• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.099 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.549 acteurs
  • 199.676 gebruikers
  • 9.419.182 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Rustig maar, hij zit gewoon bij de selectie voor morgen, is al bekend.

Ook zo tegenstrijdig als maar zijn kan dan.

Hij zit bij de selectie maar gaat momenteel door de grond bij iedere beweging die hij maakt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Met een beetje mazzel versier je er een penal mee.

Suarez had/heeft ook een ernstige rugblessure zeker?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die Derk zal wel overdrijven met dat auwie auwie aan zijn rug. Als je echt last van je rug hebt hoor je thuis op de afdeling neurochirurgie en niet in de selectie van de komende wedstrijd van Ajax.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Hoe kun jij nou weten wat kos ziet?

Kos heeft zojuist zijn wekelijkse GGZ-sessie bij me gehad

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

kos schreef:

Ik zie Vistas wel winnen in A'dam eigenlijk.

Niet dat ze echt favoriet zijn, maar ik zou er totaal niet van opkijken in ieder geval.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

Die Derk zal wel overdrijven met dat auwie auwie aan zijn rug. Als je echt last van je rug hebt hoor je thuis op de afdeling neurochirurgie en niet in de selectie van de komende wedstrijd van Ajax.

Snap er weinig van inderdaad. Boerrigter zijn spel doet de laatste weken gewoon pijn aan je ogen. Geeft zichzelf, het veld, de scheids en de spaghetti de schuld van zijn persoonlijke falen. Liet zich in Sneek ook alweer opfokken door notabene een amateur, om helemaal niets! Dan weet je wel hoe diep het zit.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Derk Boerrigter laat weten dat het twijfelachtig is of hij de belangrijke wedstrijden tegen Vitesse en Manchester City zal gaan halen. 'Het voelt in ieder geval niet prettig aan. Voorlopig ga ik door de grond bij elke beweging, of ik nu zit, lig of sta.'

Heb je geen glazen bol voor nodig. Dit gaat nooit meer goed komen voor hem op het hoogste niveau. Begin dit seizoen zag ik het nog positief in, maar wanneer zo'n kleine tik op je 'gezond verklaarde rug' dit als gevolg heeft; einde verhaal.

Ik heb zelf ook regelmatig last van mn (onder)rug en dat kan echt in vlagen komen. Weet mijn god niet wat Boerrigter verder heeft, maar ik heb dat je er dan maanden geen last van hebt, en dan schiet het er ineens bij elke willekeurige beweging in en dan loop je weer een week als een bejaarde. Je rug is gewoon een hele irritante kwetsbare plek, daar houdt ie inderdaad misschien wel de rest van z'n carriere last van .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Geeft zichzelf, het veld, de scheids en de spaghetti de schuld van zijn persoonlijke falen.

Als-ie dat eerste nou afleert schuilt er toch nog een echte Ajacied in deze jongen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik zie Vistas wel winnen in A'dam eigenlijk.

Verrassend zeg.

Overigens is Ajax al vanaf februari ongeslagen in Nederland. Had dan gelijkspelletje gezegd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Van Bommel nog niet fit voor zaterdag. Dus de stoelendans om de derde plek op het middenveld gaat verder. Na Van Ooijen, Engelaar en Ritzmaier krijgt deze week Hutchinson de kans, waardoor Manolev terugkeert op de rechtsback.

Heb er, na de wanvertoningen van de laatste weken, weinig fiducie in. Tegen Zwolle werd een onsamenhangend PSV soms al van het kastje naar de muur getikt, hoe zal dat dan gaan tegen een nog beter combinerend Heracles.

PSV moet compacter blijven spelen. Niet dat individuele spelers zichzelf over de kop en uit de formatie gaan lopen

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Verrassend zeg.

. best wel ja vind ik.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

PSV mag echt blij zijn met hun huidige speelschema. NAC-VVV-WillemII-Zwolle en nu Heracles, maar wel in Eindhoven. Als je in deze vorm in die weken wat betere teams had getroffen...oei.

Wat heeft van Bommel eigenlijk?

Thuis van Heracles wint PSV wel. Sowieso wint PSV praktisch alles thuis. Alleen Twente en Ajax pakten er vorig jaar geloof ik wat.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ontstoken kniepees.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sowieso wint PSV praktisch alles thuis. Alleen Twente en PSV pakten er vorig jaar geloof ik wat.

PSV voetbalt letterlijk tegen zichzelf.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

LOL

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Wel pijnlijk, Ajax bedoelen en PSV typen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wel pijnlijk, Ajax bedoelen en PSV typen

Ik zei het een aantal weken geleden toch al.

depri83 schreef:

Ach ja.

De man is geobsedeerd door PSV.... .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ja man, Elke avond slapen in mijn Mark van Bommel pyjama, nadat ik een glaasje prik uit mijn Ola Toivonen drinkbeker heb gedronken, waarna ik nadat ik mijn Erik Pieters tandenborstel heb gebruikt onder mijn Dries Mertens dekbad (wel wat aan de kleine kant...) ben gekropen

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Advocaat geeft Manolev basisplek en stelt twee talenten teleur - voetbalzone.nl

Jaja, basisplekkie voor Manolev

Kansen nemen toe voor Heracles

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja man, Elke avond slapen in mijn Mark van Bommel pyjama, nadat ik een glaasje prik uit mijn Ola Toivonen drinkbeker heb gedronken, waarna ik nadat ik mijn Erik Pieters tandenborstel heb gebruikt onder mijn Dries Mertens dekbad (wel wat aan de kleine kant...) ben gekropen

En als je niet kan slapen neem je een glaasje advocaat

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

En als je niet kan slapen neem je een glaasje advocaat

Voor een Italiaan ben je nog best grappig!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Otherfool ook voor een Duitser.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Otherfool ook voor een Duitser.

Otherfool is net wat grappiger dan Angela Merkel, dat dan weer wel. Maar het scheelt weinig.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ze doen er ook niet veel aan om de vergelijkingen tot stoppen te brengen.

Bizar feit: Cristiano Ronaldo is 869 dagen ouder dan Lionel Messi. En de zoon van CR7 is ook 869 dagen ouder dan Thiago Messi.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ heeft dezelfde materiaalman als PSV?

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

"Leerdam is de beste speler waar ik ooit mee gewerkt heb. Een feest voor elke speler en coach om het team te hebben. Een uitzonderlijk talent."

Ronald Koeman

Vraagprijs: 750.000 euro

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Twente heeft nu ook interesse in Wijnaldum.

De verwachtingen zijn dat Twente ook geïnteresseerd is in Vilhena, Clasie, Manu, Boëtius, Mulder, de Vrij, Martins Indi, Nelom, Achahbar en Kongolo.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dit is ook weer interessant leesvoer van Catenaccio:

PSV financieel nog niet op koers - catenaccio.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.