- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
In Overigen > Algemeen > Het grote voetbaltopic #5:
Zo, makkelijk avondje dit. Ongelooflijk. En toch nog geen goal vanuit je positiespel, ergens wel nog zorgelijk.
Twente is trouwens wel heel zielig, en die krijgen komende week Vitesse. Gaan ze toch ook niet winnen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mooi voetbalavondje voor Ajax. Aangezien ik vanavond niet de deur uit ga, ga ik zo maar eens MOTD op BBC kijken rond half 12.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dat gaat nog wat worden zeg. Volgende week FC Twente - Vitesse en die week erna FC Groningen - FC Twente! 
De pleuris gaat daar uitbreken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al de zevende wedstrijd op rij geen goal van de voorhoede. Nieuw record om in te lijsten?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Mooi voetbalavondje voor Ajax. Aangezien ik vanavond niet de deur uit ga, ga ik zo maar eens MOTD op BBC kijken rond half 12.
Even kijken naar die dekselse Suarez met z'n hattrick, hattrick van Kagawa en de winst van QPR!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat gaat nog wat worden zeg. Volgende week FC Twente - Vitesse en die week erna FC Groningen - FC Twente! 
Volgende week mag Twente van mij wel winnen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ajax van de komende 4 wedstrijden gewoon 3 thuiswedstrijden! 
Wij in de komende 4 wedstrijden juist 3 uitwedstrijden. Het is te hopen dat we die fatsoenlijk doorkomen en dan kunnen we een slag slaan door de thuiswedstrijd van Ajax te winnen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax van de komende 4 wedstrijden gewoon 3 thuiswedstrijden! 
Wij in de komende 4 wedstrijden juist 3 uitwedstrijden.
Tsja, gezien de resultaten eerder een nadeel tegenwoordig. Wel uit bij RKC en Twente winnen, niet thuis van Roda en ADO.
Maargoed, we moeten een reeks neerzetten om jouw club bij te houden. Zwolle, NEC en Heracles moet je normaal in de ArenA pakken. AZ uit wordt best taai.
Waar speelt PSV de komende 4 potjes tegen? Want wedstrijd 5 wordt PSV-Ajax. Kan wel eens heel bepalend worden.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Volgende week mag Twente van mij wel winnen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Tsja, gezien de resultaten eerder een nadeel tegenwoordig. Wel uit bij RKC en Twente winnen, niet thuis van Roda en ADO.
Maargoed, we moeten een reeks neerzetten om jouw club bij te houden. Zwolle, NEC en Heracles moet je normaal in de ArenA pakken. AZ uit wordt best taai.
Waar speelt PSV de komende 4 potjes tegen? Want wedstrijd 5 wordt PSV-Ajax. Kan wel eens heel bepalend worden.
Of Heerenveen - PSV gaat gewoon weer 1-5 worden! 
Dat Willem II zakt ook verder en verder, vandaag weer verloren van PEC Zwolle. Gat nog steeds 8 punten met VVV, en dat is de wedstrijd van volgende week. Willem II - VVV.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heerenveen uit is niet makkelijk, de rest lijkt me niet te lastig. Ik denk dat het bij PSV-Ajax geen groot verschil tussen beide teams zal zijn. Vrees dat Ajax daar moet gaan winnen, iets wat bijna nooit lukt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Roda uit kan ook vervelend worden voor PSV.
Ik zie Feyenoord best kampioen worden. Zij hebben geloof ik de makkelijkste programma ( Op papier ).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Heerenveen-uit moet gewoon altijd met een tweetje worden genoteerd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Roda uit kan ook vervelend worden voor PSV.
Ik zie Feyenoord best kampioen worden. Zij hebben geloof ik de makkelijkste programma ( Op papier ).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eens met Joene. Feyenoord kent hoge pieken en diepe dalen. Zwolle en een week later PSV om eens wat te noemen.
En Heerenveen uit is best lastig te noemen. Marco lijkt de boel weer een beetje op de rit te krijgen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV uit gaat gewoon beslissend worden. Wellicht niet theoretisch gesproken, maar ik denk dat Psv dan een groot gat gaat slaan of dat Ajax ze nipt inhaalt of een klein gat tot stand brengt.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dus omdat jij Schone defensief niet geweldig vind mag je het arrogantie noemen als de Boer daar anders over denkt? Haha.
