- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
De deuren wagenwijd openzetten kun je toch moeilijk laf noemen.
Na de 1-0 had er direct iets veranderd moeten worden, want het was al snel duidelijk dat je op deze manier nooit de nul ging houden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En omdat hij nu 2 keer gescoord heeft, betekend niet dat ie symphatieker geworden is. Zeker niet wat ons ( Nederlanders ) betreft.
Wat kan mij sympathie schelen? Ronaldo heeft zich vandaag een klasbak getoond door ondanks de lading aan (vaak wel erg kinderachtige, misplaatste en flauwe) negatieve aandacht zo'n wedstrijd neer te zetten. Het toont karakter, iets wat ik bij Nederland bij geen enkele speler heb gezien. Die zouden er never nooit mee om kunnen gaan.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
@LZA:
Er zal wel ergens een rondvaart komen, ver buiten bereik van onze rotte eieren en tomaten. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het was een schande bij de NOS de afgelopen dagen en weken, genant. Zelfs de normaal keurige Van Halst zakte finaal door het ijs door als analyse van Ronaldo niet verder te komen dan 'brrrr'. Maar CR7 heeft geantwoord als de absolute superster die hij is, fantastisch, wat gun ik hem dat. In principe had ik het vooraf leuker gevonden als Nederland met ons door was gegaan maar gaandeweg het toernooi is mijn antipathie alleen maar groter geworden, vooral ook door dat chagrijn van Van Marwijk.
De beste teams zijn door in deze poule, zoveel is duidelijk.
Die 'Brrr' inderdaad, wat een schande. En dat noemt zich serieus analist 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De deuren wagenwijd openzetten kun je toch moeilijk laf noemen.
Na de 1-0 had er direct iets veranderd moeten worden, want het was al snel duidelijk dat je op deze manier nooit de nul ging houden.
Met Vlaar, Mathijssen, Willems en van der Wiel is er never nooit op de 0 te spelen. We hadden samen met de Ieren de zwakste verdediging. Ik had graag een Boula-Ronaldo-confrontatie deel 2 gezien. Weer stonden alle linies veel te ver van elkaar vandaan. Is niet tegenaan te lopen. Het was er gewoon niet en hoe het kan dat alle spelers tegelijk uit vorm zijn is een raadsel waar de spelers zelf alleen uitsluitsel over kunnen geven. Wanneer iedereen tot rust is gekomen horen we het hele verhaal vast nog wel eens. Het zat in ieder geval niet goed in de groep, er was iets onder de oppervlakte wat niet uitgesproken is. Groepjes in de groep etc.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Maar dit was al bij voorbaat kansloos. Het belangrijkste is dat je CR7 uitschakelt. Zet er desnoods 2 man op en probeer de pass naar hem te voorkomen. Dit ging al fout. Een verdediger erbij en/of een wat meer hangend middenveld had voor een betere balans kunnen zorgen.Of dacht je dat we wel even 4 goals zouden maken?
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
1-0 Voor L.A. Galaxy tegen Portland Timbers.
Toch nog wat lol vanavond. Spelen een goede wedstrijd in tegenstelling tot het spel van de laatste 2 maanden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee 2-0 was al genoeg. Na de 1-0 had de boel al omgezet moeten worden, want je zag de Portugezen het spel overnemen. Robben op links zetten. Kuijt of Narsingh op rechts. Kuijt was nu nuttig geweest om van der Wiel te ondersteunen. We liepen weer met zijn allen terug. Ach het was gewoon KUT, klaar !
Boula had ik er ook al snel ingezet voor Vlaar of van der Wiel. Er werd idd te weinig gedaan om Ronaldo te stoppen, hij had nu wel een erg makkelijk avondje zo.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ik had het over 4 omdat je er meer moet maken bij tegengoals. Maar je hebt gelijk, het was gewoon niet best.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Je kunt lullen wat je wilt over Oranje,maar we hebben wel mooi de nul gehouden in de poule.
Dat dan weer wel!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een drama. Slechtste Nederlands elftal ooit gezien op een toernooi. Terwijl we niet het slechtste spelersmateriaal hadden. Het geloof was er niet, geen zelfvertrouwen, geen overtuiging, geen punten. Wel naar huis. Tot over twee jaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
PORTUGAL!! PORTUGAL!!
