- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Oeh die Aicha, wat vind ik dat een vreselijk nep en verwaand wijf zeg brrr
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Wat een gelul Van Persie heeft nog nooit wat gepresteerd in Oranje als het er om gaat.
Topscoorder van Oranje in '12.
(Och... ook van 2011)
[edit] O nee... dat was Kuyt met ééntje meer [/edit]
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Oeh die Aicha, wat vind ik dat een vreselijk nep en verwaand wijf zeg brrr
Prachtige vrouw man...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Spelers achter de ruggen van clubs om benaderen of expres "interessante" namen noemen van spelers in de media om ze gek te maken is wel netjes wil je zeggen? Pot verwijt de ketel.
Was dit een reactie op mij of wat bedoel je hiermee? 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van Persie is absoluut de meest inventieve en getalenteerde speler sinds Bergkamp. Dat hij niet goed wordt bediend door egotrippende medespelers is niet zijn fout.
Je vergeet Sneijder 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
@Stephan
Wat een gelul Van Persie heeft nog nooit wat gepresteerd in Oranje als het er om gaat.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Spelers achter de ruggen van clubs om benaderen of expres "interessante" namen noemen van spelers in de media om ze gek te maken is wel netjes wil je zeggen? Pot verwijt de ketel.
En wat heeft dat met het conflict tussen Munsterman en De Jong te maken?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Topscoorder van Oranje in '12.
(Och... ook van 2011)
[edit] O nee... dat was Kuyt met ééntje meer [/edit]
Volgens mij heeft Huntelaar er toch echt meer ingeknald in 2011?
Edit
Toch niet, maar Huntelaar is wel veel efficiënter. Je moet trouwens ook bedenken dat Van Persie er 4 heeft ingeknald tegen het sterrenteam van San Marino.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Merkwaardige discussie hier. Van Persie kan er niks van? Is een Marokkaan en alle Marokkaantjes in Oranje zijn de stoorzenders?
Lol! Boertje de Hamster vergeten?
Niveau van dit PVV topic daalt zienderogen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Over Marokkaanse vrouwen gesproken: die ene nieuwslezeres van Studio Sport, Aicha Marghadi
daar kan die dunne Bouchra niet tegenop
Zus van überheld Mustapha. De Marghadi's doen het goed bij de NOS.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Een speler dissen op zijn vrouw... da's inderdaad een discussie op hoog niveau.
Sowieso zijn de discussie over voetbal gebaseerd op 'clubgevoel' en over spelers op basis voor welke ploeg ze spelen vaak erg intelligent.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@Stephan
Huntelaar wel dan... 
(Zal maar zwijgen over Robben)
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
@The Almighty:
Deja vu..
Huntelaar scoort ook voornamelijk tegen minder goede teams.
Bovendien heeft Van Persie nog wel gescoord tegen Duitsland en dat had ook de winnende kunnen zijn als het Ned11 niet zo'n zwakke verdediging had.
Maar Huntelaar en Van Persie zijn uiteraard allebei goede spelers dus het zou stom zijn als Van Gaal ze niet beide selecteert.
@ Reinbo:
Zo slecht was Robben toch ook weer niet?
(assist op Sneijder, 2e helft tegen Duitsland; had er in gemoeten)
(assist op Van der Vaart tegen Portugal, goal)
Wel vond ik Robben slechter dan op het WK2010.
Maar Willems bijvoorbeeld vond ik dit toernooi nog veel slechter.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
@ Stephan.
Helaas kun je er weinig aan doen. De propaganda machine houdt bijna nooit op. Die 'usual suspects' hangen hier ongeveer 24/7 rond en gooien het hele topic dood met herhalingen, die ze ooit hebben opgedaan bij het afvoerputje van de Nederlandse televisie, VI-tv.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Sneijder de aanvoerder maken, van der Vaart erin houden evenals Huntelaar en Robben er ook in houden. De rest kan/mag wel veranderen naar mijn mening.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
. Je moet trouwens ook bedenken dat Van Persie er 4 heeft ingeknald tegen het sterrenteam van San Marino.
