- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
.
Als Feyenoord bij NEC scoort zie ik ineens allerlei mensen opspringen in vakken wat niet betiteld staat als het uitvak.
Ook bij de Graafschap zie je dat altijd.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Leerdam en Fernandez geschrapt uit plannen van Koeman | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Heerlijke trainer, die Koeman. Naast Leerdam ook geen Fernandez meer in een Feyenoordshirt. 
Nu maar hopen dat Twente geen kampioen wordt. 
Enkel Castaignos wilde dolgraag terug naar Feyenoord.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bij AZ-Ajax zit de bobo tribune altijd helemaal vol met Ajacieden. Wordt je kotsmisselijk van. Heeft Ajax een grote kans, hoor je opeens "oeh!" in je linkeroor, in je eigen fucking stadion! Om maar te zwijgen als ze scoren, dan zie je die hele tribune opstaan en juichen. Dit heeft er toe geleid dat Ajax-supporters sinds een seizoen of twee niet meer met Ajax-gerelateerde kleding naar binnen mogen. Maar hier ging het helemaal niet om, want die kleding (meestal sjaaltjes) zie je geeneens tenzij je haviksogen hebt. Het gaat er om dat dat kutvolk gewoon geweigerd moet worden bij de ingang.
Binnenkort zie je mij waarschijnlijk ook tussen het AZ publiek juichen voor Feyenoord 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Als Feyenoord bij NEC scoort zie ik ineens allerlei mensen opspringen in vakken wat niet betiteld staat als het uitvak.
Bij Feyenoord wel (is ook niet eens een combi) maar bij Ajax zeker niet.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
[...]
Heerlijke trainer, die Koeman. Naast Leerdam ook geen Fernandez meer in een Feyenoordshirt. 
Nu maar hopen dat Twente geen kampioen wordt. 
Enkel Castaignos wilde dolgraag terug naar Feyenoord.
Fernandez is gewoon te slecht maar heeft nooit geklaagd etc, althans, niet naar buiten toe. Die verdient wel een andere aftocht wat mij betreft.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het gaat ook puur om kwaliteit. Oftewel: terecht dat hij niet meer in de plannen van Koeman voorkomt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd of Koeman ook zo zou handelen als het om een speler ging die wel een beetje kan voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar die blijven gewoon bij Feyenoord. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ook bij de Graafschap zie je dat altijd.
De Graafschap? Daar zit(zat, acties tegen het bestuur) de Spinnekop naast het uitvak 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Aangezien die bolle sneeuwpop zelf ook een aflopend contract heeft zal-ie van zichzelf ook wel niet meer op mogen komen dagen. Interessant gesprek lijkt me dat aan de eigen keukentafel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij heeft voorlopig nog geen (verbeterde) contractverlenging geweigerd. 
@ Robert: Feyenoorders zie je altijd overal zitten bij de Graafschap tijdens een onderlinge confrontatie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat zal-ie echter zeker doen als hij wist dat hij elders een nog beter contract kon tekenen.
De hypocrisie van deze treinreiziger is stuitend.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Otherfool heeft helemaal gelijk. Je moet er als Feyenoordsupporter niet aan denken dat morgen een club als Schalke, Everton,... bij hem komt aankloppen, dan is hij zo weg. Hetzelfde geldt trouwens ook voor Van Geel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wou je Koeman anders nog verkopen voor 5 miljoen?
Totaal niet te vergelijken.
Leerdam vetrekt naar de concurrent, terwijl hij alles aan Feyenoord te danken heeft (Koeman niet) en een goede aanbeiding heeft voorgeschoteld gekregen.
Maar daar gaat het niet eens om. Zijn (Leerdam) concurrenten zijn niet minder en waarom zou je Leerdam nog in de etalage zetten? Hij heeft geen toekomst meer bij Feyenoord, dan kun je er net zo goed direct mee stoppen. Het gaat om geld, maar dat hoef ik jou niet te vertellen toch? Sportief gezien: waarom zou Koeman van Leerdam nog een betere voetballer willen maken, terwijl hij straks naar een concurrent vertrekt? Geef Vilhena maar speeltijd.
Munstermann is wel een fan van de jeugdopleiding van Feyenoord.
Ik heb ook het idee dat hij liever bij Feyenoord zit.
@ Nomak: dat gaat niet zomaar, aangezien van Geel nog een contract voor een aantal jaar heeft. Niets tegen ambitie en een stap hogerop, natuurlijk. Laat Schalke het contract van v. Geel maar afkopen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Leerdam vetrekt naar de concurrent, terwijl hij alles aan Feyenoord te danken heeft (Koeman niet) en een goede aanbeiding heeft voorgeschoteld gekregen.
Het eerste is fan-geleuter en het tweede niet waar (niet goed genoeg iig).
