- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Is geen topper inderdaad. Sinds het vertrek van Moisander door de mand gevallen. Maar voor het centrum hebben we nu Wuytens en Gouweleeuw. Misschien dat Viergever nu ook weer in beeld komt voor het Nederlands elftal? Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om beter dan Willems of Pieters te spelen.
Dat is waar. Een Nederlandse linksback die een beetje fatsoenlijk tegen een bal kan trappen komt gelijk in Oranje. Nederland heeft met nietsnutten als Blind, van Aanholt, Pieters, Willems, Buttner etc echt een dramatische keuze op de linksback positie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, ja. Was laatst weer de afleveringen van SamSam aan het kijken en hij is met Kraaykamp Sr. als Piet Bovenkerk mijn favoriete Nederlandse personage.
Gloeiende, gloeiende!
Nol was wel geweldig ja. De enige in die serie die leuk was, de rest was bijna volledig ongrappig.
Je vergeet overigens wel Ma Flodder 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nol was wel geweldig ja. De enige in die serie die leuk was, de rest was bijna volledig ongrappig.
Je vergeet overigens wel Ma Flodder
Klopt, de enige die ook nog wel grappig was, was Jimmy. Om er dan nog maar eentje te noemen: Stefan de Walle als Kees. Nog steeds lig ik in een deuk als Kees zich weer eens als een debiel gedraagt. Het zijn gewoon die nonchalante uitspraken tussendoor die het hem doen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Alleen die kop van Kees al.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AC Milan zou €15 mil willen bieden op Ola John. Best netjes voor en speler die nog niet eens basis klant is bij Benfica...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat Feyenoord een echte volksclub is, die hebben geen geld om op vakantie te gaan. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Ik voel de term zelfpijperij weer opkomen
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Of het feit dat de open dag van Ajax op een donderdag was (wanneer men werkt) en die van Feyenoord op een zondag? Komop NR, ik weet dat je ergens je plezier uit moet halen tijdens deze magere decennia, but this aint the way! # zelfpijperij
Tevens is dat ouwe blik van jullie sneller gevuld; hup hup snel terug naar de gemeente.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Laat mij nou gewoon rustig Rep het vingers onder z'n bloed vandaan halen.
Bij jou lukt het meestal ook wel. 
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Hey, hoezo die foto van Ed de Goeij op de vorige pagina? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Naar een open dag gaan vind ik overigens nog zinlozer dan naar een afscheidswedstrijd.
Tenzij je nog op de basisschool zit.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Naar een open dag gaan vind ik overigens nog zinlozer dan naar een afscheidswedstrijd.
Een gesloten dag is nog zinlozer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mooi om te weten dat wanneer The Special One na 30 jaar carriere zijn trainingspak aan de wilgen hangt, en een afscheidswedstrijd zal houden rondom jou woonplaats je het niet zult bijwonen. Jij hebt echt een chronisch tekort aan inlevingsvermogen voor wat mensen waardevol vinden in hun leven.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gewoon niet serieus op ingaan joh. 
Wel fanatiek op m'n plaatjes in blijven gaan a.u.b. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Een open dag is eerst en vooral bedoeld om het kleine grut -de nieuwe aanhang- te paaien.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Klopt. Maar otherfool doet niet aan kleine kinderen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Klopt. Maar otherfool doet niet aan kleine kinderen.
De katholieke kerk wel, dus zo erg vind ik dat niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zo lijkt mijn opmerking ineens heel vulgair.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Een open dag is eerst en vooral bedoeld om het kleine grut -de nieuwe aanhang- te paaien.
Vandaar ook mijn (latere) toevoeging 'tenzij je op de basisschool zit'.
Maar ik las dat 'de harde kern' de open dag van Ajax had 'geboycot'. Wtf? Waarom zou een volwassene daar nou naar toe gaan? Voor een gratis ballon? Een pen? Op de foto met Eyong Enoh?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Vandaar ook mijn (latere) toevoeging 'tenzij je op de basisschool zit'.
Maar ik las dat 'de harde kern' de open dag van Ajax had 'geboycot'. Wtf? Waarom zou een volwassene daar nou naar toe gaan? Voor een gratis ballon? Een pen? Op de foto met Eyong Enoh?
Dus de ouders moeten hun kinderen van 5 jaar alleen laten gaan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niks mis met een open dag. Zonnetje pakken, gezelligheid, tezamen zijn, biertje drinken, sfeer proeven. Kortom; dagje plezier hebben.
Speciaal voor OF:
plezier
Uitspraak: [pləˈzir] prettig gevoel van blijheid en vrolijkheid Voorbeelden: `plezier hebben`, `het doet me plezier dat...`Synoniemen: lol, pret, genoegen, fun
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Die ouders zijn implied bij de basisschoolkinderen. Ik ga niet alles uitspellen Rico... 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die ouders zijn implied bij de basisschoolkinderen. Ik ga niet alles uitspellen Rico...
Dan heb je in feite alle aanwezigen van de Open Dag te pakken. Op een handjevol vakantiegangers na, die verder niks te doen hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niks mis met een open dag. Zonnetje pakken, gezelligheid, tezamen zijn, biertje drinken, sfeer proeven. Kortom; dagje plezier hebben.
Of je zoekt een terras op. Wil er nog niet dood gevonden worden op zo'n open dag.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Of je zoekt een terras op. Wil er nog niet dood gevonden worden op zo'n open dag.
Ben jij supporter van één of andere voetbalclub dan? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Speciaal voor OF:
plezier
Uitspraak: [pləˈzir] prettig gevoel van blijheid en vrolijkheid Voorbeelden: `plezier hebben`, `het doet me plezier dat...`Synoniemen: lol, pret, genoegen, fun
Als je als pakhembeet 25-jarige je plezier haalt uit een gratis pen met Ajax-logo... tja ikweetniethoor. En dan schijn je ook nog omringd te zijn door jengelende basisschoolkinderen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En weer een PSV'er. 1-0. Tegen Spanje!
Helaas staat Portugal ook op voorsprong waardoor Spanje, Nederland en Portugal op 6 punten staan maar Nederland heeft een veel minder doelsaldo door die belachelijke pot tegen Portugal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij plaagt maar wat
Hij stond afgelopen week gewoon vooraan in de rij om een krabbel van Sexy Lexy te vragen, met blosjes op de wangen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.