• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.890 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.652 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Dit wordt nu een walk-over voor PSV.

Gefeliciteerd J0enne en Depri.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

Lefgozer schreef:

En Barça verloren. Heerlijk!

Wel grappig. Paar jaar geleden hield iedereen ervan. Nu lees ik overal alleen maar berichtjes van mensen die blij zijn dat Barca verliest.

Ik snap niets meer van de mensheid Ook in slechte tijden moet je je favoriete elftal steunen lijkt me.

Wil hiermee overigens niet zeggen dat jij twee jaar geleden Barca wel aanmoedigde, maar het geldt over het algemeen voor iedereen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Gelukkig van die snelle goal want het loopt allemaal behoorlijk stroef.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Wel grappig. Paar jaar geleden hield iedereen ervan. Nu lees ik overal alleen maar berichtjes van mensen die blij zijn dat Barca verliest.

Ik snap niets meer van de mensheid Ook in slechte tijden moet je je favoriete elftal steunen lijkt me.

Wil hiermee overigens niet zeggen dat jij twee jaar geleden Barca wel aanmoedigde, maar het geldt over het algemeen voor iedereen.

Dat heet progressie.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een fenomeen die Finbogasson. NAC 1-0 voor, maar 2 goals meteen achter elkaar van deze man zetten de Friezen op 1-2. En hele knappe goals. Nog 5 minuten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Gelukkig van die snelle goal want het loopt allemaal behoorlijk stroef.

Jullie doen wel wat Ajax na laat tegen zulke defensieve teams. Snel scoren, uiteindelijk zul je wel ruim uitlopen. Ajax maakt die goal niet tegen Roda en ADO en begint tegen zichzelf te spelen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een fenomeen die Finbogasson. NAC 1-0 voor, maar 2 goals meteen achter elkaar van deze man zetten de Friezen op 1-2. En hele knappe goals. Nog 5 minuten.

Lekker hoor. NAC pakt veel te veel punten de laatste tijd. En Malle Marco die gun ik ook wel zijn puntjes.

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb mijn hele leven al een hekel gehad aan Barça, vriend. Is denk ik ontstaan omdat vroeger al iedereen in een Barça-shirt liep. Zelfde reden waarom mijn haat voor Ajax is ontstaan eigenlijk.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

En van stroef naar slordig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

En van stroef naar slordig.

Zit me nou niet blij te maken met een dooie mus. Dat wordt zo wel 2-0

PS: Suarez Wat een held. Ook erg mooi om te zien dat een oud Ajacied topscorer van de PL is. Hopelijk blijft hij dat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Moisanderrrrrrrrrrrrrrrr

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het Schreuder effect.

Waarom geen minuut stilte?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Het Schreuder effect.

Doen ze nooit bij zulke sterfgevallen op landelijke basis. Neem aan dat je Theo Bos bedoelde?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Minuut stilte was vanavond bij elke wedstrijd behalve deze...

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Doen ze nooit bij zulke sterfgevallen op landelijke basis. Neem aan dat je Theo Bos bedoelde?

Was bij NAC-H'veen wel.

Niklas .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Minuut stilte was vanavond bij elke wedstrijd behalve deze...

Ah, dat wist ik niet. Heb vandaag nog geen aftrap van een wedstrijd gekeken. Dan is het wel apart.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

otherfool schreef:

Het Schreuder effect.

Het plichtmatige "You'll Never Walk Alone" werd wel ingezet denk?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Potjandorie wat een goede start van Ajax. Niet verwacht na afgelopen weken. Nog 1 goal en je hebt Twente al bijna omver.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

JAAAAAA!! Wat een klotewedstrijd, wat een kloteverlengingen en wat een klote penaltyreeks. Godverdomme dit hou je toch niet voor mogelijk. En eindelijk hebben we nog eens van dat Anderlecht kunnen winnen. Al een heel seizoen verdienden we een overwinning en nu we het 'niet' verdienen winnen we wel. Ik hou van voetbal. Forza Racing!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Potjandorie wat een goede start van Ajax. Niet verwacht na afgelopen weken. Nog 1 goal en je hebt Twente al bijna omver.

Ik helemaal naar livescore.com naar aanleiding van deze post... Staat het gewoon nog 0-1.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Ik helemaal naar livescore.com naar aanleiding van deze post... Staat het gewoon nog 0-1.

Ja, dan klopt het toch wat ik zeg. Met 0-2 hebben we ze omver

Qua spel is Ajax sowieso nu veel sterker. Nu nog de bevrijdende goals.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wel apart dat Ajax een stuk of 6 rechtsbuitens uit elke uithoek van de wereld haalt en er dan doodleuk geen een opstelt. En dat wéér een verdediger scoort.

Voor de rest: wat is dat Twente de eerste 20 minuten slecht zeg, oioioi.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Stu-Pot schreef:

JAAAAAA!! Wat een klotewedstrijd, wat een kloteverlengingen en wat een klote penaltyreeks. Godverdomme dit hou je toch niet voor mogelijk. En eindelijk hebben we nog eens van dat Anderlecht kunnen winnen. Al een heel seizoen verdienden we een overwinning en nu we het 'niet' verdienen winnen we wel. Ik hou van voetbal. Forza Racing!

Mooi hoor! Wie staat er nog meer in de finale? Laten we hopen dat AZ en Genk de bekerfinales winnen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Wel apart dat Ajax een stuk of 6 rechtsbuitens uit elke uithoek van de wereld haalt en er dan doodleuk geen een opstelt. En dat wéér een verdediger scoort.

Voor de rest: wat is dat Twente de eerste 20 minuten slecht zeg, oioioi.

Tsja.

Sulejmani: persona non grata

Lukoki: kan er helemaal niks van

Boerrigter: is een linksbuiten, zeker geen rechtsbuiten

Sana: je lijkt je gelijk te krijgen, lijkt een miskoop

Cuenca: is vanavond geblesseerd

Dus de Boer kan weinig anders. Voorlopig werkt het trouwens wel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Waar speelt die Turk met die grote neus nu eigenlijk, A&L?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Jammer dat Ajax na die aardige start weer te veel op zeker gaat spelen; alleen maar balletjes breed en terug. Daar hebben we de ploeg niet voor, om te consolideren, ze kunnen beter eens proberen een score uit te breiden.

Man, man, man, wat een overdreven gedoe weer van Guiterez (ofzoiets). Wordt niet geraakt, schreeuwt eerst naar de scheids, en doet vervolgens alsof zijn enkel doormidden is gezaagd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Waar speelt die Turk met die grote neus nu eigenlijk, A&L?

Ozbilez bij Krasodar ofzoiets. Weet niet meer hoe die club heet. Rusland ieder geval. Was wel een jongen met talent, alleen geen constant niveau.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ozbilez bij Krasodar ofzoiets. Weet niet meer hoe die club heet. Rusland ieder geval. Was wel een jongen met talent, alleen geen constant niveau.

Ja, die bedoelde ik. Die was in principe nog het beste van het rijtje wat je net opnoemde (behalve Cuenca misschien, die heb ik nog te weinig aan het werk gezien).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Moisander alweer geel. Die gaat zijn 2e plek achter van Bommel opeisen in het kaartenklassement.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Niklas

Zoiets moet er toch in ...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Jaaaaaaaaaaa 0-2, nu Alderweireld

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.