LOL.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sowieso zijn de discussie over voetbal gebaseerd op 'clubgevoel' en over spelers op basis voor welke ploeg ze spelen vaak erg intelligent.
Van Persie heeft zich toch misdragen in 2008 en 2010? Dat staat gewoon op beeld, waarom mag je dat niet benoemen? Het is een zwaktebod omdat af te doen als 'clubgevoel'.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Misdragen? Tegenover wie? Jou?
Van Persie heeft zich geloof ik één keer bij een wissel afgevraagd of het niet beter zou zijn Sneijder te wisselen. Wow.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nee, logisch als je op die momenten de kans/steun niet krijgt van een bondscoach. Al kan je over KJH dit jaar ietsje meer zeggen dan die paar flutminuutjes die ie in 2010 kreeg.
Van Persie heeft gewoon op twee eindtoernooien gefaald, dat mag gewoon benoemd worden. Uiteraard wel logisch dat de mede kakkerlakjes Van Persie weer moeten verdedigen hoor 
Robben heeft in 2010 een hartstikke goed toernooi gespeeld. Paar belangrijke goals erin geknald. 1 op 1 met Casillas heeft ie gefaald. Dat is dan wel weer zo, maar i.i.g. tien keer beter dan de grote faalspits. Dit toernooi was het wel waardeloos, true.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
(assist op Van der Vaart tegen Portugal, goal)
Wel vond ik Robben slechter dan op het WK2010.
Ja zo kan ik ook wel assists gaan benoemen wanneer een speler een bal van afstand er mooi in knalt 
Hele voorhoede die alle minuten hebben gespeeld zijn gewoon falers verder. We kunnen hier nog wel dagen over zeiken. Maar spelers stonden gewoon niet op de juiste plek. Robben is geen rechtsbuiten. Van Persie is geen spits(hoe vaak moeten we het hier nog over hebben) en Affelay is überhaupt geen basisspeler 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zus van überheld Mustapha. De Marghadi's doen het goed bij de NOS.
Inderdaad, en een erg prettige verschijning en stem die Aicha.
Nee, logisch als je op die momenten de kans/steun niet krijgt van een bondscoach. Al kan je over KJH dit jaar ietsje meer zeggen dan die paar flutminuutjes die ie in 2010 kreeg.
Van Persie heeft gewoon op twee eindtoernooien gefaald, dat mag gewoon benoemd worden. Uiteraard wel logisch dat de mede kakkerlakjes Van Persie weer moeten verdedigen hoor 
Robben heeft in 2010 een hartstikke goed toernooi gespeeld. Paar belangrijke goals erin geknald. 1 op 1 met Casillas heeft ie gefaald. Dat is dan wel weer zo, maar i.i.g. tien keer beter dan de grote faalspits. Dit toernooi was het wel waardeloos, true.
Slecht toernooi, zoals nagenoeg iedereen, zegt iedereen toch... Maar het gaat om de onzin die hier geroepen wordt zoals 'hij heeft zich op persoonlijk vlak al meerdere keren misdragen'. Ja we waren er allemaal bij in dta hotel en de rest waren natuurlijk allemaal engeltjes met Klaas-Jan voorop als de heiligste der Heiligsten met een aureool boven z'n hoofd
Als Van Persie toevallig bij jouw club had gespeeld had je hier natuurlijk totaal andere geluiden gehoord
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
We kunnen hier nog wel dagen over zeiken. Maar spelers stonden gewoon niet op de juiste plek. Robben is geen rechtsbuiten. Van Persie is geen spits(hoe vaak moeten we het hier nog over hebben) en Affelay is überhaupt geen basisspeler
dat wel ja.
laat de competitie maar gauw beginnen, ben helemaal klaar met dat Oranje-gezeik en die wanprestatie 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@ Stephan.