Precies. Die bolle wil een wit voetje halen bij het tribunevolk ten koste van een matig spelertje. Zielig.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Niet goed genoeg volgens Leerdam. Prima, is zijn besluit. Het besluit van Koeman is dat hij dan geen tijd in Leerdam wil steken. En terecht.
Het is natuurlijk niet alleen de beslissing van Koeman. Er staat nog een directie achter.
Als Leerdam zoveel beter was dan zijn directe concurrentie, zou ik er nog een punt van willen maken. Vind het sowieso al frappant dat hij Leerdam steeds in de basis zette, maar dat terzijde.
Maar nu ga je weer eens aan het punt voorbij; waarom zou je nog geld en tijd in een speler steken, terwijl zijn toekomst niet bij Feyenoord ligt?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het komt er dus gewoon op neer dat Koetjeboe nu flink doet omdat Leerdam zelfs voor Feyenoord-begrippen een matige speler is, en jij vindt het om dezelfde reden een 'heldendaad' van die bolle. En van elke speler met een beetje ambitie ligt de toekomst niet bij Feyenoord (om te beginnen met die Zweedse huurling' dus dat is een argument van helemaal niks.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het komt er dus gewoon op neer dat Koetjeboe nu flink doet omdat Leerdam zelfs voor Feyenoord-begrippen een matige speler is, en jij vindt het om dezelfde reden een 'heldendaad' van die bolle. En van elke speler met een beetje ambitie ligt de toekomst niet bij Feyenoord (om te beginnen met die Zweedse huurling' dus dat is een argument van helemaal niks.
Oké, geen plausibel antwoord, zoals verwacht.
Ik vind het geen heldendaad, maar wel een verstandige beslissing, zoals Koeman er velen maakt bij Feyenoord.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar otherfool heeft toch gelijk. Dan had Koeman eigenlijk huurling Guidetti het hele seizoen op de bank moeten zetten want zijn toekomst lag toch niet bij Feyenoord. Kan je beter helemaal geen spelers meer huren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oké, geen antwoord, zoals verwacht.
Het antwoord is er toch makkelijk uit te destilleren
van elke speler met een beetje ambitie ligt de toekomst niet bij Feyenoord dus dat wordt lastig om er nog 11 op te stellen dan...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb een vermoeden dat R. van Castelen naar FC Utrecht gaat.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar otherfool heeft toch gelijk. Dan had Koeman eigenlijk huurling Guidetti het hele seizoen op de bank moeten zetten want zijn toekomst lag toch niet bij Feyenoord. Kan je beter helemaal geen spelers meer huren.
Wie weet zou Guidetti voor nog een seizoen gehuurd kunnen worden. Daarnaast gaat Guidetti niet naar een directe concurrent. En daar komt ook nog eens bij dat Guidetti het verschil maakte, en dat Leerdam, zoals eerder vermeldt, verre van een bepalende speler is.
De zaken Guidetti en Leerdam zijn derhalve totaal niet met elkaar te vergelijken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ergo het 'heeft geen toekomst' is gewoon een kulargument.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het antwoord is er toch makkelijk uit te destilleren
van elke speler met een beetje ambitie ligt de toekomst niet bij Feyenoord dus dat wordt lastig om er nog 11 op te stellen dan...
Wel van spelers/talenten die nog een contract hebben voor een aantal jaar. Leerdam zijn contract loopt af en wil niet verlengen.
Het is eerder een statement naar de talenten van Feyenoord, dan richting de fans.
Ergo het 'heeft geen toekomst' is gewoon een kulargument.
Nee hoor. Voor Feyenoord valt er geen geld meer te verdienen (jij bent nota bena degene die altijd over geld rept) met Leerdam en daarnaast heeft Koeman geen zin om tijd te steken in een speler, die over een half jaartje naar een directe concurrent vertrekt.
De reden dat Koeman dit doet om de fans te pleasen, is een kulargument
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Otherfool heeft helemaal gelijk. Je moet er als Feyenoordsupporter niet aan denken dat morgen een club als Schalke, Everton,... bij hem komt aankloppen, dan is hij zo weg. Hetzelfde geldt trouwens ook voor Van Geel.
Dat bezoekje aan de Kuip is je niet in de koude kleren gaan zitten. Heerlijk die frustratie. En dat voor een limbo. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat bezoekje aan de Kuip is je niet in de koude kleren gaan zitten. Heerlijk die frustratie.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Aangezien die bolle sneeuwpop zelf ook een aflopend contract heeft zal-ie van zichzelf ook wel niet meer op mogen komen dagen. Interessant gesprek lijkt me dat aan de eigen keukentafel.
Koeman zit toch OOK op de bank. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Gelukkig haalt de Nederlandse arbitrage ook weer alle spanning uit een avondje bekervoetbal. Dit was natuurlijk nooit een penalty voor Twente.
Edit: nu rood voor Twente, dus misschien toch nog enige spanning. Wel terecht als ik het zo zie. Gestrekt been op kniehoogte. Overduidelijk zelfs.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.