- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Heb je het nog niet over het vertrek van Vertonghen gehad? Toch wel jammer; had z'n verzuurde rotkop nog best eens in de Kuip willen zien na verlies. 
Groot gemis voor Ajax. Wel 8 meloenen erbij. Dat wordt weer shoppen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb je het nog niet over het vertrek van Vertonghen gehad? Toch wel jammer; had z'n verzuurde rotkop nog best eens in de Kuip willen zien na verlies. 
Groot gemis voor Ajax. Wel 8 meloenen erbij. Dat wordt weer shoppen.
9 meloen + 3 variabel.
Ik wacht even tot Ajax het officieel gaat melden. Ik zal hem enorm missen, maar hij was de afgelopen 2 seizoenen de man die ons naar de titel bracht. Ik denk dat hij exact 1 Klassieker heeft verloren als speler, die van vorig seizoen, dus geniet maar van die eenmalige beelden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had dit filmpje nog niet gezien, mooi onthaal!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
9 meloen + 3 variabel.
Ik wacht even tot Ajax het officieel gaat melden. Ik zal hem enorm missen, maar hij was de afgelopen 2 seizoenen de man die ons naar de titel bracht. Ik denk dat hij exact 1 Klassieker heeft verloren als speler, die van vorig seizoen, dus geniet maar van die eenmalige beelden
Oké, op teletekst stond 8 miljoen.
Daarom is het jammer dat hij nu vertrekt, zodat er niet meer van zulk soort beelden komen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oké, op teletekst stond 8 miljoen.
Daarom is het jammer dat hij nu vertrekt, zodat er niet meer van zulk soort beelden komen.
Nooit tt geloven
Ik ben je bron van informatie, weet je toch? 
Ik hoop overigens dat we weer 6 jaar ongeslagen blijven tegen Feyenoord. Waren leuke jaren, haha.
Doe mij die 0-4 onder ten Cate maar!
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik weet dat het de meesten belachelijk zal klinken maar eerder zei ik al Ronald de Boer (met Dany Blind als gediplomeerd assistent).
Ja maar die traint de jeugd! Weet ik, maar Oranje is een gelegenheidsteam, die hoef je niet te trainen want dat doen ze bij hun club. Je moet een fris onbeschreven blad hebben die de juiste keuzes maakt qua selectie, waarmee de spelers door een deur kunnen en die de sympathie van publiek & pers heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Noem een andere beschikbare coach die jouw droomcoach zou zijn?
Als er 1 lastige jongens op de plek kan zetten dan is het Louis wel.
De KNVB zocht een sterke man die overwicht op spelers en de tactiek heeft. Nu is het duidelijk wie de baas is, dat is fuhrer von Gahl. En dat is best, had Oranje hard nodig.
Van Gaal heeft overwicht op 18 jarigen, niet op gearriveerde profs......
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Van Gaal heeft overwicht op 18 jarigen, niet op gearriveerde profs......
Spelers, op wie Van Gaal geen evenwicht heeft, zal hij niet selecteren. Oftewel: weg egootjes
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/224057/De-Jong-Bestuur-Twente-onderhandelt-onfatsoenlijk.htm
Dat Munsterman een smerig kereltje was, is toch allang bekend?
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Dan blijft er verdomd weinig over.
Idd, dan speel je gewoon met de eredivisie. Kan echt niet
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/224057/De-Jong-Bestuur-Twente-onderhandelt-onfatsoenlijk.htm
Dat Munsterman een smerig kereltje was, is toch allang bekend?
Doet Munsterman toch prima. Het is immers zijn zaak zo veel mogelijk geld binnen te halen. Snap niet dat De Jong daar zo verrast door is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Noem een andere beschikbare coach die jouw droomcoach zou zijn?
Als er 1 lastige jongens op de plek kan zetten dan is het Louis wel.
De KNVB zocht een sterke man die overwicht op spelers en de tactiek heeft. Nu is het duidelijk wie de baas is, dat is fuhrer von Gahl. En dat is best, had Oranje hard nodig.
Probleem is dat Van Gaal meent dat hij dat kan waarna hij gewoon wordt uigelachen. Van Gaal kan juist niet overweg met lastige jongens en dat gaat zich wreken
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als die spelers niet naar van Gaal willen luisteren dan gaan ze toch gewoon weer af op de WK. Ze zullen toch echt eens in de eigen spiegels moeten gaan kijken.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Als die spelers niet naar van Gaal willen luisteren dan gaan ze toch gewoon weer af op de WK. Ze zullen toch echt eens in de eigen spiegels moeten gaan kijken.
