- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Van mij mogen ze er nog wel eentje maken. 30 minuten extra met 9 man!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Twente kan zich straks vol richten op de competitie. Zie ze ook niet Europees verder bekeren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Haha, knap uitgespeeld van Den Bosch!
Twente kan zich straks vol richten op de competitie. Zie ze ook niet Europees verder bekeren.
Europees is vervelend, maar dat ene bekerwedstrijdje maakt het verschil ook niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gerechtigheid in Enschede. Die kop van McClaren maakt het dubbel zo prettig
Met een B-team spelen tegen een eerste divisieclub als Den Bosch is gewoon vragen voor uitschakeling. Houdoe 
Tevens mag de gemiste kans in de 92e minuut te boek gaan als de grootste faal van dit seizoen. Man man. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Tevens mag de gemiste kans in de 92e minuut te boek gaan als de grootste faal van dit seizoen. Man man.
3 medespelers tegen Wisgerhof en een leeg doel...
Het is moeilijker dan het lijkt 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Met 3 tegen 1 zonder keeper om vervolgens zo lang te wachten dat je 'm niet meer kan passen naar een medespeler!
Oh, Castaignos!
Wat een smeerlap is dat zeg, schwalbe na schwalbe, vervolgens ruzie zoeken en dan eindelijk alsnog z'n tweede gele kaart door die elleboogstoot.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord vraagt ook voor een pak slaag. Twee dikke kansen voor de amateurs in drie minuten tijd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De 'topclubs' van de MML laten deze dagen maar weer eens zien welk 'niveau' ze hebben.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Crisis! (weet het niet).
Maar Ajax/Feyenoord of Psv/Az uitzenden. Zelden was een keuze zo makkelijk
Ik voorzie toch een koerswijziging bij de directie van EL qua wedstrijdkeuze. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gezien het niveau en de vergelijkbare spelers die er op de posities rondlopen is de vergelijking met Guidetti natuurlijk geen al te beste, maar dat weet je denk ik zelf ook wel.
Daarom zeg ik dus juist dat Leerdam niet zo zeer te vergelijken is met Guidetti op basis van belang van het elftal e.d., maar nu juist wel op het belangrijkste 'argument' om Leerdam buiten het team te houden, namelijk dat hij volgend jaar niet onder contract staat. Wat dus een kul-argument is van Sneeuwpop.
Jullie geven me eigenlijk allemaal gelijk, maar doen dan net of jullie dat niet doen. Heel merkwaardig.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je gelooft in je eigen evangelie moet je het met "ons" eens zijn dat het logisch is om andere spelers dan Leerdam in de etalage te zetten, zodat ze beter en meer waard worden.
Maar stiekem is dat ook wel zo. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gaat die Ooijer ooit nog normaal leren praten?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Leerdam speelt gewoon niet omdat-ie vrijwel inwisselbaar is en Koetjeboe even populair wil gaan doen, dat is alles. Als Leerdam uitblinker of topscoorder was geweest had-ie gewoon alles gespeeld, al strooide hij op twitter met foto's van zichzelf in een Twente-pyama.
Koetjeboe is iemand die de reserve-linksback naar kleedkamer 2 gooit als hij 5 minuten te laat op een training komt omdat zijn vrouw net is bevallen, maar ondertussen de aanvoerder rustig zijn roes uit laat slapen. Koetjeboe is net zo'n slappe hap als de frieten die hij elke dag naar binnen werkt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ach, ieder zijn interpretatie. Veel plezier ermee. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, Koetjeboes resultaten spreken voor zich. Daar kan wat geblaat van iemand die zich zelf gek noemt in het engels, maar ondertussen in een Mannschaft pyjama slaapt niets aan veranderen.
Als ik moet kiezen welke van de twee het meest er een gespleten persoonlijkheid op nahoudt hoef ik geen seconde te twijfelen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Leerdam speelt gewoon niet omdat-ie vrijwel inwisselbaar is en Koetjeboe even populair wil gaan doen, dat is alles. Als Leerdam uitblinker of topscoorder was geweest had-ie gewoon alles gespeeld, al strooide hij op twitter met foto's van zichzelf in een Twente-pyama.
Koetjeboe is iemand die de reserve-linksback naar kleedkamer 2 gooit als hij 5 minuten te laat op een training komt omdat zijn vrouw net is bevallen, maar ondertussen de aanvoerder rustig zijn roes uit laat slapen. Koetjeboe is net zo'n slappe hap als de frieten die hij elke dag naar binnen werkt.
Het woord dat je zoekt is denk ik: hypocriet
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het woord dat je zoekt is denk ik: hypocriet
Daar begon ik dan ook mee maar dat kwam niet echt binnen bij de devote fans van Ronde Ronald.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is er in godsnaam hypocriet aan. het is toch logisch dat je een veel scorende spits anders behandeld dan een middelmatige middenvelder. 'Wereldvreemd', komt plot bij mij op.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is hypocriet als je dat niet toegeeft en het op 'geen toekomst bij Feyenoord' gooit.
Toch geen rocketscience denk je dan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Erop en erover! Twee keer de hulp nodig gehad van de tegenstander, maar dan heb je ook wat als Feyenoorder 
De drie grote clubs hebben zonder consequenties aan mogen klote deze week; nu hopen op wat leukere affiches uit de koker straks.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat nou aankloten.. 0-3!

Bedroevend niveau. El Abdinges en Goossens mogen naast Leerdam en Fernandez plaatsnemen op de tribune. Misschien wat voor Twente? Ook Vormer speelt bijzonder zwak, ondanks zijn doelpunt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is hypocriet als je dat niet toegeeft en het op 'geen toekomst bij Feyenoord' gooit.
Toch geen rocketscience denk je dan.
Hij heeft toch ook geen toekomst bij Feyenoord, Een veel scorende spits heeft die natuurlijk altijd, want die stel je op tot het eind, maar voor een middelmatige middenvelder drie andere. Dus begin absoluut niet over rocketscience als je zelf dit al niet snap.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4589 stemmen
Denk je gisteren met Ajax alles gehad te hebben, doet Feyenoord het dunnetjes over. En zijn staan wel haast met hun A elftal te spelen. Het is dat die spelers van Xerxes geen man kunnen uitspelen of een bal naar elkaar kunnen passen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.