- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Castaignos moet 6 miljoen kosten. Dan weet je het antwoord wel.
Volgens jou is de Serie A ongeveer net zo goed als de Eredivisie, dus hier raak ik je ff kwijt. 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Die Castagnois heeft ieder geval last van gruwelijke zelfoverschatting, denkende dat hij wel effe na 1 jaar Eredivisie goed genoeg voor Inter en de Serie A is
Zulke jongens moeten eerst op hun bek gaan eer ze beseffen dat ze toch niet zo goed zijn 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Die Castagnois heeft ieder geval last van gruwelijke zelfoverschatting, denkende dat hij wel effe na 1 jaar Eredivisie goed genoeg voor Inter en de Serie A is
Heeft ie dat gezegd dan?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het was altijd Inter nog dat Castaignos wilde hebben.
En ze verdienen er binnen een jaar zo'n slordige 4 miljoen mee. Die Castaignos wordt per jaar 4 miljoen meer waard. Niet verkeerd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heeft ie dat gezegd dan?
Hij vertrok toch na een jaar al naar Inter?
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Hij vertrok toch na een jaar al naar Inter?
Klopt. Maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat hij zich gelijk goed genoeg voelde voor Inter? Dat is in dan jouw interpretatie. Ik denk eerder dat Luc de lokroep van Inter niet kon weerstaan, hetgeen imo heel logisch is. De kans dat hij daar zou slagen was niet bijster groot maar de ervaring die hij daar heeft opgedaan is uiteraard ook heel wat waard. Zijn toch iets andere spelers die hij daar op de training tegenkwam. Niet veel spelers, van het kaliber Castaignos, kunnen prijken met Inter op hun
CV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Maar dat wil toch niet gelijk zeggen dat hij zich gelijk goed genoeg voelde voor Inter? Dat is in dan jouw interpretatie. Ik denk eerder dat Luc de lokroep van Inter niet kon weerstaan, hetgeen imo heel logisch is. De kans dat hij daar zou slagen was niet bijster groot maar de ervaring die hij daar heeft opgedaan is uiteraard ook heel wat waard. Zijn toch iets andere spelers die hij daar op de training tegenkwam. Niet veel spelers, van het kaliber Castaignos, kunnen prijken met Inter op hun CV.
Hij verknalt gewoon een jaar van een periode dat hij veel hoort te spelen. Gewoon dom. Lijkt me een vorm van zelfoverschatting, of je moet perse voor het geld gaan. Hij had de komende jaren een held in Rotterdam kunnen zijn en daarna naar het buitenland gekund. Zoals het hoort, in die volgorde.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij heeft zijn poen binnen, ervaring in het buitenland kunnen opdoen en nu kan hij een rol van betekenis gaan spelen in de Eredivisie. Ik heb Castaignos altijd een groot talent gevonden. Denk dan ook dat hij het prima gaat doen dit seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Luc was ook liever gebleven hoor. Feyenoord had het geld nodig en Luc heeft toen gesteld: als jullie willen dat ik ga, doe ik dat. Hopende dat ie dan afgelopen seizoen verhuurd zou worden aan Feyenoord. Dat liep wat anders. Van Geel had dit nooit gedaan. Luc heeft alles gedaan om terug te kunnen naar Feyenoord, dat ging helaas niet. So be it.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Luc was ook liever gebleven hoor. Feyenoord had het geld nodig en Luc heeft toen gesteld: als jullie willen dat ik ga, doe ik dat.