Dat moeten ze inderdaad, maar hoe bereik je dat het best. Door iedereen tegen je in het harnas te jagen (zoals Van Gaal al vele malen in zijn trainerscarrière heeft gedaan, met alle gevolgen van dien in 2002) of op een rustigere, minder confronterende manier.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Probleem is dat Van Gaal meent dat hij dat kan waarna hij gewoon wordt uigelachen. Van Gaal kan juist niet overweg met lastige jongens en dat gaat zich wreken
Die jongens hebben deze zomer de kans gehad om te laten zien dat ze geen type van Gaal nodig hadden. Kans niet gepakt. Als ze hem niet pruimen, dan pleuren ze maar op uit Oranje. Maar ik denk dat een hoop spelers tegen Louis opkijken. Hij is intimiderend, maar buiten dat spreekt zijn CV boekdelen. Sowieso zal zijn manier van voetballen veel oud-Ajacieden zoals Sneijder en vd Vaart aanspreken denk ik. Oranje is te lang niet uitgegaan van eigen kracht en kwaliteit.
Overigens heeft van Gaal met een hoop vedetten ook prima gewerkt. Neem bv Robben, Lahm en Schweinsteiger bij Bayern. Die waren erg tevreden over hem. Volgens mij hadden er maar 3 spelers problemen met hem daar. Ribery, vBommel en Toni.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oke, 4. Waarbij ik het logisch vond dat ie Lucio meteen liet gaan, die paste echt niet bij het Bayern spel. Idem Toni, heel matige speler. En verder heeft Ribery zo'n beetje met elke trainer wel ruzie, da's niks nieuws.
Maar ik zal niet ontkennen dat de kracht van Louis niet bij vedetten ligt. Hij werkt beter met spelers die minder groots zijn. Maar met Barcelona en Bayern is hij wel vrij succesvol geweest.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Bij clubs kan je dat probleem oplossen door ze te verkopen en nieuwe te halen, helaas werkt dat bij een nationaal elftal als Oranje niet zo makkelijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk werkt het bij een land makkelijker. Roep dan de speler niet meer op en selecteer een nieuwe 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ja laten we ruzie maken met Robben en dan .... tja, wie moet je dan opstellen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja laten we ruzie maken met Robben en dan .... tja, wie moet je dan opstellen?
Hadden we deze zomer maar een andere opgesteld...
Boerrigter, Narsingh, Elia, John....er zijn namen zat. Dan zijn ze maar ietsie minder goed. Misschien passen ze dan wel beter in het team zodat de ploeg sterker wordt.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Je hebt gelijk als je kijkt naar het afgelopen EK, maar goed, dan kan je heel Oranje wel thuis laten.
Robben in vorm en met oog voor medespelers (zowel aanvallend als verdedigend) is te waardevol om ruzie mee te maken. De namen die je opnoemt zijn natuurlijk (nog?) lang niet zo goed als Robben.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Steek; Van Rhijn - Heitinga - Viergever - Pieters; Anita - Sneijder - Van der Vaart; John/Narinsgh/Elia - Van Persie - Robben.
En dan Louis in lederhosen in Rio.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt gelijk als je kijkt naar het afgelopen EK, maar goed, dan kan je heel Oranje wel thuis laten.
Robben in vorm en met oog voor medespelers (zowel aanvallend als verdedigend) is te waardevol om ruzie mee te maken. De namen die je opnoemt zijn natuurlijk (nog?) lang niet zo goed als Robben.
Waar zeg ik dat er ruzie met Robben moet worden gemaakt?
Maar, als er ruzie komt, dan selecteert ie maar verder. Het is niet dat deze spelers heilig zijn na dit EK. De enige vedette die een voldoende haalde was Sneijder, de rest moet zich schamen van de grote jongens.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Steek; Van Rhijn - Heitinga - Viergever - Pieters; Anita - Sneijder - Van der Vaart; John/Narinsgh/Elia - Van Persie - Robben.
En dan Louis in lederhosen in Rio.
Huntelaar ipv Persie en uit je rijtje opties Narsingh kiezen en ik ben het met je eens. Al hoop ik dat Willems Pieters uit de ploeg gaat spelen. Ik zie vrij weinig in Pieters. Ook een laagbegaafde gozer denk ik altijd als ik hem hoor.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Waar zeg ik dat er ruzie met Robben moet worden gemaakt?
Maar, als er ruzie komt, dan selecteert ie maar verder. Het is niet dat deze spelers heilig zijn na dit EK. De enige vedette die een voldoende haalde was Sneijder, de rest moet zich schamen van de grote jongens.
Het gaat ook niet om Robben. Voor mijn part vul je op die plek een andere naam in, het principe blijft hetzelfde.
Iedereen zal in de spiegel moeten kijken, ook Sneijder die zijn verdedigende taken nogal een verwaarloosde.
En het zal mij benieuwen hoeveel aanvallender Van Gaal zou kunnen spelen met het defensieve materiaal dat er rondloopt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Als dat ventje Van Persie naar bv City zou gaan dan is de carriere zo wie zo al over en hoeven we dat misselijk makende mannetje niet meer uit te nodigen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Ik zou nog liever met tien man spelen dan met Van Persie
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ja, je afkeer van Van Persie is duidelijk hoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
We gaan hier verder: Overigen > Algemeen > Het grote voetbaltopic #5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.