- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Plet is toch gewoon als 2e spits gehaald? Als de Jong was gebleven, dan was hij ook 2e spits achter hem geweest. Plet mist natuurlijk vrij veel kwaliteiten om in de top basisspeler te kunnen zijn. Als Twente 15 miljoen vangt hebben ze groot gelijk dat ze een kwalitatief betere speler dan Plet gaan halen.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien ik het pertinent met Rico oneens ben en de andere kant kies:
BV Veendam 

Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Op de Langeleegte speelt een groot kampioen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Citroen, citroen, Veendam kampioen!
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Plet is toch gewoon als 2e spits gehaald? Als de Jong was gebleven, dan was hij ook 2e spits achter hem geweest. Plet mist natuurlijk vrij veel kwaliteiten om in de top basisspeler te kunnen zijn. Als Twente 15 miljoen vangt hebben ze groot gelijk dat ze een kwalitatief betere speler dan Plet gaan halen.
Tweede spits of niet, je zult het toch wel met me eens zijn dat het raar is dat Plet (die het misschien niet bijzonder, maar eigenlijk ook niet slecht gedaan heeft) na een half jaar al een andere club mag uitzoeken?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tweede spits of niet, je zult het toch wel met me eens zijn dat het raar is dat Plet (die het misschien niet bijzonder, maar eigenlijk ook niet slecht gedaan heeft) na een half jaar al een andere club mag uitzoeken?
Ow wacht, dat had ik effe gemist
Dacht dat je bedoelde dat hij op het tweede plan is gekomen. Ja, moet hij nu alweer weg?
Dat is wel wanbeleid ja, al zal de conclusie wel zijn dat hij het niveau niet aan kan. Iets wat ik overigens Twente ook al voor hun aankoop had kunnen vertellen. Modale speler, niveautje NAC.
Sowieso ben ik niet meer kapot van het Twente beleid. Daar zit tegenwoordig vrij veel paniekgedrag bij. McClaren, Preudhomme, Adriaanse, McClaren....de ene na de andere coach is daar met een jaar weg. En qua aankopen komt er ook vrij veel middelmaat binnen. Overigens had Twente dit al wel, maar toen viel het minder op door enkele topaankopen. Maar spelers als Wellington, Akram, Tiendalli, Bajrami en noem ze op kunnen vrij weinig. Spelers als Plet volgen dat niveau. Met Tadic haalt Twente wel weer een ouderwetse klasbak binnen. Munsterman lijkt na de gewonnen titel van 2010 ook soms de weg kwijt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ik al die verhalen mag geloven is die Munsterman gewoon een klein dictatortje dat niet met andere meningen kan/wil omgaan. Hij heeft te veel macht bij Twente.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
het probleem lijkt me dat ook de harde handelswijze van Munsterman bekender wordt. Helpt ook niet echt mee. Ook verbloemde bepaalde topaankopen inderdaad de enorme miskopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar toch doet hij het erg goed, heeft Twente 8 niveautjes hoger gebracht. Verder is het komen en gaan van trainers niets ongebruikelijks in de voetballerij.
Liever zo'n dictator dan zo'n natte krant als bij Feyenoord. Mis de GKL nog steeds wat dat betreft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De GKL? Waarom het niet grootser aanpakken: Gil y Gil
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
het probleem lijkt me dat ook de harde handelswijze van Munsterman bekender wordt. Helpt ook niet echt mee. Ook verbloemde bepaalde topaankopen inderdaad de enorme miskopen.
True. Spelers weten dat ze daar vrij lastig wegkomen als ze de club tegen Joop zijn zin willen verlaten. Lijkt me een onplezierige kerel om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat hij Twente enorm sterk heeft gemaakt, puur dankzij een overtuigende manier van beleid voeren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Aangezien ik het pertinent met Rico oneens ben en de andere kant kies:
BV Veendam 
Klopt, voor iemand voor wie voetbal zijn leven is, heb je er bar weinig verstand van. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, voor iemand voor wie voetbal zijn leven is, heb je er bar weinig verstand van.
Een deel maar he. Sommige zaken zijn wel belangrijker dan voetbal 
Nogmaals, visionair
Over 100 jaar krijg ik mijn gelijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat je leven dan niet meer om voetbal draait? 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nogmaals, visionair
Jij ook al? Ik heb er ook last van, alhoewel ik niet aan zag komen dat Nemeth naar Roda zou gaan. Ik zit tegen iedereen te roepen dat hij naar NEC zal gaan. Klotezooi.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij ook al? Ik heb er ook last van, alhoewel ik niet aan zag komen dat Nemeth naar Roda zou gaan. Ik zit tegen iedereen te roepen dat hij naar NEC zal gaan. Klotezooi.
