- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft dit nou met de discussie te maken?
Davids, Kluivert, de Boer etc. Bijna allemaal noemen ze van Gaal nu nog de beste met wie ze hebben gewerkt.
Ja, het was echt een wereldprestatie daar in Tokyo..... 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, het was echt een wereldprestatie daar in Tokyo.....
Af en toe snap ik echt niks van je 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mijn god, hebben ze toch voor v Gaal gekozen.. dat worden weer spannende uurtjes voor het journaille, hehe. Is natuurlijk wel een topcoach, bezien of hij dit NL elftal weer eens ouderwets aan het aanvallen krijgt.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
En zal hij gaan kiezen voor Huntelaar of van Persie? Willems of Pieters? 1 controleur of misschien toch 2 met Clasie erbij
?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Toch jammer, ik had Hiddink een betere keuze gevonden maar ik ben niet ontevreden met Van Gaal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De best mogelijke keuze. Ik ben erg tevreden met Van Gaal.
Danny heeft zijn beloning voor het verraad ook binnen, ongelofelijk in wat voor functies die man altijd weer terecht komt. Ik had veel liever Jonker als assistent gezien.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Jonker had al getekend anders had die mooi naast Van Gaal gezeten.
Ik heb alleen even gemist wat er nu met Cocu gebeurt, iemand?
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Die kan toch gewoon voor de thee blijven zorgen?
Barfly
-
- 1873 berichten
- 1749 stemmen
Ik verheug me vooral op de intieme momenten tijdens interviews van Van Gaal met Bert Maalderink.
Arme Bert.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Poeh, nou ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Pieters zal denk ik als enige PSVer nog wel worden opgeroepen. In de oefenpot tegen België zou ik spelen met Pieters/Emanuelson, Douglas, van Rhijn en van de Wiel. De Jong, Sneijder, Maher, Robben, Hunt en Narsingh.
Vind het wel erg jammer dat scholletje de assistent wordt, maar dat was wel te verwachten. Weet niet of Blind zo goed ligt bij de selectie. We beginnen gewoon weer met een schone lei. 
De interviews worden in ieder geval weer zeer vermakelijk. Vooral als hij zich weet te plaatsen voor de WK en hij zijn visie op voetbal met de hele wereld mag delen. Am I so smart or are you so stupid ? 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Breuer naar NEC.
Ik begrijp je lachsalvo. Zeker geen topper erken ik ook. Maar NEC heeft niet het geld om bakken geld uit te geven voor spelers voor de 2de linie (Wellenberg en Szélesi zijn weg). Iedereen inclusief Breuer zelf weet ook wel dat hij een middelmatige mandekker is, maar hij is wel multi-inzetbaar, erg ervaren, no-nonsense bikkelhard en een echte teamplayer. Qua financiele haalbaarheid en de vraag naar ervaring misschien helemaal niet zo'n slechte zet van TD Carlos Aalbers om hem transfervrij vast te leggen.
Breuer is het type speler dat bij NEC zijn revanche kan neerzetten. Prima zet van NEC.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik moet vooral lachen omdat Breuer hier wordt weggezet als slechtste speler van de Eredivisie en kan me de reactie van Kos al voorstellen. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Heeft seniele Jopie trouwens al een rechtszaak aangespannen tegen de benoeming van Van Gaal?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Heel benieuwd wat de keus voor Van Gaal gaat opleveren. Hoewel ik niet stond de juichen is hij wel degene die de macho broodvoetballertjes als Huntelaar en Van der Vaart op hun plekkie durft te zetten en het roer om durft te gooien. En dat is wel zo'n beetje het belangrijkste wat er nu moet gebeuren in Oranje. Wat dat betreft een prima keus dus.
Of hij nu een peoplemanaganer en een uithangbord.. Dat niet, maar daar maak ik me niet druk om.
Erg benieuwd naar de eerste selectie over zo'n maandje ongeveer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Heeft seniele Jopie trouwens al een rechtszaak aangespannen tegen de benoeming van Van Gaal?
Ook al gaat het meer dan prima met Ajax. Worden alleen maar verstandige dingen gedaan. Wat Cruijff heeft gedaan is het beste wat Ajax heeft kunnen overkomen het laatste jaar. Buiten die 2 kampioenschappen om dan(De Boer die ook een Cruijff visie hanteert btw).
Ben je twee weken weg(uiteraard), kom je terug met dit soort mislukte sneertjes 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Noem de man maar seniele jopie, maar hij heeft bij Ajax alles voor elkaar gekregen wat hij wilde. Hele club naar zijn hand gezet en elke supporter is er razend blij mee. Ajax staat er voor het eerst sinds de gouden periode in de jaren 90 echt goed voor. Sportief, financieel en als organisatie. Ik denk dat de concurrentie ons de komende jaren flink zal vrezen, want Ajax zal alleen nog maar gaan groeien. Trots dat iemand als Cruijff zijn nek voor zijn grote liefde heeft uitgestoken en ook gekregen heeft waar hij zo voor heeft geknokt 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb alleen even gemist wat er nu met Cocu gebeurt, iemand?