Verrassend. dutchtuga na een half jaar weer op het sporttopic. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vind het toch redelijk sensationeel dat jullie evenveel punten als Belgie behaald hebben op dit EK. En wij waren er niet eens bij 
Zul jij je niet gaan richten op het wielrennen? Daar doen de Belgen tenminste nog aan mee. 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Heeft me een half jaar irritatie bespaard 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Even ter afwisseling van alle anti-ronaldo foto's die hier eerder zijn geplaatst:

Vooral die tweede is erg mooi.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goedemorgen! Heeft er iemand nog wat leuke filmtips?
Onderhond
-
- 87648 berichten
- 12949 stemmen
Allegro is een mooie Deense, Vinzent een boeiende Duitse en voor wat Portugees werk kan je best even bij dutchtuga zijn.
Proficiat trouwens dutchtuga! Portugal is vaak wat wisselend, maar tegen NL lijken ze het toch steeds weer te flikken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als we op een EK of WK de finale halen presteren we altijd beroerd in het toernooi erna.
Dit is gewoon omdat er direct na een goed toernooi verder gegaan wordt met dezelfde spelers. Het is vroeger al met andere landen gebeurd. Twee goeie toernooien met ongeveer dezelfde spelersgroep kan lukken, maar drie is een echte zeldzaamheid.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Beetje jammer inderdaad. Komt hier alleen even langswippen als ze net gewonnen hebben 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Wat kan mij sympathie schelen? Ronaldo heeft zich vandaag een klasbak getoond door ondanks de lading aan (vaak wel erg kinderachtige, misplaatste en flauwe) negatieve aandacht zo'n wedstrijd neer te zetten. Het toont karakter, iets wat ik bij Nederland bij geen enkele speler heb gezien. Die zouden er never nooit mee om kunnen gaan.
Hij heeft twee meesterlijke assists verzilverd. Zoals gewoonlijk moet het gelijk weer de Ronaldo show zijn. En maar afvragen waarom iemand een hekel aan hem heeft(komt ook mede dankzij dit soort irritante reacties). Laat hem zelf is een keer een mooie goal maken uit een actie.
Hij heeft gisteren alleen gefunctioneerd omdat de rest ook in veel betere doen was. Paar keer mooi gelanceerd door medespelers, wat overigens ook niet moeilijk is tegen Twittery v.d. Wiel.
Oftewel, roem je teamprestatie(middenveld van NL werd overlopen) en niet alleen de 2 intikkertjes van je pseudo vedette.
Over het Nederlands elftal heb je overigens gelijk. Vooral zo'n Sneijder is zo'n gevalletje van veel praten, maar weinig wol.
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Haha Reppie, het zit echt diep he. Blijf vooral haten jongen.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Nee, ik kon het gisteravond beter hebben. Alleen door dit soort reacties van fanboys krijg je juist weer meer een hekel aan die gozer. Hij was goed gisteren, maar iedereen van Portugal was in topvorm....de assists zijn in mijn ogen gewoon fenomenaal en de reden dat we verliezen..
Maar het ergste is gelijk dat iedereen zo gigantisch opportunistisch is....en ik dacht dat wij opportunistisch waren wanneer het NL elftal 1 goede wedstrijd in de voorbereiding speelt. Die gast heeft twee keer gescoord na 5/6 duels droog te hebben gestaan.....dat is niet niets en de kritiek is dan ook niet meer dan terecht toch?
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
De homo flikt het toch, nu alleen nog even uit de kast komen. 
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
De homo flikt het toch, nu alleen nog even uit de kast komen.

rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Hee, we hebben het broertje van kos hier nu ook 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Allemachtig wat was Robben slecht gisteren zeg. De rest was ook niet best (op steek en vd Vaart an), maar Robben was echt dramatisch.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
De Belgen? Als ze voorbij Kroatië komen in de voorrondes...
Het is niet alleen Kroatië maar ook Servië, Wales en Schotland. Ploegen waar de Belgen gemakkelijk tegen kunnen verliezen.
Nu ik denk indien Holland nu tegen België zou spelen dat jullie nog zullen winnen met 2-0.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Half Nederland die om Huntelaar schreeuwde: 
Wat een epic fail dit Oranje. Drie keer verloren. Lachertje van het EK.
Nu
voor Italië.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.