Dat mag ik inderdaad, want dat is mijn mening. De Boer heeft ingegrepen en is zo verstandig geweest om naar mij te luisteren. Poulsen als extra controlerende middenvelder en Schone in een vrije rol. Zie daar het resultaat 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV uit gaat gewoon beslissend worden. Wellicht niet theoretisch gesproken, maar ik denk dat Psv dan een groot gat gaat slaan of dat Ajax ze nipt inhaalt of een klein gat tot stand brengt.
Laat Dries het maar niet horen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Mooi hoor! Wie staat er nog meer in de finale? Laten we hopen dat AZ en Genk de bekerfinales winnen.
Cercle (laatste in de competitie) of Kortrijk (kleine sub-topper).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, bij Twente is de 5e plaats nog steeds hoger dan het historisch gemiddelde.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eens met Joene. Feyenoord kent hoge pieken en diepe dalen. Zwolle en een week later PSV om eens wat te noemen.
En Heerenveen uit is best lastig te noemen. Marco lijkt de boel weer een beetje op de rit te krijgen.
Diepe dalen valt wel mee. Soms net niet goed genoeg. Bij PEC hadden ze rustig 2-5 kunnen winnen. Veel te slordig in de afwerking. Maar morgen tegen NEC wordt lastig Kijken waar de spelers (mentaal) staan.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Afgezien dat ze van Ajax hebben verloren (Twente) hebben ze nu wel een erg trieste reeks in 2013 neergezet,
Voor een zogenaamde titelkandidaat is dit denk ik nooit gebeurd, zo'n daling qua prestaties.
Twente heeft een redelijk goede selectie waarmee ze toch veel meer punten hadden moeten pakken maar door blessures (Chadli) loopt het gewoon niet.
Wie weet valt het kwartje volgende week tegen Vitesse, denk het niet 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Maar morgen tegen NEC wordt lastig Kijken waar de (mentaal) staan.
Zeker, word een pittig duel denk ik. Normaal gesproken wint Feyenoord met 1-3 maar zonder De Vrij en Martins Indi geef ik NEC nog wel een kans.
Typisch een wedstrijd voor Leroy George om zich weer eens te laten zien. We zullen zien 
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Voor een zogenaamde titelkandidaat is dit denk ik nooit gebeurd, zo'n daling qua prestaties.
Vorig seizoen? Na de 2-6 bij PSV niets of maximaal één maal gewonnen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De voorhoede was weer droevig vanavond. Geen overzicht, belabberde laatste passes, egoïsme en te weinig tempo. Daar waar ze eerder verzaakte in het afmaken van kansen waren ze nu in een eerder stadium al aan het prutsen. Maar goed, drie punten is alles wat telt deze fase van de competitie; we blijven in het spoor.
Ja, wederom geen beste wedstrijd van onze aanval(lers). Met name Sightorsson loopt er een beetje verloren bij, hij wordt veels te weinig in het spel betrokken. Ze moeten hem eerder aanspelen en met Schone op rechts is er al helemaal geen diepgang meer in het spel en wordt het allemaal wel heel statisch.
De winst is echter binnen en zolang je binnen drie punten van de kop staat, heb je alles nog in eigen hand.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, wederom geen beste wedstrijd van onze aanval(lers). Met name Sightorsson loopt er een beetje verloren bij, hij wordt veels te weinig in het spel betrokken. Ze moeten hem eerder aanspelen en met Schone op rechts is er al helemaal geen diepgang meer in het spel en wordt het allemaal wel heel statisch.
De winst is echter binnen en zolang je binnen drie punten van de kop staat, heb je alles nog in eigen hand.
Ergste vind ik dat wanneer Ajax er snel uit zou kunnen dat ze weer grossieren in tikjes breed, terwijl er toch echt wel de ruimte ligt. Het lijkt soms wel alsof ze wachten totdat de tegenstander weer goed staat... Een club als Madrid of zelfs PSV weet wel raad met zulke scenario's.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Come on Feyenoord!!!
Wel braaf blijven zitten deze keer he 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.