• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Dit is het nieuwe voetbaltopic. Het vorige was te groot geworden, dus gaan we hier verder.

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

En ik sta bovenaan nu Ajax nog

Vandaag gaat Feyenoord het lastig krijgen bij NEC en zie ik ze niet verliezen maar een gelijkspel is zeer goed mogelijk. 1-1. En dan sta je wel even redelijk los samen met PSV. En zoals De Boer zegt, alles winnen en je bent kampioen. Ik vrees alleen ergens voor die wedstrijd in Eindhoven volgende maand.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Zeker, word een pittig duel denk ik. Normaal gesproken wint Feyenoord met 1-3 maar zonder De Vrij en Martins Indi geef ik NEC nog wel een kans.

Typisch een wedstrijd voor Leroy George om zich weer eens te laten zien. We zullen zien

De Vrij gewoon in de basis. Gelukkig dat George weer een keer in de basis staat, snap niet dat Pastoor hem altijd op de bank zet. Vliegensvlug en een lekkere pegel met links!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

mjk87 schreef:

En ik sta bovenaan nu Ajax nog

Vandaag gaat Feyenoord het lastig krijgen bij NEC en zie ik ze niet verliezen maar een gelijkspel is zeer goed mogelijk. 1-1. En dan sta je wel even redelijk los samen met PSV. En zoals De Boer zegt, alles winnen en je bent kampioen. Ik vrees alleen ergens voor die wedstrijd in Eindhoven volgende maand.

Tegen die tijd kan het goed zijn dat er weer zo'n flapdrol fluit bij Willem II - PSV die weet dat van Bommel en misschien Strootman op scherp staan om ze weer geel te geven.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Van Bommel

Schiet even een waardeloze vrije trap recht door het midden, die zo'n belabberde keeper door z'n armen laat vliegen, en dan ga je even met je vingertje op de lippen langs het publiek... alsof hij hem van 25 meter stijf in de kruising jaagt en zelfs dan doe je dat niet. Ik snap dat zulk publiek frustrerend is, maar dat uitgerekend de aanvoerder, de ervaren Van Bommel van Barcelona, Bayern Munchen, en AC Milan zich zo gaat gedragen.... Meer gedrag voor een speler die net komt kijken.

Met andere woorden, kampioensstress.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Feyenoord Hup! Duik zelf vanwege de grote spanning effe de bios in.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Wordt lastig ja. Ben benieuwd of ze niet weer zo slap beginnen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

Hup Feyenoord Hup! Duik zelf vanwege de grote spanning effe de bios in.

Gloryhunter

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Wat een passje!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pffff. 0-1.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dit kan met gemak 0-4 gaan worden. Wat een drama dat NEC vandaag.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Feyenoord vooral gewoon erg goed. Ze moeten wel die 2e maken voordat NEC per ongeluk terug in de wedstrijd komt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dat NEC is niet erg goed nee. Staan ook erg sloom die ballen over te spelen. Zit geen tempo in.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pfff. Bovenberg op de paal.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wat een actie van Boetius. Bovenberg wordt aan alle kanten gedold.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Had allang 0-2 moeten staan, erg slordig.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

En nu 1-1. Hoe kan je die nu missen zeg Falkenburg...

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Daar is ie dan toch. Dik verdiend.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Daar is die dan. Iedereen helemaal vrij. Pelle, 0-2.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Jaaaaaaaa!!! Heerlijk dit en eindelijk wat rust met een marge van 2.

En Boëtius, wat een speler.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Makkelijk dagje voor Feyenoord. Wel jammer dat NEC net voor de 0-2 op de paal schoot en van dichtbij niet scoorde.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Feyenoord had er ook al 6 kunnen maken.

Het niveauverschil is enorm.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

NEC zag ik ook al tegen Willem II en VVV, je kon daaruit al opmaken dat Feyenoord hier prima aan zijn doelsaldo kan werken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Maar je zag Feyenoord ook tegen Zwolle.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord had er ook al 6 kunnen maken.

Het niveauverschil is enorm.

Niet overdrijven, zoveel kansen had je ook weer niet. Qua spel ben je wel vele malen beter ja. Maar toch, die 2 kansen voor NEC vlak voor de 0-2 hadden de wedstrijd om kunnen draaien. Nu wordt het 1-4 ofzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een enorm krachteverschil, toch wel onaangenaam opvallend dat het geen 0-5 staat. Vilhena . Boëtius . Wat groeit Jean Paul zeg, die passeeractie ook . Nu Woudenberg nog en je hebt een hele linkerkant die elkaar blind kunnen vinden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet overdrijven, zoveel kansen had je ook weer niet. Qua spel ben je wel vele malen beter ja. Maar toch, die 2 kansen voor NEC vlak voor de 0-2 hadden de wedstrijd om kunnen draaien. Nu wordt het 1-4 ofzo.

Als ze voorin wat zorgvuldiger zijn met de laatste pass. Die 0-6 was uiteraard om het niveauverschil aan te geven. Nec komt er niet aan te pas, op de bekende dode spelmomenten na en een fout van Janmaat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als ze voorin wat zorgvuldiger zijn met de laatste pass. Die 0-6 was uiteraard om het niveauverschil aan te geven. Nec komt er niet aan te pas, op de bekende dode spelmomenten na en een fout van Janmaat.

Maar dat zijn wel 2 momenten die je wedstrijd kunnen veranderen. Je weet ook wel dat je met 1-1 als ruststand chagrijnig van het veld gaat.

Verder ben je inderdaad veel sterker, wil de prestatie ook niet afkraken. Maar je kan de momenten voor NEC niet zomaar vergeten.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Kansenverhouding was denk ik 1-8. Die kopbal op de paal kun je ook moeilijk een kans noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met Mulder ben ik trouwens helemaal klaar. Als je die bal al zo beroerd in schat '(. Ronald. ik EIS Boy de Jong in de goal volgende week.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.