- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Saai potje in de ArenA. Ze hebben goed naar het eerste elftal gekeken.
Klaassen erg slecht, snap niet wat De Boer in hem ziet. Andersen, Bazoer en Veltman (hopelijk ligt ie er niet te lang uit) wel (erg) positief. Hoesen was wat minder vandaag, maar dat komt wel goed.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De oude clubheld van PSV spreekt...
Kezman veroordeelt deelnemers Gay Pride: 'Homoseksualiteit is een ziekte' - voetbalzone.nl
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Die kneus maakt zich al jaren belachelijk met dat soort uitspraken.
Kezman vond het kennelijk wel grappig, die ingestorte Twin Towers - AD.nl
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
De ambitie spat er weer vanaf zeg. Hellas Verona
Ik had die gast veel ouder geschat. Hij heeft niet bepaald de genen van Tom Cruise zeg, zeker teveel Bulgaars thuisgestookte Rakija gedronken vanaf zijn vierde. Vond derhalve die Hellas een geschikte club voor hem.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Kezman veroordeelt deelnemers Gay Pride: 'Homoseksualiteit is een ziekte' - voetbalzone.nl
Führer Kezman is zelf een ziekte, blegh.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum17/898-191.php
Zometeen maar even VI kijken haha
Weer een leuke kantineheld lees ik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Heerlijk, niks politiekcorrect maar gewoon je eerlijke mening geven, wat dat ook inhoudt. Mogen meer mensen doen van mij.
Overigens denk ik niet dat het een ziekte is, omdat het niet schadelijk voor de gezondheid is. Maar het ligt eraan hoe breed Kezman dat begrip trekt (schadelijk voor voortbestaan mens, immers geen kindjes krijgen, et cetera). Daar kan je een ellenlang proefschrift over schrijven, maar dat lijkt niet de bedoeling van Kezman te zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
hij maakt zich er wel onsterfelijk belachelijk mee (net als degenen op de bootjes
), de bijbel bijna letterlijk nababbelen.
Slechte ervaringen verban je snel uit je geheugen he

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijk, niks politiekcorrect maar gewoon je eerlijke mening geven, wat dat ook inhoudt. Mogen meer mensen doen van mij.
Overigens denk ik niet dat het een ziekte is, omdat het niet schadelijk voor de gezondheid is. Maar het ligt eraan hoe breed Kezman dat begrip trekt (schadelijk voor voortbestaan mens, immers geen kindjes krijgen, et cetera). Daar kan je een ellenlang proefschrift over schrijven, maar dat lijkt niet de bedoeling van Kezman te zijn.

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Met alle respect hoor, maar Kezman wint hier niets mee alleen het respect van de gemiddelde christenhond die je zoal in de biblebelt tegen komt. Uit christelijk standpunt is dit gewoon een volslagen idioot idee omdat er geen woord over gesproken wordt in de bijbel en het ook in het dierenrijk voorkomt, wat dus bewijst dat het hartstikke natuurlijk is en aangezien God verantwoordelijk is voor de schepping van de natuur, gaat deze beste meneer gewoon tegen de wil van God in. Bovendien zullen zulke uitspraken echt niet helpen om homofobie uit het voetbal te verdrijven. Niks goeds aan en alleen maar verschrikkelijk dom, onzinnig en maar hopen dat zulke figuren zich niet weer in Nederland laten verschijnen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Laat al die homo's oprotten naar hun eigen land.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat vinden jullie dan van de nieuwe site van VI?
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Ik mis alleen nog de quote "ik zeg alleen maar wat iedereen denkt" hier..
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Spreekt er hier iemand Spaans? Eriksen en Fischer zijn #15 en #16 op een lijst van het Spaanse Sport met de 50 grootste talenten: http://jovenes-promesas.sport.es/
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ales je eens wist hoevaak ik vroeger een voetbaltalent werd genoemd 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Grappig dat ze Alaba bovenaan zetten en dan pas een rits Spanjaarden.
Ze wilden zeker objectief overkomen? 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bah, toch met een korreltje zout nemen hoor. Ik zie daar bijvoorbeeld Courtois, Hazard en Lukaku bijstaan, maar één van onze grootste talenten (Debruyne) staat er dan weer niet bij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Grappig dat ze Alaba bovenaan zetten en dan pas een rits Spanjaarden.
Ze wilden zeker objectief overkomen?
Eriksen en Fischer verschijnen op indrukwekkende lijst van Sport - voetbalzone.nl
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
En Varane en Verrati helemaal achterin de lijst.. vaag.. edit: haha oh alfabetisch..
Sowieso wel een hoop spelers van 22/23 ertussen, die zou ik niet snel meer als talenten willen kwalificeren, al is de grens natuurlijk moeilijk te trekken.
Sowieso is een lijst zonder Vilhena en Boetius natuurlijk een grote grap.. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is überhaupt niet uit het voetbal te krijgen, totdat misschien een wereldspeler de stap gaat zetten (wat dat betreft had Kraay wel gelijk). Al is het in die Oostblok landen en Rusland natuurlijk dweilen met de kraan open; daar zal acceptatie sowieso buiten het veld nog lang op zich laten wachten.
