- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3795 stemmen
Da's echt niet meer normaal dat AZ. Mochten die hier verliezen staan ze gewoon gelijk met Roda JC aangezien die al 3-1 voor staan tegen Groningen.
VVV 22, Roda JC 25, AZ 25, RKC 26, PEC 26, NAC 27. Heracles 28, Groningen + Heerenveen 29! 
Voor die tweede plek in de nacompetitie gaat 't dus heel erg spannend worden. VVV lijkt me zeker.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Grappenmakers die lui
Niet kunnen winnen van RKC in deze vorm. Ik geef je op een briefje, zelfs FC Groningen (9e plaats) kan het nog heel moeilijk krijgen. Ik voorspel dat Jupiler League of Europees voetbal één overwinning gaat schelen.
Maar FC Groningen en AZ zijn ons tenminste mooi aan het naaien.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Oh, en als VVV gewoon nog een keertje wint dan staan zij ook gewoon 1 punt achter de nummer 15, dus zelfs dat is geen zekerheidje.
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3795 stemmen
En dat programma van AZ! 
Thuis tegen ploegen als Ajax, PSV, FC Utrecht en uit tegen ploegen als Heracles, NEC, Heerenveen,
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Oh, en als VVV gewoon nog een keertje wint dan staan zij ook gewoon 1 punt achter de nummer 15, dus zelfs dat is geen zekerheidje.
En volgende week speelt VVV tegen Willem II. Die zie ik ze wel winnen, dus dan hijgen ze de andere ploegen gewoon weer in de nek. Al zie ik ze uiteindelijk ook wel in de nacompetitie belanden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zou ik wel gerechtigheid vinden. Kwalitatief de minste ploeg van de bovengenoemde clubs (met alle respect natuurlijk) en voetballend ben ik ook niet onder de indruk.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Het werd me niet te veel, had gewoon zin om een filmpie te pakken op zondagochtend. Helaas draaide die niet eerder dan 12.25 uur.
Half 1 wedstrijden zijn dan ook vreselijk irritant. Ik wil gewoon lekker rustig wakker worden wat eten, wasje draaien, hier en daar wat aanrommelen en dan een keer richting mijn huisgenoot om lekker voetbal te kijken en voorzichtig een biertje open te trekken.
Fijne overwinning van Feyenoord
Had het niet zo makkelijk verwacht, weer een stap dichterbij een mooie eindklassering.
Volgende week weer vanaf minuut één focus dan moet het goed komen.
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3795 stemmen
Doe maar na één minuut volledige focus, dan heeft Roda 'm er namelijk alweer in liggen! 
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3795 stemmen
Netjes, Altidore gelukkig met de 1-1! Lekker lobje! 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hoezé!
Ff een berekeningetje gemaakt, wil een ploeg geen nacompetitie spelen, dan zal het 34 punten nodig moeten hebben
Het begint drastische vormen aan te nemen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Prima, 2-1 RKC. Laat AZ maar lekker zakken.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nogmaals, AZ en Groningen zijn ons weer behoorlijk aan het naaien.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
En dan zal je net zien, dan wint Heracles ook nog eens van ADO 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, want AZ en Groningen willen eigenlijk niet winnen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die Verbeek moet zich toch eigenlijk doodschamen met dit materieel op dit puntenaantal te staan.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Verdomme. Verliezen we ook nog van een RKC dat 6 duels achter elkaar niet wist te winnen.
Het begint ondertussen echt een groot drama te worden en Verbeek mag eens bij zich zelf te raden gaan waarom het zo ver komt.
En Verbeek zal op korte termijn niet naar Twente gaan Verbeek noemt Munsterman onbetrouwbaar: 'Afspraken zijn niets waard' - voetbalzone.nl
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Twente, kom aub die Verbeek ophalen. Manmanman.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Netjes, Altidore gelukkig met de 1-1! Lekker lobje!
Ben je nu echt voor AZ omdat ze over een maand dan PSV misschien graag zien winnen?
j0enne
-
- 9612 berichten
- 3795 stemmen
Ben je nu echt voor AZ omdat ze over een maand dan PSV misschien graag zien winnen?
Zo, en nu genieten van fatsoenlijk voetbal!
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Twente, kom aub die Verbeek ophalen. Manmanman.
Eerste scheurtjes beginnen zich te tonen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Eerste scheurtjes? Elke AZ'er zag dit allang al aankomen, behalve de man aan het roer, Verbeek. En Stewart en Gerbrands zijn ook verantwoordelijk. Financieel gezond oké, maar zulke prutsers ervoor terugkopen...
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Geloof me maar dat AZ de 3 punten niet cadeau zal geven. We hebben de punten zelf keihard nodig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toch te triest voor woorden dat zo'n ploeg nu gewoon op gelijke hoogte staat met Roda JC voor een plek in de nacompetitie.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zo, en nu genieten van fatsoenlijk voetbal!
Ah, dat is een andere zaak. Ik dacht vanwege het PSV scenario.
Schandalig wat AZ laat zien. Lijkt me naast kwaliteit ook een gebrek aan mentaliteit.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
En alweer 2-0 voor de Spurs, lekker! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.