- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet gelijk lullig gaan doen
. We staan komend seizoen gewoon weer aan dezelfde kant, dan shift pas volgende zomer weer
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als je als pakhembeet 25-jarige je plezier haalt uit een gratis pen met Ajax-logo... tja ikweetniethoor. En dan schijn je ook nog omringd te zijn door jengelende basisschoolkinderen.
Voor wat het waard is, ik ben er niet geweest de laatste jaren. Maar je doet nu net alsof het een speeltuin is waarbij de ouders verveeld aan de zijlijn staan te wachten tot de kleine bengel klaar is met de glijbaan en het klimrek.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
@Materny
Ik had het ook niet specifiek over jou, maar over volwassenen (zonder kinderen) die daar naar toe gaan. Zou nog steeds niet weten waarom ze dat doen. Ik vind het maar suf.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik zie één fanatieke supporter lopen!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, da's Reinbo. Die gaat toch ieder jaar in mei naar de Coolsingel, tegen beter weten in, omdat er in een heel grijs verleden daar wel eens een feestje was 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
O, dan was dit de huldiging van Excelsior van een paar jaar terug (zou goed kunnen).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@Materny
Ik had het ook niet specifiek over jou, maar over volwassenen (zonder kinderen) die daar naar toe gaan. Zou nog steeds niet weten waarom ze dat doen. Ik vind het maar suf.
Ik heb het fenomeen handtekening krijgen ook nooit begrepen. Wat heb je daaraan? Een foto met jou en een speler of trainer is leuk, maar wat moet je met een handtekening? Inlijsten?
Open Dagen zijn er trouwens niet voor de normale supporters, maar voor families, jonge kinderen enzo. Mooie kans om je helden dichtbij te zien en ook meteen een leuk middagje met evenementen. En als club heb je er veel aan om je potentiële jonge betalers blij te maken en over te halen. Je supportertjes van nu zijn de betalende klant over 10 jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wordt een beetje ziek van die goal van Oranje. Lelijke goal zeg. Manmanman.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En weer een PSV'er. 1-0. Tegen Spanje!
Helaas staat Portugal ook op voorsprong waardoor Spanje, Nederland en Portugal op 6 punten staan maar Nederland heeft een veel minder doelsaldo door die belachelijke pot tegen Portugal.
2-0 winnen is voldoende voor Oranje. Als 3 teams met 6 punten eindigen valt het resultaat tegen Litouwen weg en is 2-0 op Spanje voldoende om ze voorbij te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb het fenomeen handtekening krijgen ook nooit begrepen. Wat heb je daaraan? Een foto met jou en een speler of trainer is leuk, maar wat moet je met een handtekening? Inlijsten?
Open Dagen zijn er trouwens niet voor de normale supporters, maar voor families, jonge kinderen enzo. Mooie kans om je helden dichtbij te zien en ook meteen een leuk middagje met evenementen. En als club heb je er veel aan om je potentiële jonge betalers blij te maken en over te halen. Je supportertjes van nu zijn de betalende klant over 10 jaar.
Waarom hou je uberhaupt zo'n open dag op donderdag als papa werken is.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waarom hou je uberhaupt zo'n open dag op donderdag als papa werken is.
.
Da's inderdaad wel een slechte timing ja. Anderzijds, velen hebben nu wel vakantie. Maar beter zet je zo'n dag in het weekend. Alleen is dat weer lastig, omdat (in dit geval Ajax) in het weekend vaak oefenduels speelt. Al zou het een dag ervoor of een dag erna best kunnen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ja, da's Reinbo. Die gaat toch ieder jaar in mei naar de Coolsingel, tegen beter weten in, omdat er in een heel grijs verleden daar wel eens een feestje was
Als je goed kijkt zie je dat-ie voor de zekerheid alvast een baksteen in z'n hand heeft...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Da's inderdaad wel een slechte timing ja. Anderzijds, velen hebben nu wel vakantie. Maar beter zet je zo'n dag in het weekend. Alleen is dat weer lastig, omdat (in dit geval Ajax) in het weekend vaak oefenduels speelt. Al zou het een dag ervoor of een dag erna best kunnen.
Ajax supporters wonen door heel het land, best lastig. PSV heeft dat probleem niet, die kotertje kunnen dat gewoon aan fietsen
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Als je goed kijkt zie je dat-ie voor de zekerheid alvast een baksteen in z'n hand heeft...
En dat-ie op blote voeten loopt. Nieuwe schoenen in overvloed straks.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
2-0 winnen is voldoende voor Oranje. Als 3 teams met 6 punten eindigen valt het resultaat tegen Litouwen weg en is 2-0 op Spanje voldoende om ze voorbij te gaan.
Dan tellen dus weer die doelpunten voor, en dat is natuurlijk dik in het voordeel van Nederland.
Dus hup, nog 1!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Pffff. Geniale halve omhaal van Achabar. Helaas.
Die Ayoub is wel echt een prima speler zeg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die Gravenberch van Ajax is echt een gigantische beer zeg. Indrukwekkend. Of hij goed kan voetballen weet ik eigenlijk niet, ken hem niet echt goed.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Da's echt niet meer normaal inderdaad. Niks vergeleken met Depay.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Over en uit. 1-1.
Ook knap. 1 mannetje bij zo'n 6 man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL 1-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
j0enne heeft zijn tv maar uitgezet
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Slecht ingeschoten, met 2-1 had je nog een spannende slotfase kunnen krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tering zeg, ook de jonge generaties van Spanje hebben het trieste theater overgenomen. Niks aan de hand en schreeuwen alsof je benen eraf geschoten zijn. Pff.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik al opgezocht of die bij Barca zat maar helaas. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.