Ik ga in ieder geval na tien jaar absentie om o.a. bovenstaande discussie wel weer beginnen met veldvoetbal volgende week. Het is toch een ander gevoel dan bij bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek als homo zijnde; op het veld ben je relatief al het pispaaltje als je er geen klote van kunt, ben je dan ook nog homo is dat soms een bonus in negatief opzicht.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Ben je om die reden ook gestopt toen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Met alle respect hoor, maar Kezman wint hier niets mee alleen het respect van de gemiddelde christenhond die je zoal in de biblebelt tegen komt. Uit christelijk standpunt is dit gewoon een volslagen idioot idee omdat er geen woord over gesproken wordt in de bijbel en het ook in het dierenrijk voorkomt, wat dus bewijst dat het hartstikke natuurlijk is en aangezien God verantwoordelijk is voor de schepping van de natuur, gaat deze beste meneer gewoon tegen de wil van God in. Bovendien zullen zulke uitspraken echt niet helpen om homofobie uit het voetbal te verdrijven. Niks goeds aan en alleen maar verschrikkelijk dom, onzinnig en maar hopen dat zulke figuren zich niet weer in Nederland laten verschijnen.
God bestaat niet, dus daar kan je moeilijk tegenin gaan.
Oké, voor de helderheid, tegen homo's heb ik niets. Ik vind het wel smerig als ik twee mannen zie zoenen, of handje vasthouden (al heb ik dat bij man-vrouwrelaties ook al snel) maar weer niet als het twee (knappe) vrouwen zijn. Ook als ik dat Sean Penn zie doen in Milk of Gyllenhaal en Ledger in BM, en dat zijn heteroseksuele mannen. Maar goed, er zijn er ook die geen spruitjes lusten en daar is ook geen verklaring (of juist wel) voor. Zo sta ik er dus in.
Buiten dat begint het het met de meest essentiële vraag die er is: waartoe zijn wij op Aard? Wellicht is er geen reden, dat kan, maar nu we er eenmaal zijn zal er vast een reden zijn. En leven met de idee dat alles volstrekt zinloos is, is niet de meest aanmatigende gedachte. En zoals je merkt is voortplanting haast een doel op zich, of in ieder geval het meest belangrijke middel tot. Zo erg zelfs dat bepaalde sprinkhaan- en spinnenmannetjes zich voortplanten om daarna opgegeten te worden. De genetische code is zo dat men zichzelf opoffert voor het voortbestaan van de soort. De homo werkt hier in beginsel niet aan mee. Is het onderdeel van de natuur? Ja. Het is er immers, dus is het sowieso een onderdeel van. Is dit dan een goed onderdeel van de natuur? De ratio zegt daar, zoals je merkt, wellicht nee op. Of er is een heel andere reden dat er af en toe een exemplaar is dat niet meewerkt aan voortplanting, maar zich op een andere manier nuttig maakt. Welke dat is, geen idee. Of is het een mechanisme van het leven om overbevolking tegen te gaan? Wie zal het zeggen. Dat heeft niets met acceptatie te maken, of een mening, maar puur met logische redenatie.
Dat neemt niet weg dat het ook mensen zijn, net als Christenen, moslims, negers, et cetera, en moeten we waken dat men ze niet buitensluit of gaat vervolgen. De homo kiest er ook niet voor, en mensen buitensluiten om dat soort redenen vind ik te walgelijk voor woorden. Ik geloof overigens weer niet dat de canalparade daar het juiste middel voor is.
En ja, ik vind het altijd grappig als iemand zulk een uitspraken doet, ondanks de consequenties en het beeld dat men blijft houden. Vooral omdat heel veel mensen ineens bijzonder geïrriteerd raken en gaan roepen uit de hoogste bomen of direct in de pen klimmen. Dat soort massale reactie's, op zijn Pavlovs haast, vind ik nog veel genialer te zien. Daarom kan ik dit soort ongenuanceerde prietpraat waarderen, puur als sociologisch verschijnsel. (en ongetwijfeld krijg ook ik wel weer kritiek op wat ik zojuist beschreven heb)
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Een verschrikking, absolute gruwel. Gemaakt voor de tablet overduidelijk. Ik hoop ook niet dat MoMe die kan uitgaat. Laatst zag ik zal screenshots ervan. Het is onoverzichtelijk, de eigen identiteit is weg, teveel plaatjes, te druk, chaotisch, goedkoop. Nee, kan daar weinig goeds over melden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben je om die reden ook gestopt toen?
Nee, maar wel omdat ze me op andere manieren aan het jennen waren (toen was ik ook nog niet out trouwens). Nu zijn we volwassen mensen, ik heb de hoop dat de generatie van toen geëvolueerd is. Het is trouwens ook niet aan te raden om out te komen rond die leeftijd van 14/15 als je sociaal niet sterk in je schoenen staat, want leeftijdsgenoten breken je op het veld en op school volledig. Dubbel zo erg wanneer je op de verkeerde school of vereniging zit.
Montorsi
-
- 9718 berichten
- 2381 stemmen
Nee, maar wel omdat ze me op andere manieren aan het jennen waren (toen was ik ook nog niet out trouwens). Nu zijn we volwassen mensen, ik heb de hoop dat de generatie van toen geëvolueerd is. Het is trouwens ook niet aan te raden om out te komen rond die leeftijd van 14/15 als je sociaal niet sterk in je schoenen staat, want leeftijdsgenoten breken je op het veld en op school volledig. Dubbel zo erg wanneer je op de verkeerde school of vereniging zit.
Ja lastig.. helemaal in het voetbalwereldje. Nu zal het gros van de mensen je ongetwijfeld wel accepteren, maar dan nog moet je achteraf de douche in etc.. Ben je niet bang voor dat soort momenten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.