Cocu zou sowieso al stoppen om zich op de A1 van PSV te focussen, dus die hoeft van Gaal sowieso niet weg te sturen.
Ben wel tevreden met het vertrek van de oude staf. Hoop dat Louis v/d Sar erbij gaat halen als keeperstrainer. Verder hoop ik wel dat hij nog een 2e assistent krijgt die niet van Ajax afkomstig is, anders krijg je dat gezeur weer dat het een Ajax kliek is. Jaap Stam erbij halen zou prima zijn. Al is Jaap wel Ajax gezind. Er zal best nog wel ergens een assistent zijn toch?
Ieder geval goed dat we van de Schreuders, Eikelkamps en Fabers van deze wereld af zijn. Dat is geen Oranje materiaal voor de staf.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb gezocht op zijn afscheidspersconferentie als bondscoach van Oranje, maar die staat helaas niet op Youtube. Was echt episch materiaal 
Ook de beelden van zijn vertrek bij Barcelona zou ik graag nog eens zien. Vrienden en vriendinnen van de pers, gefeliciteerd, ik vertrek. Het is u gelukt. Zoiets was dat toch? 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Bij AZ heeft ie ook voor een aantal mooie beelden gezorgd, zoals deze:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geweldig! 
Of je de man nu mag of niet, er valt wel altijd over hem te praten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Onbegrijpelijke keuze voor Van Gaal. Heeft nu al zo vaak laten zien dat hij niet kan omgaan met vedettes en een pure clubtrainer is. Hij zal voor de wedstrijd tegen Belgie wel weer eerst een conditietest inplannen en vervolgens drie dagen lang de conditie van alle spelers bij gaan scherpen die niet voldoen. Nee gedoemd om te mislukken. Al zullen we het WK dit keer toch wel halen in deze poule.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Louis heeft ieder geval nog vrienden overgehouden uit Barcelona 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het is duidelijk dat deze aanstelling twee kanten op kan gaan. Of Van Gaal botst met de egootjes, of de spelers accepteren hem en schuiven hun ego aan de kant. Ik vrees dat dat eerste gaat gebeuren. Opzich is dat niet erg, want Van Gaal zal ze dan wel vervangen voor jongere spelers, maar of we nu al genoeg talent klaar hebben staan om goed te presteren op een WK? Ik vrees van niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je in september in Nederland van Turkije wint, dan ben je al voor een groot deel onderhand zeker van kwalificatie. Turkije lijkt de enige concurrent in onze groep. Of we moeten Roemenie onderschatten...
Ik denk dat de spelers van Oranje ook balen van dit EK. Die zullen gebrand op revanche zijn. Paar namen dumpen, paar nieuwe namen erbij en weer vlammen. Het zal vooral aan de instelling van de spelers liggen. En dat 4-2-3-1 systeem mag wel eens nokken. Doe maar weer ouderwets 433 met de punt naar achteren.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Onbegrijpelijke keuze voor Van Gaal.
Nogal. De grootste nederlaag die oranje leed op het EK is de ondergang van het imago. De afkeer bij het grote publiek dat werd opgewekt door het arrogante gedrag van de MAVO-intellectuelen die vooral bezig waren met hun tattouages, met het opzichtig de rotte appel uithangen en in hun achterhoofd al bezig met culturele reisplannen richting het altijd mysterieuze Ibiza.
Er zou een onbeschreven blad voor de ploeg moeten gaan staan die de goodwill heeft bij het grote publiek en de pers om die nare nasmaak weg te spoelen en Louis van Gaal lijkt me niet bepaald de aangewezen persoon daarvoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nogal. De grootste nederlaag die oranje leed op het EK is de ondergang van het imago. De afkeer bij het grote publiek dat werd opgewekt door het arrogante gedrag van de MAVO-intellectuelen die vooral bezig waren met hun tattouages, met het opzichtig de rotte appel uithangen en in hun achterhoofd al bezig met culturele reisplannen richting het altijd mysterieuze Ibiza.
Er zou een onbeschreven blad voor de ploeg moeten gaan staan die de goodwill heeft bij het grote publiek en de pers om die nare nasmaak weg te spoelen en Louis van Gaal lijkt me niet bepaald de aangewezen persoon daarvoor.
Noem een andere beschikbare coach die jouw droomcoach zou zijn?
Als er 1 lastige jongens op de plek kan zetten dan is het Louis wel.
De KNVB zocht een sterke man die overwicht op spelers en de tactiek heeft. Nu is het duidelijk wie de baas is, dat is fuhrer von Gahl. En dat is best, had Oranje hard nodig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.