- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen frustratie?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Koeman zit toch OOK op de bank.
Leerdam hoeft toch helemaal niet meer te komen volgens onze obese blonde machinist?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
obese blonde machinist?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee hoor. Voor Feyenoord valt er geen geld meer te verdienen (jij bent nota bena degene die altijd over geld rept) met Leerdam en daarnaast heeft Koeman geen zin om tijd te steken in een speler, die over een half jaartje naar een directe concurrent vertrekt.
Als Twente hem deze zomer had gekocht en 1 jaar gratis uitgeleend was er ook niks meer aan te verdienen. Had-ie zeker ook niet meer mogen spelen van Sneeuwpop. En aan Guidetti viel ook niks te verdienen. Nee hoor, flink doen voor het klapvee, en het werkt blijkbaar.
Komt bij dat Ronnie K. zelf voor een hifi-set van Ajax naar PSV ging en later van PSV op de eerste de beste trein naar Valencia. En als Jopie M. hem 3 extra consumptiebonnen aanbiedt laat-ie vandaag nog 'Tukker 4 Life' op zijn imposante buik tatoeëren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Al je berichten gaan over Feyenoord en kan niet zeggen dat ze positief zijn.
Trollberichten zijn ook niet zo lastig te herkennen.
Kan ook zijn dat die steen je goed en hard geraakt heeft. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het bericht dat Reinbo quote was gewoon realistisch.
Laten we nu aub niet gaan doen alsof Koeman & Van Geel de betrouwbaarste individuen zijn die er in de Eredivisie rondlopen. Van Geel is altijd iemand geweest met mooie praatjes en Koeman gaat er altijd meteen vandoor als hij ergens een betere aanbieding krijgt.
Jij bent hoop ik toch iets realistischer dan Reinbo?
Maar goed, Kuijt, Wijnaldum en Fer waren natuurlijk ook onsterfelijke helden in Rotterdam.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als Twente hem deze zomer had gekocht en 1 jaar gratis uitgeleend was er ook niks meer aan te verdienen. Had-ie zeker ook niet meer mogen spelen van Sneeuwpop. En aan Guidetti viel ook niks te verdienen. Nee hoor, flink doen voor het klapvee, en het werkt blijkbaar.
Van Geel verkoopt geen spelers meer aan Twente.
Voor de rest had Feyenoord dan al aan Leerdam verdiend. Wat is je punt precies? Sowieso een onnozel voorbeeld, dat goed in fairytaleland zou passen.
Guidetti zorgde bijna voor CL voetbal. Hoezo geen geld? Feyenoord heeft er alles aan gedaan om Guidetti langer te behouden.
Toch knap dat je altijd iets negatiefs weet te vinden, dat moet ik je meegeven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het bericht dat Reinbo quote was gewoon realistisch.
Laten we nu aub niet gaan doen alsof Koeman & Van Geel de betrouwbaarste individuen zijn die er in de Eredivisie rondlopen. Van Geel is altijd iemand geweest met mooie praatjes en Koeman gaat er altijd meteen vandoor als hij ergens een betere aanbieding krijgt.
Jij bent hoop ik toch iets realistischer dan Reinbo?
Maar goed, Kuijt, Wijnaldum en Fer waren natuurlijk ook onsterfelijke helden in Rotterdam.
Daar heb ik het niet over, maar dat die steen op je kokosnoot voor frustratie heeft gezorgd is zo duidelijk als wat.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Het gaat er vooral om dat Feyenoord en Koeman nu liever spelers gaan opstellen die de komende jaren nog onder contract staan. En aangzien de vervangers niet veel minder zijn op dit moment is dat een logische keuze. Gezien het niveau en de vergelijkbare spelers die er op de posities rondlopen is de vergelijking met Guidetti natuurlijk geen al te beste, maar dat weet je denk ik zelf ook wel.
Ik was er tot zojuist overigens niet van op de hoogte dat Leerdam dan ook echt uit de selectie is gezet. Dat vind ik eerlijk gezegd wel overdreven. Mocht bijv. Janmaat nu geblesseerd raken moet je erg gaan improviseren zonder Leerdam.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twente B met 10 man tegen een fanatiek den Bosch. Hopen op een exit voor Tukkerland.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Daar heb ik het niet over, blablablabla....
Oké, geen plausibel antwoord, zoals verwacht.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, je verwacht van mij een antwoord op iets waar ik niet tegen je inging. Draad kwijt? Ik heb het over je algemene frustratie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over je algemene frustratie.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Zend Eredivisie Live AZ niet uit ?
Nope. PSV was gisteren ook niet te zien op EL.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Mogen maar twee duels per avond live uitzenden.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Sterkte aan je omgeving als je pas echt gefrustreerd raakt in dat geval 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mogen? Waarom is dat?
Crisis! (weet het niet).
Maar Ajax/Feyenoord of Psv/Az uitzenden. Zelden was een keuze zo makkelijk 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
otherfool heeft er na kos duidelijk weer een holmaat bij inderdaad.

depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Crisis! (weet het niet).
Maar Ajax/Feyenoord of Psv/Az uitzenden. Zelden was een keuze zo makkelijk
Hopelijk doet Feyenoord dan beter aan klantenbinding. 
Heerenveen trekt trouwens de lijn van stuntelen tegen amateurclubs vrolijk door. 0-0 bij rust tegen HVV Hollandia.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Twente nu 1-2 achter tegen Den Bosch.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Aardige aanval ook nog van Den Bosch.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wat een irritant ventje die Castaignos. Eerst een penalty versieren, daarna nog wat fopduiken produceren en vrije trappen mee krijgen, en nu een opstootje veroorzaken om zijn tegenstander geel aan te smeren.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Bij afwezigheid van de grote meester probeert tegenwoordig iedereen Toivonen maar te imiteren. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
otherfool heeft er na kos duidelijk weer een holmaat bij inderdaad.
Wil je niet dit soort vunzige taal op deze site posten. Bah. Waar is het respect?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Bij afwezigheid van de grote meester probeert tegenwoordig iedereen Toivonen maar te imiteren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je hebt alsnog je zin. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Krijgt nu wel zijn tweede gele vanwege een elleboog. Wat een naar kereltje, hele verkeerde attitude, helemaal omdat ie niks presteert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.