• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik zou als Twente de komende weken maar gewoon met die dikke Rus voorin lange halen snel thuis blijven spelen want er zit sowieso 0,0 voetbal in. Met name die Fer is echt een verschrikking.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Twente kan er helemaal niks van nee. Maar goed, begin dit seizoen kon je al constateren dat je met hun middenvelders geen normaal voetbal kan spelen. En dan was Woutje Drama er vanavond nog niet eens bij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De voorhoede was weer droevig vanavond. Geen overzicht, belabberde laatste passes, egoïsme en te weinig tempo. Daar waar ze eerder verzaakte in het afmaken van kansen waren ze nu in een eerder stadium al aan het prutsen. Maar goed, drie punten is alles wat telt deze fase van de competitie; we blijven in het spoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Volgende weekend Ajax-Zwolle.

Dat is weer exact een potje als tegen Roda en ADO. Ik vrees er weer voor. Al speelt Zwolle tenminste nog wel naar voren toe.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

j0enne schreef:

Zo, en zometeen weer richting 't stadion. Ik mag hopen op een snelle 1-0 anders gaan we 't gewoon nog moeilijk krijgen tegen VVV. Eén voordeel, de beste speler van VVV doet niet mee (Nwofor).

Ben benieuwd of Toivonen daadwerkelijk in de basis start.

Nou, dat gebeurde dus daadwerkelijk maar dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd waarin werkelijk alles fout ging.

Ik zat m'n eigen helemaal op te vreten en verwachtte alweer die gelijkmaker, gelukkig was VVV nog slechter en creëerde 't nauwelijks een fatsoenlijke kans.

Enige positieve is de rentree van Toivonen!

Dan zie je dus wel dat je een aantal spelers mist zeg, Depay heeft naast z'n goal geen flikker laten zien, Mertens was ook dramatisch en Wijnaldum deed vandaag ook niet mee. Locadia daarentegen vond ik wel een goed aanspeelpunt, erg balvast.

Volgende week gelukkig weer met 't beste middenveld van de Eredivisie: Van Bommel, Strootman en Toivonen!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.