• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.900 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.265 acteurs
  • 199.633 gebruikers
  • 9.415.300 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Da's echt niet meer normaal dat AZ. Mochten die hier verliezen staan ze gewoon gelijk met Roda JC aangezien die al 3-1 voor staan tegen Groningen.

VVV 22, Roda JC 25, AZ 25, RKC 26, PEC 26, NAC 27. Heracles 28, Groningen + Heerenveen 29!

Voor die tweede plek in de nacompetitie gaat 't dus heel erg spannend worden. VVV lijkt me zeker.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Grappenmakers die lui Niet kunnen winnen van RKC in deze vorm. Ik geef je op een briefje, zelfs FC Groningen (9e plaats) kan het nog heel moeilijk krijgen. Ik voorspel dat Jupiler League of Europees voetbal één overwinning gaat schelen.

Maar FC Groningen en AZ zijn ons tenminste mooi aan het naaien.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Oh, en als VVV gewoon nog een keertje wint dan staan zij ook gewoon 1 punt achter de nummer 15, dus zelfs dat is geen zekerheidje.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

En dat programma van AZ!

Thuis tegen ploegen als Ajax, PSV, FC Utrecht en uit tegen ploegen als Heracles, NEC, Heerenveen,

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

nclo schreef:

Oh, en als VVV gewoon nog een keertje wint dan staan zij ook gewoon 1 punt achter de nummer 15, dus zelfs dat is geen zekerheidje.

En volgende week speelt VVV tegen Willem II. Die zie ik ze wel winnen, dus dan hijgen ze de andere ploegen gewoon weer in de nek. Al zie ik ze uiteindelijk ook wel in de nacompetitie belanden.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zou ik wel gerechtigheid vinden. Kwalitatief de minste ploeg van de bovengenoemde clubs (met alle respect natuurlijk) en voetballend ben ik ook niet onder de indruk.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Groningen

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Reinbo schreef:

Het werd me niet te veel, had gewoon zin om een filmpie te pakken op zondagochtend. Helaas draaide die niet eerder dan 12.25 uur.

Half 1 wedstrijden zijn dan ook vreselijk irritant. Ik wil gewoon lekker rustig wakker worden wat eten, wasje draaien, hier en daar wat aanrommelen en dan een keer richting mijn huisgenoot om lekker voetbal te kijken en voorzichtig een biertje open te trekken.

Fijne overwinning van Feyenoord Had het niet zo makkelijk verwacht, weer een stap dichterbij een mooie eindklassering.

Volgende week weer vanaf minuut één focus dan moet het goed komen.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Doe maar na één minuut volledige focus, dan heeft Roda 'm er namelijk alweer in liggen!

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Netjes, Altidore gelukkig met de 1-1! Lekker lobje!

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hoezé!

Ff een berekeningetje gemaakt, wil een ploeg geen nacompetitie spelen, dan zal het 34 punten nodig moeten hebben Het begint drastische vormen aan te nemen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Prima, 2-1 RKC. Laat AZ maar lekker zakken.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Pfff. Ongelofelijk zeg!

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nogmaals, AZ en Groningen zijn ons weer behoorlijk aan het naaien.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

En dan zal je net zien, dan wint Heracles ook nog eens van ADO

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, want AZ en Groningen willen eigenlijk niet winnen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Voetballen ze niet naar.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Die Verbeek moet zich toch eigenlijk doodschamen met dit materieel op dit puntenaantal te staan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Verdomme. Verliezen we ook nog van een RKC dat 6 duels achter elkaar niet wist te winnen.

Het begint ondertussen echt een groot drama te worden en Verbeek mag eens bij zich zelf te raden gaan waarom het zo ver komt.

En Verbeek zal op korte termijn niet naar Twente gaan Verbeek noemt Munsterman onbetrouwbaar: 'Afspraken zijn niets waard' - voetbalzone.nl

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Twente, kom aub die Verbeek ophalen. Manmanman.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Netjes, Altidore gelukkig met de 1-1! Lekker lobje!

Ben je nu echt voor AZ omdat ze over een maand dan PSV misschien graag zien winnen?

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ben je nu echt voor AZ omdat ze over een maand dan PSV misschien graag zien winnen?

Ik zie AZ gewoon graag winnen. Toch te triest voor woorden dat zo'n ploeg nu gewoon op gelijke hoogte staat met Roda JC voor een plek in de nacompetitie.

Zo, en nu genieten van fatsoenlijk voetbal!

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

Twente, kom aub die Verbeek ophalen. Manmanman.

Eerste scheurtjes beginnen zich te tonen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Eerste scheurtjes? Elke AZ'er zag dit allang al aankomen, behalve de man aan het roer, Verbeek. En Stewart en Gerbrands zijn ook verantwoordelijk. Financieel gezond oké, maar zulke prutsers ervoor terugkopen...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geloof me maar dat AZ de 3 punten niet cadeau zal geven. We hebben de punten zelf keihard nodig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Toch te triest voor woorden dat zo'n ploeg nu gewoon op gelijke hoogte staat met Roda JC voor een plek in de nacompetitie.

En dat Roda zo laag staat is niet te triest voor woorden?

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Roda JC zal me een worst wezen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik zie AZ gewoon graag winnen. Toch te triest voor woorden dat zo'n ploeg nu gewoon op gelijke hoogte staat met Roda JC voor een plek in de nacompetitie.

Zo, en nu genieten van fatsoenlijk voetbal!

Ah, dat is een andere zaak. Ik dacht vanwege het PSV scenario.

Schandalig wat AZ laat zien. Lijkt me naast kwaliteit ook een gebrek aan mentaliteit.

j0enne

• 9612 berichten
  • 3795 stemmen

Uit het niets 1-0 en 2-0.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

En alweer 2-0 voor de Spurs, lekker!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.