Als Anita naar een grote club in het buitenland trekt kom ik uitgebreid mijn gelijk halen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV bezig met een uitstekende voorbereiding.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
PEC moet nu wel ff wat gaan doen. Dit gaat niet goed zo. 0-0 tegen een amateurclub en 1-4 verliezen tegen PAOK trek je geen gasten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Of verliezen van Eindhoven inderdaad 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het is maar waar je waarde aan hecht. Voor PSV is het waarschijnlijk niet meer dan een oefenpotje.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Twitter:
"I have no idea why he'd know this, but Boris Becker claims Robin van Persie has signed a new 2-year contract with Arsenal."
Becker op twitter:
Just heard Van Persie signed 2year deal with ....Arsenal!?
Becker is een kennis van de neef van de agent van Van Persie - naar het schijnt.. Dit kan niet anders dan waar zijn lijkt me.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Prachtige wedstrijd net tussen Vancouver Whitecaps - LA Galaxy.
Galaxy moest als vanouds weer wakkergeschud worden. 1e was van een bedenkelijk niveau aan Galaxy's kant. Bij de 2-0 achterstand bij rust zag ik het dan ook somber in.
Gelukkig scoort wie anders dan Beckham (Stuart Pearce
) in de 2e helft de 2-1 en dan is alles weer mogelijk. Dat de 18-jarige invaller Jose Villarreal die slechts z'n 2e wedstrijd in de MLS speelde in de slotfase van de wedstrijd op magistrale wijze de 2-2 erin schiet had zelfs ik niet kunnen dromen.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Gelukkig scoort wie anders dan Beckham (Stuart Pearce
)
Pearce kan alleen maar zijn gelijk halen door de Olympische titel te winnen. Want het gaat echt nergens over dat hij Beckham niet meeneemt. Ongekende FAIL.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hadden ze wel kunnen gebruiken bij een vrije trap. Niet echt handig nee aangezien Beckham het op zijn leeftijd het tussen al die andere naar de VS gekomen sterren zeker wel opvalt. Moet je maar kunnen.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Pearce kan alleen maar zijn gelijk halen door de Olympische titel te winnen. Want het gaat echt nergens over dat hij Beckham niet meeneemt. Ongekende FAIL.
Heeft zich inderdaad behoorlijk belachelijk gemaakt. Niet alleen heeft Beckham een veel mooiere geschiedenis dan pakweg Craig Bellamy en heeft hij enorm veel betekend voor het Engelse voetbal maar hij zou ook nog enorm veel toevoegen aan zo'n jong team. Al moet ik wel in verdediging van Pearce zeggen dat voor de selectie bekend werd Beckham in de MLS een heel stuk minder speelde. Pas na de definitieve selectie is hij het ineens enorm goed gaan doen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
NOS Sport - Van Marwijk op bezoek bij Argos
Bwahaha en dan nog boos worden ook als er een vraagje over het EK komt. Argos de hele dag niet in de aanval geweest trouwens, dat zal Bertje Nulpunter ze wel hebben ingefluisterd...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als Anita naar een grote club in het buitenland trekt kom ik uitgebreid mijn gelijk halen
Dat is dan 1 stap te vroeg. Als hij slaagt bij een grote club kun je je gelijk pas komen halen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twitter:
"I have no idea why he'd know this, but Boris Becker claims Robin van Persie has signed a new 2-year contract with Arsenal."
Becker op twitter:
Just heard Van Persie signed 2year deal with ....Arsenal!?
Becker is een kennis van de neef van de agent van Van Persie - naar het schijnt.. Dit kan niet anders dan waar zijn lijkt me.
Voetbalzone - Ferguson vertrouwt op zomerse komst Van Persie: 'Van's my man'

Zou me de ballen uit de broek lachen als ie echt naar de grote rivaal trekt. Dan wordt Arsenal-Man Utd helemaal leuk.
Ook doodzonde voor de uitstraling van het voetbalgedeelte van de Spelen dat Becks niet erbij is. Was toch geweldig geweest als hij samen met Giggs goud zou pakken? Ik heb altijd heel veel respect voor Beckham gehad. Misschien een glamourboy, maar wel een hele sympathieke. En tevens iemand die altijd zichzelf ingezet heeft anderen te helpen. Hij was ook altijd gigantisch trots om voor zijn land te spelen. Jammer dat hij door die Capello gedumpt werd bij Engeland. Ik had hem een gouden plak gegund.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.