• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.103 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.549 acteurs
  • 199.676 gebruikers
  • 9.419.202 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, prima oefenpot. Geeft Koeman weer alle reden om boos te worden en de boel voor twente op scherp te zetten.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Qua scherpte moet Twente natuurlijk aankomende zondag niet met blote handjes aan te raken zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

Denk je gisteren met Ajax alles gehad te hebben, doet Feyenoord het dunnetjes over. En zijn staan wel haast met hun A elftal te spelen. Het is dat die spelers van Xerxes geen man kunnen uitspelen of een bal naar elkaar kunnen passen.

Het is natuurlijk schandalig, maar dat valt ook wel weer mee. Nelom en Lamprou horen hopelijk ook snel niet meer in de basis.

Goossens raakt werkelijk geen bal goed. Niet te geloven. Maar daar had ik al weinig verwachtingen van. Vormer valt me wel erg tegen. En dat was nog wel een tip van Nomak.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vormer was bij Roda toch echt wel een van de betere. Zelfs ik dacht dat hij wel wat ging toevoegen op het middenveld bij Feyenoord.

Clown Verbeek moet trouwens weer kritiek geven op Ajax. Nu weer het feit dat het respectloos is om met een B-team te spelen tegen Sneek. Makkelijk praten wanneer je in Europa en de competitie al klaar bent, terwijl Ajax er 6 in 17 dagen moet afwerken. Droeftoeter.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik ook. Maar hoe hij over het veld sjokt... Met zijn ziekenhuisballen en draaischijf en motoriek van een vrouw... Nee, ben bang dat het niks gaat worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, we hebben gewonnen en ons weer goed aangepast aan het niveau van de tegenstander. En dan toch met 0-4 winnen.

Niks mis mee.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nogmaals om die kans van Den Bosch (92m).

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

En dat die kerel aan de bal nog boos op zijn medespelers is ook.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En waarom werkt die SBS loting stream niet?

Laat maar:

Vitesse-ADO'20

FC Den Bosch-SC Cambuur

FC Dordrecht-AZ

FC Groningen-Ajax

Go Ahead Eagles-FC Zwolle

sc Heerenveen-Feyenoord

NAC Breda-Heracles Almelo

Rijnsburgse Boys-PSV

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Tsjonge jonge, zit ik (half) te wachten op die loting...

Zware loting voor Feyenoord.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Zwaarst mogelijke, 3e keer uit ook, 2e eredivisieploeg in 3 rondes. PSV maar weer eens een amateur.. Achja leuker dan tegen Cambuur thuis.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

LA Galaxy is vannacht gelukkig toch doorgestroomd in de Play-offs. De eerste knock-out ronde tegen Vancouver Whitecaps wonnen ze met 2-1. Door blessures was de verdediging wel erg matig wat ook binnen 3 minuten al leidde tot een tegengoal maar Magee en Donovan zorgde gelukkig toch nog voor de verdiende overwinning.

Volgende ronde is uit en thuis tegen San José Earthquakes (die verbazingwekkend genoeg zonder geweldig te spelen 1e werden in de eastern conference boven teams als Seattle Sounders en LA Galaxy). Maar een goed gemotiveerd team moet dat zooitje van San José wel kunnen pakken in twee wedstrijden.

Weet iemand trouwens of sport 1 dit jaar weer de ontknoping uitzend op tv? Vorig jaar zenden ze namelijk wel de Play-Off wedstrijden uit en ik heb weinig zin om, als LA in de finale staat, de wedstrijd op een streampje op m'n laptop te krijgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, op sport1 voetbal.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Nice, thanks.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Twente Enorme prutsers. Helaas niks van gezien, maar ik zal eens een samenvatting zoeken.

Ajax nu uit naar Groningen voor de beker. En 2 rondes terug al Utrecht uit. Pittig. En dan loot PSV 3x een amateurploeg op rij....

