- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hoppa! Benzema na 6 minuten al met de 1-0! 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Erg vroeg voor de Spaanse competitie rond 4 uur in de middag. Dan moeten de meeste Spanjaarden nog aan hun ontbijt beginnen
Offtopic: http://www.dekrantvanmidden...
Ik duim er voor 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Wéér een Jood, die wegloopt. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Iemand die verstandig is dus.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Real Madrid zometeen ook met een B-elftal.
Geen Ronaldo, Ozil, Khedira en Di Maria.
Barca zonder Puyol, Xavi en Fabregas.
Heeft niks met sparen te maken natuurlijk, maar met de testresultaten van gisteren.

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hoppa! Ramos maakt 10 minuten voor tijd nog de 2-1! 
Verder een enorme zaadpartij, Messi is echt onzichtbaar, niet normaal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je moet wel af en toe je tong wassen schram. Hij hangt geloof ik de hele week in de bips van otherfool 
Vanavond trouwens Twente-Ajax. Ik ben nerveus. Als je niet wint, dan begint het seizoen vrij zwart te worden qua prijzenkansen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat een einde nog. Barcelona verdiende nog een penalty in de 92e minuut omdat Adriano neergehaald werd maar die werd niet gegeven.
Valdes die ontploft na de wedstrijd en geel krijgt en vervolgens ook nog rood! 
Maar Barcelona was echt diep en dieptriest. 2 schoten op doel, één daarvan was die goal van Messi.
Nadat Ronaldo erin kwam kwam het duel tot leven, jammer van die schitterende vrije trap die op de kruising belandde.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hehe, maar geef toe dat de grap geniaal was A&L;)
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Barca weer verloren heerlijk gewoon en tegen een B-Elftal van Real Madrid , alleen de laatste 10 min deed Ronaldo mee wat een kanjer
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ronaldo deed meer dan een half uur mee! 
En toen waren ze ook direct vele malen gevaarlijker. Barcelona was vandaag weer helemaal nergens te bekennen, leek wel alsof ze er geen zin in hadden.
En die spelen pas over 10 dagen in de Champions League.
Zo, en zometeen weer richting 't stadion. Ik mag hopen op een snelle 1-0 anders gaan we 't gewoon nog moeilijk krijgen tegen VVV. Eén voordeel, de beste speler van VVV doet niet mee (Nwofor).
Ben benieuwd of Toivonen daadwerkelijk in de basis start.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
En toen waren ze ook direct vele malen gevaarlijker. Barcelona was vandaag weer helemaal nergens te bekennen, leek wel alsof ze er geen zin in hadden.
Klopt de tijd vloog voorbij toen hij erin kwam wat een heerlijke voetballer
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo, en zometeen weer richting 't stadion. Ik mag hopen op een snelle 1-0 anders gaan we 't gewoon nog moeilijk krijgen tegen VVV. Eén voordeel, de beste speler van VVV doet niet mee (Nwofor).
Ben benieuwd of Toivonen daadwerkelijk in de basis start.
Ahjoh, PSV wint vanavond met zeker 4 goals verschil. Ze zijn aardig in vorm, spelen thuis en de tegenstander is VVV.
En de nederlaag van Barca, ach. Ik denk dat zij zich nu vooral focussen op AC Milan over een dikke week. De titel zouden ze op zich wel gemakkelijk moeten pakken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nou, nee.
Tuurlijk, zeg iets negatiefs over Ajax en het is huilie huilie bij jou
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee, dan ken je me slecht. Niks mis met onderbouwde argumenten. Maar die kontkusserij van jou begint wat zielig over te komen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Toivonen dus niet in de basis. Depay op de flanken en Wijnaldum op 10.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hoezo spelen PSV, Zwolle en Ajax niet morgen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Omdat ze geen 2 wedstrijden in 2 dagen kunnen spelen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Met het oog op afgelopen woensdag bedoel ik.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Het was ook geen geweldige grap. Een lichte glimlach om de cynische opmerking, dat had ik nog wel, maar echt briljant was het niet te noemen. Dat er iets over gezegd zou worden omdat RM met een b-keuze het veld in ging viel te verwachten, dat Otherfool nog de term 'tesresultaten' wist te gebruiken was aardig. Maar A&L heeft gelijk, het was geen briljante grap.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Omdat ze geen 2 wedstrijden in 2 dagen kunnen spelen.

@ Schram, deze was dus wel briljant.
En ik denk dat deze al stonden, er is genoeg rust tussen de wedstrijden en verzetten is ook zo'n ding. Als ze gisteren hadden gespeeld was het wel verplaatst, of de Beker al op dinsdagavond dan.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Klopt de tijd vloog voorbij toen hij erin kwam wat een heerlijke voetballer
Echt fantastisch hoe hij inviel, pfff wat een dreiging, wat een schot, wat een geweldenaar 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen

@ Schram, deze was dus wel briljant.
En ik denk dat deze al stonden, er is genoeg rust tussen de wedstrijden en verzetten is ook zo'n ding. Als ze gisteren hadden gespeeld was het wel verplaatst, of de Beker al op dinsdagavond dan.
Is maar wat je briljant noemt...
Ze hadden de wedstrijden meteen al kunnen verzetten toen ze de halve finales inplanden.
En Barça verloren. Heerlijk!
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Dat noem ik briljant ja, ad-rem en een totaal andere richting uit dan waar de vraag heen wilde. Zoals Finkers ook zijn humor heeft. Heerlijk.
En wedstrijden verplaatsen gaat niet heel makkelijk. Als je beseft dat e.o.a. model van de Universiteit van Barcelona (meen ik) daarbij moet helpen om een schema überhaupt rond te krijgen, door allerlei eisen voor de veiligheid.
Beide clubs moeten kunnen, gemeente moet kunnen (soms zeuren burgemeesters weleens), dan moeten wedstrijden van de zondag naar de zaterdag (ivm uitzendrechten, dat moet gespreid worden) want er zijn nu al veel wedstrijden op zondag en ten slotte is het gewoon mogelijk. Dus de praktische oplossing: niets veranderen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4532 stemmen
Gefeliciteerd alvast depri en j0enne, die is binnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.