Dat was het idd. Dank voor het opfrissen van het geheugen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Luc was ook liever gebleven hoor. Feyenoord had het geld nodig en Luc heeft toen gesteld: als jullie willen dat ik ga, doe ik dat. Hopende dat ie dan afgelopen seizoen verhuurd zou worden aan Feyenoord. Dat liep wat anders. Van Geel had dit nooit gedaan. Luc heeft alles gedaan om terug te kunnen naar Feyenoord, dat ging helaas niet. So be it.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, klopt, kwam hem ook niet slecht uit, ook wist hij zelf ook al dat ie nog te jong was voor een overstap. Zelfde geldt voor Drenthe, die heeft het ook puur gedaan om zichzelf en zijn familie financiëel een enorm impuls te geven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha bij Drenthe denk ik vooral dat ie aan zichzelf heeft gedacht 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Je kunt veel vinden van die jongen, maar hij heeft er wel alles uitgehaald wat erin zit. Want ik vind hem eerlijk gezegd niet beter dan de linksback van NEC of NAC. En als je dan toch een basisplaats weet te veroveren bij Real Madrid of Everton dan ontbreekt je het niet aan doorzettingsvermogen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hetzelfde bij Henk Timmer vroeger. Eigenlijk is hij nooit boven zijn niveau bij FC Zwolle uitgekomen. En dan toch het Nederlands elftal en Feyenoord halen. Moet je maar kunnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, bij Everton en Madrid stond hij bijna altijd wissel. Verder heb je wel gelijk ja, hij heeft als overschatte speler vrij veel uit zijn carriere gehaald. Herinner me nog wel zijn supercup wedstrijd toen hij net bij Madrid zat en met een gigantisch mooi afstandsschot meteen scoorde. Maar dat was ook zijn enige hoogtepunt denk ik.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Nu ben ik wel benieuwd naar dat goal, linkje? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Narsingh zet krabbel onder vijfjarig contract bij PSV.
Uitstekend nieuws
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nu ben ik wel benieuwd naar dat goal, linkje?
Sorry voor de kwaliteit
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
haha, geweldig filmpje ja! Hij lijkt er behoorlijk op!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
+1 ook voor die gozer dat hij er ook gewoon mee in gaat. Handtekeningen uitdelen enzo.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
In Engeland merk je praktisch niks meer van hooliganisme.
Het mediafabeltje heeft jou en anderen hier in ieder geval ook al bereikt. Hoe vaak ik afgelopen seizoen wel niet een zooi supporters het veld op heb zien rennen in Engeland. Bijvoorbeeld het kampioenschap van City, allemaal een stadionverbod en 5 jaar cel gekregen? Dacht het niet. Of eenlingen die K.O. gaan tegenover 100 man van een andere club op het veld. De voetbalwet wordt door de politiek gebruikt om ons te doen laten geloven dat het werkt en supporters hier belachelijke maatregels op te laten leggen. De werkelijkheid is helaas anders.
Daarnaast las ik net op teletekst dat het tegenwoordig meer om gelegenheids hooligans gaat.
NOS Nieuws - Onderzoek: steeds meer gelegenheidshooligans
Het zijn dus over het algemeen eenlingen(geen georganiseerde knokpartijen van harde kernen) die weinig met de club zelf te maken hebben, van die "Wesley" types. Daar kom je niet van af, mensen blijven nou eenmaal zuipen en snuiven. Dus incidenten zal je altijd blijven houden.
Ach ja, ik zie het wel als positief. Misschien wordt er nu eindelijk een gezonde hoeveelheid politie ingezet als de clubs zelf moeten dokken. Er gebeurt rondom de ArenA nooit iets noemenswaardigs tussen supporters groeperingen(daarvoor heb je wel uitpubliek nodig). In plaats van dat zie ik 15 ME busjes vol opgefokte mannetjes die 35 supporters van Vitesse moeten beschermen tegen de grote boemannen die bij Ajax rondlopen. En zo geldt dat bij alle clubs.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ibrahimovic vertrekt definitief naar Paris St. Germain
Paris St. Germain heeft dinsdag de transfer van AC Milan-vedette Zlatan Ibrahimovic afgerond. De Zweedse topspits ondertekent een contract voor 3 seizoenen. Dat bevestigde Leonardo, de technisch directeur van PSG.
