- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Dit is het nieuwe voetbaltopic. Het vorige was te groot geworden, dus gaan we hier verder.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
En ik sta bovenaan
nu Ajax nog
Vandaag gaat Feyenoord het lastig krijgen bij NEC en zie ik ze niet verliezen maar een gelijkspel is zeer goed mogelijk. 1-1. En dan sta je wel even redelijk los samen met PSV. En zoals De Boer zegt, alles winnen en je bent kampioen. Ik vrees alleen ergens voor die wedstrijd in Eindhoven volgende maand.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zeker, word een pittig duel denk ik. Normaal gesproken wint Feyenoord met 1-3 maar zonder De Vrij en Martins Indi geef ik NEC nog wel een kans.
Typisch een wedstrijd voor Leroy George om zich weer eens te laten zien. We zullen zien
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En ik sta bovenaan
nu Ajax nog
Vandaag gaat Feyenoord het lastig krijgen bij NEC en zie ik ze niet verliezen maar een gelijkspel is zeer goed mogelijk. 1-1. En dan sta je wel even redelijk los samen met PSV. En zoals De Boer zegt, alles winnen en je bent kampioen. Ik vrees alleen ergens voor die wedstrijd in Eindhoven volgende maand.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Van Bommel

Schiet even een waardeloze vrije trap recht door het midden, die zo'n belabberde keeper door z'n armen laat vliegen, en dan ga je even met je vingertje op de lippen langs het publiek... alsof hij hem van 25 meter stijf in de kruising jaagt en zelfs dan doe je dat niet. Ik snap dat zulk publiek frustrerend is, maar dat uitgerekend de aanvoerder, de ervaren Van Bommel van Barcelona, Bayern Munchen, en AC Milan zich zo gaat gedragen.... Meer gedrag voor een speler die net komt kijken.
Met andere woorden, kampioensstress.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hup Feyenoord Hup! Duik zelf vanwege de grote spanning effe de bios in. 
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Wordt lastig ja. Ben benieuwd of ze niet weer zo slap beginnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hup Feyenoord Hup! Duik zelf vanwege de grote spanning effe de bios in.
Gloryhunter
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dit kan met gemak 0-4 gaan worden. Wat een drama dat NEC vandaag.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Feyenoord vooral gewoon erg goed. Ze moeten wel die 2e maken voordat NEC per ongeluk terug in de wedstrijd komt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat NEC is niet erg goed nee. Staan ook erg sloom die ballen over te spelen. Zit geen tempo in.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat een actie van Boetius. Bovenberg wordt aan alle kanten gedold.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Had allang 0-2 moeten staan, erg slordig.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En nu 1-1. Hoe kan je die nu missen zeg Falkenburg...
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Daar is die dan. Iedereen helemaal vrij. Pelle, 0-2.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Jaaaaaaaa!!! Heerlijk dit en eindelijk wat rust met een marge van 2.
En Boëtius, wat een speler.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Makkelijk dagje voor Feyenoord. Wel jammer dat NEC net voor de 0-2 op de paal schoot en van dichtbij niet scoorde.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Feyenoord had er ook al 6 kunnen maken.
Het niveauverschil is enorm.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
NEC zag ik ook al tegen Willem II en VVV, je kon daaruit al opmaken dat Feyenoord hier prima aan zijn doelsaldo kan werken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Maar je zag Feyenoord ook tegen Zwolle. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord had er ook al 6 kunnen maken.
Het niveauverschil is enorm.
Niet overdrijven, zoveel kansen had je ook weer niet. Qua spel ben je wel vele malen beter ja. Maar toch, die 2 kansen voor NEC vlak voor de 0-2 hadden de wedstrijd om kunnen draaien. Nu wordt het 1-4 ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een enorm krachteverschil, toch wel onaangenaam opvallend dat het geen 0-5 staat. Vilhena
. Boëtius
. Wat groeit Jean Paul zeg, die passeeractie ook
. Nu Woudenberg nog en je hebt een hele linkerkant die elkaar blind kunnen vinden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Niet overdrijven, zoveel kansen had je ook weer niet. Qua spel ben je wel vele malen beter ja. Maar toch, die 2 kansen voor NEC vlak voor de 0-2 hadden de wedstrijd om kunnen draaien. Nu wordt het 1-4 ofzo.
Als ze voorin wat zorgvuldiger zijn met de laatste pass. Die 0-6 was uiteraard om het niveauverschil aan te geven. Nec komt er niet aan te pas, op de bekende dode spelmomenten na en een fout van Janmaat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ze voorin wat zorgvuldiger zijn met de laatste pass. Die 0-6 was uiteraard om het niveauverschil aan te geven. Nec komt er niet aan te pas, op de bekende dode spelmomenten na en een fout van Janmaat.
Maar dat zijn wel 2 momenten die je wedstrijd kunnen veranderen. Je weet ook wel dat je met 1-1 als ruststand chagrijnig van het veld gaat.
Verder ben je inderdaad veel sterker, wil de prestatie ook niet afkraken. Maar je kan de momenten voor NEC niet zomaar vergeten.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Kansenverhouding was denk ik 1-8. Die kopbal op de paal kun je ook moeilijk een kans noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Mulder ben ik trouwens helemaal klaar. Als je die bal al zo beroerd in schat '(. Ronald. ik EIS Boy de Jong in de goal volgende week.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.