- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

Zo gaat 't dus ook binnenkort bij Jong PSV, al mag de helft daar al niet komen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha dit is wel heel triest wat je doet Joene. Er zitten er duizenden op de lange zijde, maar dat laat je dan niet zien. Het is voor JL begrippen vrij druk met een 5.000 toeschouwers. Maar zulke potjes moet je ook gewoon op de Toekomst spelen, niet in een grote ArenA.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zijn de uitsupporters van Telstar! 
Vandaar dat ik zei dat de helft er niet mocht komen.
5000 is inderdaad vrij druk gezien de aantallen altijd rond de 2000/2500 liggen op die grote clubs na.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wat me tegen valt bij de Vrij is gebrek aan ontwikkeling. Hij is nog net zo ver als pakweg een jaar geleden. Hij is niet meedogenloos en hard. Kan wel goed voetballen, maar weer niet 90 minuten lang met volle scherpte.
Klopt, heeft een matig seizoen achter de rug.Oogt wel fysiek wat sterker maar dat was het wel.
@NR ja haha je zou toch verwachten dat z'n ghostwriter er nog een goed lopend stukje van zou kunnen maken
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zijn de uitsupporters van Telstar! 
Vandaar dat ik zei dat de helft er niet mocht komen.
5000 is inderdaad vrij druk gezien de aantallen altijd rond de 2000/2500 liggen op die grote clubs na.
Oww, excuus.
Toch staat het treurig ja, zo'n stadion en dan nauwelijks mensen in verhouding. Qua uitfans zal het in de JL ook wel niet druk zijn. Vraag me af hoeveel uitfans Jong Ajax mee kan krijgen. Helemaal op de maandagavond.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Waar ook flink in gesneden is/wordt. De Sulejmani's en Luque's vind je qua salaris niet meer bij Ajax.
Dat scheelt al.. Weet alleen niet wat de gemiddelde salarissen zijn, zullen bij Ajax en PSV wel stukken hoger liggen dan bij de rest.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Oww, excuus.
Toch staat het treurig ja, zo'n stadion en dan nauwelijks mensen in verhouding. Qua uitfans zal het in de JL ook wel niet druk zijn. Vraag me af hoeveel uitfans Jong Ajax mee kan krijgen. Helemaal op de maandagavond.
Zal wel weer als een risicoduel geklasseerd zijn, of de Toekomst is nog niet klaar voor uitsupporters. HK zal niet bij Jong Ajax aanwezig zijn, zal vast wel weer iets van een boycot zijn
IK merk op FB dat veel mensen wel heen gaan. Het zal vooral voor veel Ajacieden leuk zijn om eens andere stadions in Nederland aan te doen. Het echte voetbalgevoel weer terug krijgen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dat scheelt al.. Weet alleen niet wat de gemiddelde salarissen zijn, zullen bij Ajax en PSV wel stukken hoger liggen dan bij de rest.
De max ligt rond de miljoen. Denk dat Vermeer, Eriksen en de Jong wel iets erboven zullen zitten(Draaien lang mee). Gemiddelde salarissen zullen zo rond de 5 ton liggen denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zal wel weer als een risicoduel geklasseerd zijn, of de Toekomst is nog niet klaar voor uitsupporters. HK zal niet bij Jong Ajax aanwezig zijn, zal vast wel weer iets van een boycot zijn
IK merk op FB dat veel mensen wel heen gaan. Het zal vooral voor veel Ajacieden leuk zijn om eens andere stadions in Nederland aan te doen. Het echte voetbalgevoel weer terug krijgen.
En ik vind het leuk nu af en toe de jonge talenten te zien. Vanavond eens jongens als Bazoer, Tete, De Sa en Hoesen een volle wedstrijd zien spelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De max ligt rond de miljoen. Denk dat Vermeer, Eriksen en de Jong wel iets erboven zullen zitten(Draaien lang mee). Gemiddelde salarissen zullen zo rond de 5 ton liggen denk ik.
