worden van bepaalde supportersclubs. Genoeg redenen om als "harde kern" wel aanwezig te zijn. Maar ook de AFCA Supportersclub was niet aanwezig, terwijl die er ook veel baat bij hebben om er wel bij te zijn.

Puur doordat Ajax de diverse groeperingen heeft genegeerd en alle SVA/Ajaxlife leden(=vaak dagjesvolk) een VIP behandeling kregen op de bobo zijde(vandaar die lege bobo tribune), terwijl de seizoenkaarthouders en AFCA supportersclub leden aan alle kanten gepasseerd zijn. Ook seizoenkaarthouders en "harde kern" hebben kleine grut in de familie die ze kennis willen laten maken met de club. Hahahaha

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Huldiging 020

(afbeelding)

Huldiging 010

(afbeelding)

Schaatsen in Almere is als Champions League-voetbal in Rotterdam. Het klopt gewoon niet!

Frenk de Boer

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Klopt, de enige die ook nog wel grappig was, was Jimmy. Om er dan nog maar eentje te noemen: Stefan de Walle als Kees. Nog steeds lig ik in een deuk als Kees zich weer eens als een debiel gedraagt. Het zijn gewoon die nonchalante uitspraken tussendoor die het hem doen.

Brrrr....Nederlandse komedie

Vandaar je slechte smaak

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Brrrr....Nederlandse komedie

Vandaar je slechte smaak

Niet leuk?

Ik vind juist Amerikaanse komedies verschrikkelijk. Meestal kijk ik die Nederlandse vaak voor een personage, zoals Piet bij HZIH en Nol bij samsam.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.