Nouja, dit weekend eerst maar eens Vitesse pakken. Er moet nu echt aangehaakt worden in de competitie met een zegereeks. Twente en Vitesse zijn wel te doen, maar PSV moet echt niet verder uit gaan lopen. Toch wel de grootste kandidaat voor de titel denk ik nu, ook al spelen ze erg slecht.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

De CL toto staat weer klaar om ingevuld te worden voor de wedstrijden van volgende week!

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

Doe allemaal dus weer mee!

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Gisteren in een shoarma tent op de markt in Den Bosch, eigenlijk per toeval (we wilden alleen wat drinken halen), heel de wedstrijd zitten kijken. Het werd een legendarische avond en op het laatst trakteerde de eigenaar op broodjes

Heerlijk om Twente zo op hun bek te zien gaan

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

DBTim schreef:

Gisteren in een shoarma tent op de markt in Den Bosch, eigenlijk per toeval (we wilden alleen wat drinken halen), heel de wedstrijd zitten kijken. Het werd een legendarische avond en op het laatst trakteerde de eigenaar op broodjes

Lijkt me een mooie ervaring! Moest gelijk aan Najib Amhali denken toen ik je berichtje las .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Vascago opeens nergens te bekennen. Oh wacht, Twente heeft verloren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Twente Enorme prutsers. Helaas niks van gezien, maar ik zal eens een samenvatting zoeken.

Fast forward maar naar de laatste minuut; heb je meteen het lolligste moment van dit seizoen gehad. Ben het nu weer aan het kijken en lig alweer plat van de humor

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Materny schreef:

Boerrigter met auw in de rug. Zet het bedje maar klaar....

Derk Boerrigter laat weten dat het twijfelachtig is of hij de belangrijke wedstrijden tegen Vitesse en Manchester City zal gaan halen. 'Het voelt in ieder geval niet prettig aan. Voorlopig ga ik door de grond bij elke beweging, of ik nu zit, lig of sta.'

Heb je geen glazen bol voor nodig. Dit gaat nooit meer goed komen voor hem op het hoogste niveau. Begin dit seizoen zag ik het nog positief in, maar wanneer zo'n kleine tik op je 'gezond verklaarde rug' dit als gevolg heeft; einde verhaal.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie het:

Samenvatting: FC Twente- FC Den Bosch | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl

3 spelers tegen 1 en geen keeper en dan de bal nog verkeerd passen

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Derk Boerrigter laat weten dat het twijfelachtig is of hij de belangrijke wedstrijden tegen Vitesse en Manchester City zal gaan halen. 'Het voelt in ieder geval niet prettig aan. Voorlopig ga ik door de grond bij elke beweging, of ik nu zit, lig of sta.'

Heb je geen glazen bol voor nodig. Dit gaat nooit meer goed komen voor hem op het hoogste niveau. Begin dit seizoen zag ik het nog positief in, maar wanneer zo'n kleine tik op je 'gezond verklaarde rug' dit als gevolg heeft; einde verhaal.

Rustig maar, hij zit gewoon bij de selectie voor morgen, is al bekend.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Rustig maar, hij zit gewoon bij de selectie voor morgen, is al bekend.

Liever niet, die gozer raakt werkelijk geen pepernoot meer tegenwoordig. En zijn grootste wapen -snelheid- is ook niks meer. Of hij bang is haast lijkt het.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Jullie hebben toch nog een blik Scandinaviërs dat opengetrokken kan worden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Jullie hebben toch nog een blik Scandinaviërs dat opengetrokken kan worden.

Klopt. Andersen zit morgen bij de selectie en Sulejmani is eruit gelaten (houden zo!). Fischer zit er ook bij morgen.

Heb veel vertrouwen in onze Deentjes.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Lefgozer schreef:

Vascago opeens nergens te bekennen. Oh wacht, Twente heeft verloren.

Als dat het criterium zou zijn, was hij hier een stuk vaker te vinden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik zie Vistas wel winnen in A'dam eigenlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee hoor.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Hoe kun jij nou weten wat kos ziet?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.