- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
In Overigen > Algemeen > Het grote voetbaltopic #4:
LOL @ Louis van Gaal als bondscoach
.
Wordt natuurlijk 3 keer niks qua resultaten maar wel weer een hoop lollige interviews en grappen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sluit me helemaal bij stinissen aan. Helemaal klaar met dat over het paard getilde ettertje die denkt dat hij heel wat is omdat ie eens topscorer van Engeland is geworden. Heeft werkelijk nog geen zak gepresteerd in Oranje ondanks dat hij toernooi op toernooi als basisspeler mag falen. Hoop dat hij de eerste is die door van Gaal eruit getrapt wordt. Ga maar lekker tof bij je nieuwe clubje doen maar blijf lekker bij Oranje weg. Ver weg. Moet ie maar met Afellay en Boulahrouz een vriendenploegje starten, kunnen ze de hele dag bij elkaar zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Affelay zou ik ook niet opstellen laat hem eerst maar eens het volkslied leren , dat geld trouwens voor alle spelers je zou voor het Nederlandse elftal de voegen uit de muren moeten lopen. Een grotere eer is er niet en dat snappen sommige spelers niet.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Ik heb het gevoel dat van Persie liever een Marokkaan is dan een Nederlander (dat mag) maar zout dan aub op uit het Nederlands elftal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb het gevoel dat van Persie liever een Marokkaan is dan een Nederlander (dat mag) maar zout dan aub op uit het Nederlands elftal.
Dat ligt er ook niet een klein beetje dik bovenop
.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Dat ligt er ook niet een klein beetje dik bovenop
.
En dat heeft volgens mijn ook nog niks te maken dat zijn vrouw Marokkaanse is.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie heeft wel een knappe vrouw, dat moet ik hem nageven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet niet hoelang ie Bouchra al kent maar had ie in zijn begintijd bij Feyenoord ook al.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Ieder zijn smaak.....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Al hoop ik dat Willems Pieters uit de ploeg gaat spelen. Ik zie vrij weinig in Pieters. Ook een laagbegaafde gozer denk ik altijd als ik hem hoor.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen

't kan toch een stuk slechter...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Ik vind het drie keer niks heb je die neus gezien?
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Dat is driekwart van Nederland lijkt het tegenwoordig. Maar dat is een heel andere discussie.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Ik bedoel dat hij niet trots is om voor oranje en vaderland uit te komen , althans zo komt hij wel over.
schram101
-
- 16699 berichten
- 2308 stemmen
Is zo maar driekwart van Nederland is tegenwoordig of echt Marokkaan of gedraagt (en/of kleedt) zich zo. Erger ik me ook dood aan.
Al vind ik het in geval van Van Persie niet echt storend (nog).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nou ja, die kliekjesvorming op het EK tussen de wannabe-moslims was wel duidelijk zichtbaar met Afellay, Boulahrouz en Van Persie. En Gijpie mag dan wel zijn excuses hebben aangeboden over het kontlikkende gedrag van Afellay en Van Persie naar elkaar, maar gelijk had ie wel.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Prins Willem-Alexander heeft ook een knappe vrouw. It's all about the money.
Stephan
-
- 7898 berichten
- 1391 stemmen
Ik bedoel dat hij niet trots is om voor oranje en vaderland uit te komen , althans zo komt hij wel over.
Zo komen anderen weer heel raar op mij over.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Doet Munsterman toch prima. Het is immers zijn zaak zo veel mogelijk geld binnen te halen. Snap niet dat De Jong daar zo verrast door is.
Dat doet hij helemaal niet prima. Hij heeft eerst namelijk tegen De Jong en zijn zaakwaarnemer gezegd dat ze akkoord gaan met een bod van 12 miljoen euro + 3 miljoen euro aan eventuele bonussen. Gladbach biedt vervolgens dat bedrag en ze willen opeens 20 miljoen. Wat je netjes noemt... Overigens heeft De Jong ook de 20% die hij eigenlijk zou krijgen bij een transfer laten vallen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Spelers achter de ruggen van clubs om benaderen of expres "interessante" namen noemen van spelers in de media om ze gek te maken is wel netjes wil je zeggen? Pot verwijt de ketel.
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Merkwaardige discussie hier. Van Persie kan er niks van? Is een Marokkaan en alle Marokkaantjes in Oranje zijn de stoorzenders?
Lol! Boertje de Hamster vergeten?
Stephan
-
- 7898 berichten
- 1391 stemmen
Van Persie is absoluut de meest inventieve en getalenteerde speler sinds Bergkamp. Dat hij niet goed wordt bediend door egotrippende medespelers is niet zijn fout.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Twente slaat een bod van 15 miljoen af en wil nu 20 miljoen. Voor wie? Voor ene Luuk de Jong. Weten ze in Duitsland nou nog niet dat de eredivisie niets voorstelt? Zelfs een totaal a-technisch figuur als Vleminckx knalt er hier 23 in.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het is nog onduidelijk wat er tijdens dit EK nou allemaal precies is voorgevallen. Maar mocht Van Persie nu weer betrokken zijn bij een incident dan is dit voor de derde achtereenvolgende keer.
- in 2008 de vrije trap die hij, vlak voor tijd tegen Rusland, van Sneijder pikte (tegen alle afspraken in);
- in 2010 het "wissel-Wesley-dan" incident tegen Slowakije;
- en nu zou hij weer heisa gemaakt hebben. Het houdt een keer op natuurlijk.
Al blijft het natuurlijk afwachten wat er allemaal waar is.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Van Persie is absoluut de meest inventieve en getalenteerde speler sinds Bergkamp. Dat hij niet goed wordt bediend door egotrippende medespelers is niet zijn fout.
Zo is het.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
Wat een gelul Van Persie heeft nog nooit wat gepresteerd in Oranje als het er om gaat.
-
- 23642 berichten
- 77228 stemmen
En als hij weg gaat bij Arsenal is zijn carriere over....
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Als we spelers die nooit wat gepresteerd hebben in Oranje er uit moeten flikkeren houden we niemand over.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
hoe Van Persie de laatste tijd hier de hoon over zich heen krijgt 
Over Marokkaanse vrouwen gesproken: die ene nieuwslezeres van Studio Sport, Aicha Marghadi
daar kan die dunne Bouchra niet tegenop
en ohja Van Gaal, daar gaan we weer, hnoe verzinnen ze het
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.