De 30-jarige Ibrahimovic wordt dinsdagavond in Parijs verwacht, waarna hij woensdagochtend medisch wordt gekeurd. Enkele uren later wordt de aanvaller officieel gepresenteerd. Eerder versterkte PSG zich al met diens ploeggenoot Thiago Silva.
De Franse topclub lijkt dankzij het geld van investeerders uit Qatar een bijkans ongelimiteerd budget te hebben. Deze zomer heeft PSG naar verluidt al meer dan 100 miljoen euro uitgegeven.
Ibrahimovic en Silva werden voor naar schatting 70-80 miljoen euro naar Parijs gelokt, terwijl eerder al zo'n 30 miljoen euro werd betaald voor Napoli-speler Ezequiel Lavezzi. Daarnaast heeft de club van coach Carlo Ancelotti ook de transfer van het 19-jarige Italiaanse talent Marco Verratti nagenoeg afgerond.
Hij mag Pescara voor 11 miljoen verlaten. Daarmee is de koopwoede van PSG overigens nog niet voorbij. Volgens diverse media staat ook nog Real-speler Kaka op de wensenlijst. Afgelopen seizoen werden al de Argentijnse spelmaker Javier Pastore en de Braziliaanse spelers Alex en middenvelder Thiago Motta aangetrokken.
Paris St. Germain eindigde afgelopen seizoen als tweede in de Ligue 1 en mag komend seizoen in de Champions League spelen. Daarnaast hoopt de equipe komend voetbaljaar met de komst van enkele topspelers de eerste titel sinds 1994 te veroveren. Ibrahimovic zou naar verluidt jaarlijks 14 miljoen euro ontvangen en wordt daarmee de best betaalde voetballer in de Ligue 1.
De Zweed begon zijn carrière bij Malmö. In 2001 vertrok hij naar Ajax, waar hij 74 wedstrijden speelde en 35 keer scoorde. Nadien speelde de zoon van een Bosnische immigrant voor Juventus (2004-2006), Internazionale (2006-2009), Barcelona (2009-2011) en AC Milan (2011-2012). Voor de nationale ploeg van Zweden kwam hij 80 keer in actie en scoorde hij 33 keer.
bron: de Volkskrant, VI zegt nu ook al dat het klopt dus dan is het wel betrouwbaar nieuws. Jammer zullen ze bij AC Milan zeker missen.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Daarnaast heeft de club van coach Carlo Ancelotti ook de transfer van het 19-jarige Italiaanse talent Marco Verratti nagenoeg afgerond.
Shitzooi. Die had ik heeeeel graag naar Juventus willen zien gaan. Grootste jeugdtalent van Italië.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Twente wil naast Castaignos nog een ervaren spits aantrekken. Plet zou daarmee op het tweede plan komen. Ik zou het in dat geval wel weten als ik het in Rotterdam Zuid voor het zeggen zou hebben.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ben bang dat ze er geld voor willen hebben. 
Vind Plet daarnaast over het algemeen niet beter dan Fernandez. Wel in de kleine ruimtes, waarin Fernandez juist niet goed is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel mooi voor Ajax, bijna 4 ton van het transferbedrag van Zlatan gaat weer naar Ajax. Toch wel een voordeel dat Ajax nog eens spelers bij de top af kan leveren. Sneijder mag ook nog wel een keer goed verkocht worden, zou ook wel cashen zijn.
Maar als fan vind ik het doodzonde. Hoeveel voetbalvolgers kijken nou Ligue 1? Duffe kutcompetitie. En daar gaat mijn favoriete spits nu ballen, bah 
Ajax/Juventus/Inter/Barcelona/Milan en dan zo'n lelijke poe(p of n, vul zelf maar in)club als PSG in het rijtje...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ik vind het vooral raar dat Plet na slechts een half jaar al afgedankt wordt. Daar in Enschede nemen ze overigens wel meer beslissingen waar ik de logica niet van in zie. Castaignos lijkt me overigens een prima aanwinst. Die wil natuurlijk wat goedmaken na afgelopen seizoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.