• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Naomi Watts schreef:

Taco is een kennis van me, zal het doorgeven OF .

Ja doe maar ja

Zet je vantevoren wel het azijn alvast koud? Manmanman, dat treurige koppie altijd van hem, die stem (!) en dan die teksten. Enig gevoel voor humor of relativering is deze man compleet vreemd volgens mij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ontwijk 'm ook altijd hoor, daar praat je niet graag over voetbal mee kan ik je vertellen. Je laatste zin is zo spot on, heel goed gezien . Strakke tronie bij een grap hoor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Bijzonder jammer dat een discussie over de voordelen en nadelen (die zich beperkt hebben tot verdachtmakingen) van zo'n investering van de Doyen Group uitmond in een woordenwisseling over de mate van geloofwaardigheid van Slegers.

Dat komt waarschijnlijk omdat de bron (Slegers) met bizar sterke pro-Doyen argumenten is gekomen, waardoor elke vorm van wantrouwen en negativiteit direct de mond is gesnoerd. Ik heb hierboven al aangegeven waarom ik er kritisch tegenover sta, maar daar ga je inhoudelijk niet op in. Maar aangezien Thijs het niet lukt, wellicht kun jij me wel overtuigen?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Die knal van Lex van 3 meter precies op de knar van die keeper

Staat ook nog goed op mijn netvlies hoe Feyenoord uit bij Stuttgart 1-3 had gewonnen, en het thuis voor elkaar kreeg er met 0-3 af te gaan. Weliswaar een redelijk grote naam, maar wel een afgang.

Ik was er ook bij. Met een been in de volgende ronde. Na die ongelooflijke 0-3 van Stuttgart schoot Kalou nog op de paal in blessuretijd. Gekkenwerk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Boerrigter geblesseerd, Moisander een twijfelgeval en vd Hoorn gepasseerd voor de JCS morgenavond. Dat u weer volledig op de hoogte bent.

Ik heb er zin in, zelfs in een JCS wedstrijd. Eindelijk weer de eerste officiële wedstrijd van 't seizoen voor Ajax.

Prognose: 3-1 winst Ajax.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Klasse dit. (03:47, bijv.)

Mooi ook, al die reacties eronder - van fans van "zowat" al de voetbalclubs van de wereld.

(Van vorige maand, maar zie dit filmpje pas voor het eerst).

as a United fan, this is the first time that YNWA has ever sounded good to me. what an amazing moment! rip.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(embed)

Klasse dit. (03:47, bijv.)

Mooi ook, al die reacties eronder - van fans van "zowat" al de voetbalclubs van de wereld.

(Van vorige maand, maar zie dit filmpje pas voor het eerst).

Dit kan alleen in Rotterdam

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Respect voor het Legioen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

mjk87 schreef:

Dit kan alleen in Rotterdam

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zie je alleen in de Kuip dit soort eerbetonen

haha

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Geweldig moment, vooral als hij nog één keer de kracht hervindt om op eigen benen en met de armen wijd alles 'naar zich toe te trekken'. En nee, dit is geen cynisme.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vanaf nu ben ik een Feyenoorder. Ben benieuwd hoe hard de neuzen er morgen vanaf gaan in die ufo. Gajes.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Geweldig moment, vooral als hij nog één keer de kracht hervindt om op eigen benen en met de armen wijdt alles 'naar zich toe te trekken'. En nee, dit is geen cynisme.

(ook niet cynisch, zoals die bij mjk87 )

Hij stierf overigens 3 dagen na dit moment.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mooie reacties bij het filmpje inderdaad. Op zulke momenten verbroedert de sport.

PS: Die overleden jongen lijkt trouwens wat op Theo Lucius, of ben ik de enige die dat vind?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Op zulke momenten verbroedert de sport.

Behalve op Moviemeter dan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Behalve op Moviemeter dan.

Schop onder je reet kan je krijgen, Rico!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Heerlijk!

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

(afbeelding)

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Daags na de blamage van gister kan ik het toch niet bevatten. Mijn vriendin die het vorige week uitmaakt en nu FC Utrecht die tegen een stel amateurs verliest... wat wordt het volgende.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Thuiswedstrijd verliezen van de neuzen...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Dat mag sowieso wel weer eens. Laatste 3 jaar 0x winst tegen Utrecht in 6 competitieduels. Wel in de beker, maar dat is minder relevant.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

Ja, dat zou inderdaad wel verschrikkelijk zijn. Dat is nog, met gisteren, het pijnlijkste...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laatste 3 jaar 0x winst tegen Utrecht in 6 competitieduels.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Is dat nou Nol Brouwer op je avatar?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Heeft Rietje het uitgemaakt joh?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is dat nou Nol Brouwer op je avatar?

Haha, ja. Was laatst weer de afleveringen van SamSam aan het kijken en hij is met Kraaykamp Sr. als Piet Bovenkerk mijn favoriete Nederlandse personage.

Gloeiende, gloeiende!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Had ik niet verwacht van onze Nick, ik dacht die loopt aan het einde van het seizoen gratis de deur uit:

Viergever langer bij AZ: "Gewenste club kwam niet" - FCUpdate

Toch wel erg lekker met hem als linksback in plaats van Downey Gorter. Nu nog een goede aanvallende versterking (liefst een speler die zowel in de spits als op de zijkant kan spelen).

@Chucky: Zie het ook geregeld nog langskomen tijdens het zappen. Nol is wel een baasje inderdaad.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

Had ik niet verwacht van onze Nick, ik dacht die loopt aan het einde van het seizoen gratis de deur uit:

Viergever langer bij AZ: "Gewenste club kwam niet" - FCUpdate

Toch wel erg lekker met hem als linksback in plaats van Downey Gorter.

Nu nog een goede aanvallende versterking (liefst een speler die zowel in de spits als op de zijkant kan spelen).

Moet zeggen dat ik Viergever niet echt een goede centrale verdediger vindt. Subtop Nederland is zijn top denk ik, maar wie weet hoe hij het gaat doen als linksback.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Is geen topper inderdaad. Sinds het vertrek van Moisander door de mand gevallen. Maar voor het centrum hebben we nu Wuytens en Gouweleeuw. Misschien dat Viergever nu ook weer in beeld komt voor het Nederlands elftal? Zo moeilijk zou het niet moeten zijn om beter dan Willems of Pieters te spelen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

@Chucky: Zie het ook geregeld nog langskomen tijdens het zappen. Nol is wel een baasje inderdaad.

Even offtopic dan maar

YouTube - Sam Sam - Nol Brouwer zingt zijn versie van'' oele boele en una paloma blanca ''

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.