Valt nog mee dan. Over salaris g esproken lees nou net dat Vitesse volgens geruchten bezig is El Hamdaoui te huren, kan nog gezellig worden daar 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En de eerste JL goal van Ajax is een feit, 1-0 Lucas Andersen.
Er zitten trouwens enorm veel bekende namen op de tribunes zeg. De Boer, Winter, Swart, Witschge, vd Sar, Overmars, Fischer, Eriksen, Poulsen en nog er nog een stel op. Dat tekent toch wel de interesse van al die mensen in Ajax.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die hebben allemaal clubliefde inderdaad. Stuk voor stuk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die hebben allemaal clubliefde inderdaad. Stuk voor stuk.
Ben je een beetje cynisch, ofwa?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En ze gaan natuurlijk ook allemaal compleet vrijwillig langs al die kinderziekenhuizen en voetbalvelden om clinics te geven 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
En de eerste JL goal van Ajax is een feit, 1-0 Lucas Andersen.
Er zitten trouwens enorm veel bekende namen op de tribunes zeg. De Boer, Winter, Swart, Witschge, vd Sar, Overmars, Fischer, Eriksen, Poulsen en nog er nog een stel op. Dat tekent toch wel de interesse van al die mensen in Ajax.
Dat zie je alleen in Amsterdam
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zou me verbazen als Swart wekelijks in de Kuip zit ja 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Witschge had gekund, Rob althans, maar die zal je wel niet bedoelen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
*Insert hooghouden filmpje van Richard Witschge in de Kuip*

Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Weet ik niets van. Wel van Robs doelpunt tegen Ajax in '92 toen ik er voor de eerste keer bij was : )
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Slechte ervaringen verban je snel uit je geheugen he 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja, shit. Ik had even De Kuip in gedachten. Alweer zo lang geleden.
7.000 toeschouwers trouwens bij Ajax vanavond. Lekker aantal hoor.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Drinkpauze bij Ajax terwijl 't met bakken uit de lucht viel lees ik. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Best aardige pot. Telstar was helemaal niets, net als de commentator trouwens maar dat terzijde. Andersen goed, Hoesen ook maar niet in de afwerking, Veltman prima. Redelijk spel, alleen wel een wat laag tempo. Grappig te zien hoe gefrustreerd Telstar raakte met de technische zeer begaafde Ajacieden en soms wat begonnen te schoppen. Dat moet niet teveel gebeuren, anders ga je nog blessure's krijgen ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Best aardige pot. Telstar was helemaal niets, net als de commentator trouwens maar dat terzijde. Andersen goed, Hoesen ook maar niet in de afwerking, Veltman prima. Redelijk spel, alleen wel een wat laag tempo. Grappig te zien hoe gefrustreerd Telstar raakte met de technische zeer begaafde Ajacieden en soms wat begonnen te schoppen. Dat moet niet teveel gebeuren, anders ga je nog blessure's krijgen ook.
Zat jij gister niet tegen Joene te klagen dat hij druk was met Jong PSV? 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ik had even De Kuip in gedachten.
Een Ajacied met De Kuip in gedachten? 
Het moet niet gekker worden. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Zat jij gister niet tegen Joene te klagen dat hij druk was met Jong PSV?
Ik twitter er niet bij
En kwam vriend langs die graag de tweede helft nog wilde zien, dus maar aangezet en blijven kijken. En nee, het was niet slecht, maar je zal me niet elke week dat zien doen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Jong Ajax - Telstar... dat moet wel het minst belovende affiche aller tijden zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Hmz, Eriksen bij de top 5 spelers van VI maar niet in het elftal van de week. En ook weer lekker ongenuanceerd over homo's. Ze hadden wel een punt, maar de manier waarop ze het zeiden zal velen kwaad bloed zetten (oké, de inhoud ook).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.