• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.108 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.550 acteurs
  • 199.678 gebruikers
  • 9.419.279 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Geen frustratie?

Moet jij me eens vertellen in welk deel van het bericht dat Reinbo quote frustratie herkenbaar is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Koeman zit toch OOK op de bank.

Leerdam hoeft toch helemaal niet meer te komen volgens onze obese blonde machinist?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

obese blonde machinist?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nee hoor. Voor Feyenoord valt er geen geld meer te verdienen (jij bent nota bena degene die altijd over geld rept) met Leerdam en daarnaast heeft Koeman geen zin om tijd te steken in een speler, die over een half jaartje naar een directe concurrent vertrekt.

Als Twente hem deze zomer had gekocht en 1 jaar gratis uitgeleend was er ook niks meer aan te verdienen. Had-ie zeker ook niet meer mogen spelen van Sneeuwpop. En aan Guidetti viel ook niks te verdienen. Nee hoor, flink doen voor het klapvee, en het werkt blijkbaar.

Komt bij dat Ronnie K. zelf voor een hifi-set van Ajax naar PSV ging en later van PSV op de eerste de beste trein naar Valencia. En als Jopie M. hem 3 extra consumptiebonnen aanbiedt laat-ie vandaag nog 'Tukker 4 Life' op zijn imposante buik tatoeëren.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Moet jij me eens vertellen in welk deel van het bericht dat Reinbo quote frustratie herkenbaar is.

Al je berichten gaan over Feyenoord en kan niet zeggen dat ze positief zijn. Trollberichten zijn ook niet zo lastig te herkennen.

Kan ook zijn dat die steen je goed en hard geraakt heeft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Het bericht dat Reinbo quote was gewoon realistisch.

Laten we nu aub niet gaan doen alsof Koeman & Van Geel de betrouwbaarste individuen zijn die er in de Eredivisie rondlopen. Van Geel is altijd iemand geweest met mooie praatjes en Koeman gaat er altijd meteen vandoor als hij ergens een betere aanbieding krijgt.

Jij bent hoop ik toch iets realistischer dan Reinbo?

Maar goed, Kuijt, Wijnaldum en Fer waren natuurlijk ook onsterfelijke helden in Rotterdam.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Als Twente hem deze zomer had gekocht en 1 jaar gratis uitgeleend was er ook niks meer aan te verdienen. Had-ie zeker ook niet meer mogen spelen van Sneeuwpop. En aan Guidetti viel ook niks te verdienen. Nee hoor, flink doen voor het klapvee, en het werkt blijkbaar.

Van Geel verkoopt geen spelers meer aan Twente. Voor de rest had Feyenoord dan al aan Leerdam verdiend. Wat is je punt precies? Sowieso een onnozel voorbeeld, dat goed in fairytaleland zou passen.

Guidetti zorgde bijna voor CL voetbal. Hoezo geen geld? Feyenoord heeft er alles aan gedaan om Guidetti langer te behouden.

Toch knap dat je altijd iets negatiefs weet te vinden, dat moet ik je meegeven.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Het bericht dat Reinbo quote was gewoon realistisch.

Laten we nu aub niet gaan doen alsof Koeman & Van Geel de betrouwbaarste individuen zijn die er in de Eredivisie rondlopen. Van Geel is altijd iemand geweest met mooie praatjes en Koeman gaat er altijd meteen vandoor als hij ergens een betere aanbieding krijgt.

Jij bent hoop ik toch iets realistischer dan Reinbo?

Maar goed, Kuijt, Wijnaldum en Fer waren natuurlijk ook onsterfelijke helden in Rotterdam.

Daar heb ik het niet over, maar dat die steen op je kokosnoot voor frustratie heeft gezorgd is zo duidelijk als wat.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het gaat er vooral om dat Feyenoord en Koeman nu liever spelers gaan opstellen die de komende jaren nog onder contract staan. En aangzien de vervangers niet veel minder zijn op dit moment is dat een logische keuze. Gezien het niveau en de vergelijkbare spelers die er op de posities rondlopen is de vergelijking met Guidetti natuurlijk geen al te beste, maar dat weet je denk ik zelf ook wel.

Ik was er tot zojuist overigens niet van op de hoogte dat Leerdam dan ook echt uit de selectie is gezet. Dat vind ik eerlijk gezegd wel overdreven. Mocht bijv. Janmaat nu geblesseerd raken moet je erg gaan improviseren zonder Leerdam.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twente B met 10 man tegen een fanatiek den Bosch. Hopen op een exit voor Tukkerland.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daar heb ik het niet over, blablablabla....

Nicolage Rico schreef:

Oké, geen plausibel antwoord, zoals verwacht.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

(quote)

Haha, je verwacht van mij een antwoord op iets waar ik niet tegen je inging. Draad kwijt? Ik heb het over je algemene frustratie.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Zend Eredivisie Live AZ niet uit ?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik heb het over je algemene frustratie.

Laat duidelijk zijn dat die frustratie compleet afwezig is. Ik kan niet gefrustreerd raken door iets irrelevants als het voetbalspelletje. Daar sta ik gelukkig boven.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

%%%%%% schreef:

Zend Eredivisie Live AZ niet uit ?

Nope. PSV was gisteren ook niet te zien op EL.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Mogen maar twee duels per avond live uitzenden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mogen? Waarom is dat?

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Laat duidelijk zijn dat die frustratie compleet afwezig is. Ik kan niet gefrustreerd raken door iets irrelevants als het voetbalspelletje. Daar sta ik gelukkig boven.

Sterkte aan je omgeving als je pas echt gefrustreerd raakt in dat geval

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Mogen? Waarom is dat?

Crisis! (weet het niet).

Maar Ajax/Feyenoord of Psv/Az uitzenden. Zelden was een keuze zo makkelijk

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

otherfool heeft er na kos duidelijk weer een holmaat bij inderdaad.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Crisis! (weet het niet).

Maar Ajax/Feyenoord of Psv/Az uitzenden. Zelden was een keuze zo makkelijk

Hopelijk doet Feyenoord dan beter aan klantenbinding.

Heerenveen trekt trouwens de lijn van stuntelen tegen amateurclubs vrolijk door. 0-0 bij rust tegen HVV Hollandia.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Twente nu 1-2 achter tegen Den Bosch.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Aardige aanval ook nog van Den Bosch.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Wat een irritant ventje die Castaignos. Eerst een penalty versieren, daarna nog wat fopduiken produceren en vrije trappen mee krijgen, en nu een opstootje veroorzaken om zijn tegenstander geel aan te smeren.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Bij afwezigheid van de grote meester probeert tegenwoordig iedereen Toivonen maar te imiteren.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

schram101 schreef:

otherfool heeft er na kos duidelijk weer een holmaat bij inderdaad.

Wil je niet dit soort vunzige taal op deze site posten. Bah. Waar is het respect?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

depri83 schreef:

Bij afwezigheid van de grote meester probeert tegenwoordig iedereen Toivonen maar te imiteren.

Haha, daar ligt ie weer om een penalty te versieren. Jammer dat Wiedemeijer niet de ballen heeft om hem zijn tweede gele te geven.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Daar is ie dan!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Haha, daar ligt ie weer om een penalty te versieren. Jammer dat Wiedemeijer niet de ballen heeft om hem zijn tweede gele te geven.

Je hebt alsnog je zin.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Krijgt nu wel zijn tweede gele vanwege een elleboog. Wat een naar kereltje, hele verkeerde attitude, helemaal omdat ie niks presteert.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.