Helaas kun je er weinig aan doen. De propaganda machine houdt bijna nooit op. Die 'usual suspects' hangen hier ongeveer 24/7 rond en gooien het hele topic dood met herhalingen, die ze ooit hebben opgedaan bij het afvoerputje van de Nederlandse televisie, VI-tv.
Haha wat een frustratie. Omdat je favoriete speler hier bij sommigen niet gewenst is? Grow up.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Als je een speler als van Persie niet in je selectie wil heb je natuurlijk gewoon de ballen verstand van het spelletje, zoveel is duidelijk.
Wat dat betreft is het prima dat een type als van Gaal bondscoach is, die zal hem 100 procent zeker opstellen, die weet wel beter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je een speler als van Persie niet in je selectie wil heb je natuurlijk gewoon de ballen verstand van het spelletje, zoveel is duidelijk.
Wat dat betreft is het prima dat een type als van Gaal bondscoach is, die zal hem 100 procent zeker opstellen, die weet wel beter.
Van Persie is een faler. En een rotte appel. Dus nee, ik hoef hem niet ook al is hij kwalitatief wel een hele goede ja. Maar als je dat alleen bij je club laat zien dan pleur je maar op. Terecht dat heel veel mensen in Nederland volledig op die gozer afgeknapt zijn. Was ik overigens al ruim voor het EK.
Lekker doorgaan met Huntelaar, Luuk de Jong en bv Dost of van Wolfswinkel.
En van Gaal heeft de afgelopen jaren juist hele lovende dingen over Huntelaar gezegd. Denk dat Klaas-Jan een streepje voor heeft bij hem.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Misschien gaat het al beter met van Persie(althans in de groep) wanneer Louis Afellay thuislaat. Boula is er sowieso niet meer bij. Dan zal hij zich wel meer in de rest van de groep moeten voegen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Misschien gaat het al beter met van Persie(althans in de groep) wanneer Louis Afellay thuislaat. Boula is er sowieso niet meer bij. Dan zal hij zich wel meer in de rest van de groep moeten voegen.
Laten we zijn falen in Oranje de laatste jaren (eigenlijk zijn hele Oranje carriere al) nou niet op Afellay afschuiven. Die moet ook eens goed op zijn plek gezet worden, maar voor hem is er nog wel toekomst. Sowieso snap ik niet dat van Marwijk die kliekjesvorming heeft toegelaten. Je trekt toch bij vd Wiel die koptelefoon met zijn hoofd af als je ziet dat hij altijd alleen wil zijn? En je schopt Afellay, Persie en Boulahrouz toch naar de rest van de groep toe als je ziet dat ze de hele dag met zijn 3en zijn?
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik weet wel zeker dat Van Gaal Persie opstelt, wellicht niet in de spits, maar hij is sowieso te goed om hem er naast te zetten. En iemand met het voetbalverstand van Van Gaal schat ik ook wel in te weten dat de hamster kwalitatief nog niet eens in de buurt komt van Robin.
Die vooralsnog helemaal geen rotte appel is geweest zoals men maar wil doen geloven uit domme roddels, juist Huntelaar blijkt dat te zijn.
Bij prutsers als Rijkaard of Gullit had ik t nog moeten zien, die laten hun oren wellicht hangen naar het geschreeuw van een onwetend publiek, maar bij van Gaal maak ik me niet zo'n zorgen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ajax is weer lekker hun jeugd aan het upgraden. Over een paar jaar zal het weer als ''eigen-jeugd'' worden beschouwd net als Eriksen en co.
Voetbalzone - 'Ben er echt ziek van dat Ajax twee spelers uit onze jeugd heeft gehaald' 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Overigens, Dost, Wolfswinkel en de Jong, hahahahahah, die mogen van Persies schoenen natuurlijk nog niet eens strikken, manmanman.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.