- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Maar dat zijn wel 2 momenten die je wedstrijd kunnen veranderen. Je weet ook wel dat je met 1-1 als ruststand chagrijnig van het veld gaat.
Verder ben je inderdaad veel sterker, wil de prestatie ook niet afkraken. Maar je kan de momenten voor NEC niet zomaar vergeten.
Zoals ik al zei, Feyenoord had allang afstand moeten nemen, met een beetje pech staat het inderdaad nog 1-1 ook bij rust en kan het weer alle kanten op.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kansenverhouding was denk ik 1-8. Die kopbal op de paal kun je ook moeilijk een kans noemen.
Het was gewoon een bal op de paal, dus een forse kans, ook al was het een blunder van Mulder. Zo moeilijk hoef je daar niet om te doen lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Matig voetbaldagje. NEC-Fey was niet spannend en verder is er weinig leuk aanbod. Om 5 uur maar eens Spurs-Arsenal meepakken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik dacht dat PSV gister slecht speelde maar wat NEC hier laat zien is van het allerlaagste niveau,
't Lijken godverdomme wel amateurs.
Hier even vrij uithalen voor Boetius, 0-3.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pauper niveau wat ze bij NEC op de mat legden ja. En dit staat in het linker rijtje 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Matig voetbaldagje. NEC-Fey was niet spannend en verder is er weinig leuk aanbod. Om 5 uur maar eens Spurs-Arsenal meepakken.
Begint 4 uur he! 
EDIT: begint wel 5 uur haha, ik was in de war
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Zaadweekend, zelf een matige pot gespeeld en de concurrentie die lastige uitwedstrijden wint.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Huh?
Volgens Livescore is het nu in Engeland 13.25 en begint de wedstrijd om 16.00. Dus over 2,5 uur. Dat zou hier toch echt om 17.00 uur dan zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In Engeland om 4 uur, hier om 5 uur.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Fijne overwinning, overtuigend ook. Toch?
Zo houden we de druk op Ajax en PSV.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zaadweekend, zelf een matige pot gespeeld en de concurrentie die lastige uitwedstrijden wint.
Het kan nooit een zaadweekend zijn als je zelf wint. Had je vorige week een topweekend dan omdat bv Ajax thuis gelijk speelde, terwijl je eigen club verloor?
Als Ajax wint heb ik altijd een goed voetbalweekend. Als de concurrentie ook nog eens punten laat liggen kan het zelfs een topweekend worden.
Twente uit de titelrace geschopt en volgende week is het weer leuk met oa Hveen-PSV en Twente-Vitesse.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
FC Groningen 
Commentator zegt net dat Roda al drie keer binnen 60 seconden gescoord. Seconde later scoort Roda de 1-0. Na welgeteld 37 seconden dit keer 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het kan nooit een zaadweekend zijn als je zelf wint. Had je vorige week een topweekend dan omdat bv Ajax thuis gelijk speelde, terwijl je eigen club verloor?
Als Ajax wint heb ik altijd een goed voetbalweekend. Als de concurrentie ook nog eens punten laat liggen kan het zelfs een topweekend worden.
Twente uit de titelrace geschopt en volgende week is het weer leuk met oa Hveen-PSV en Twente-Vitesse.
Beetje overdreven misschien maar het was gisteravond heel matig van PSV kant. En als je dan niet uitloopt omdat de concurrentie eenvoudig moeilijk ingeschatte uitwedstrijden wint dan zit niet heel erg vrolijk op de bank.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
FC Groningen 
Commentator zegt net dat Roda al drie keer binnen 60 seconden gescoord. Seconde later scoort Roda de 1-0. Na welgeteld 37 seconden dit keer
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Beetje overdreven misschien maar het was gisteravond heel matig van PSV kant. En als je dan niet uitloopt omdat de concurrentie eenvoudig moeilijk ingeschatte uitwedstrijden wint dan zit niet heel erg vrolijk op de bank.
Klopt, snap je ook wel. Een voetbalweekend is net wat leuker als je op een ploeg in kan lopen of uit kan lopen. Maar belangrijker is toch zelf te winnen. Als Ajax gelijk speelt en alle concurrentie verliest, dan kan ik er niet van genieten.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eens, ben ook niet heel erg vrolijk, enkel opgelucht dat Feyenoord heeft gewonnen. Ajax had niet moeten winnen uit bij Twente en pakt daar eigenlijk twee winstpunten.
Nu hopen dat Heerenveen het volgende week goed doet en Feyenoord ook weer de punten pakt. Hoop ook dat Twente van Vitesse wint. tegen wie moet Ajax? Zal wel thuis tegen een kleintje zijn.... Dus daar reken ik nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eens, ben ook niet heel erg vrolijk, enkel opgelucht dat Feyenoord heeft gewonnen. Ajax had niet moeten winnen uit bij Twente en pakt daar eigenlijk twee winstpunten.
Nu hopen dat Heerenveen het volgende week goed doet en Feyenoord ook weer de punten pakt. Hoop ook dat Twente van Vitesse wint. tegen wie moet Ajax? Zal wel thuis tegen een kleintje zijn.... Dus daar reken ik nergens op.
Ajax-Zwolle. Daarna AZ uit en dan NEC en Heracles in de ArenA.
Ajax trouwens wel sterk in topduels. 2x winst op Twente, 1x op PSV en Feyenoord. Alleen laten we het nu tegen de kleine clubs liggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan moet Ajax over twee weken maar punten laten liggen en ook tegen PSV.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gloryhunter
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Zeker.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dan moet Ajax over twee weken maar punten laten liggen en ook tegen PSV.
Pas op dat het niet tocht he, zo'n open deur is best fris 
Ik hoop ook dat de concurrentie het laat liggen. Ajax is beter op dreef tegen voetballende teams. Wat dat betreft liggen de 4 aankomende ploegen ons wel. Maar Ajax krijgt nauwelijks uitgespeelde veldkansen, dus het gaat toch wel weer wekelijks stroef. Levert al genoeg puntverlies op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hup Feyenoord Hup! Duik zelf vanwege de grote spanning effe de bios in.
Dat je dat kan. Ik zou dan helemaal niks mee krijgen van de film. Zou het ook niet kunnen, iets anders doen als Feyenoord speelt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
IMAX3D weet me altijd wel genoeg afleiding te geven. Zag overigens tijdens de commercials dat het al 0-1 stond. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als een potje tussen NEC en je club je al teveel wordt, dan zou ik maar niet hopen als ik jou was dat Feyenoord nog eens in de CL komt 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Tegen de tijd dat wij tegen AZ spelen hebben ze waarschijnlijk alle punten nodig om degradatie te ontlopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het werd me niet te veel, had gewoon zin om een filmpie te pakken op zondagochtend. Helaas draaide die niet eerder dan 12.25 uur. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tegen de tijd dat wij tegen AZ spelen hebben ze waarschijnlijk alle punten nodig om degradatie te ontlopen.
Laat AZ nog maar een tijdje bloeden ja. Dan doen ze in Alkmaar tenminste nog hun best 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.