• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.058 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.721 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

Verstandige woorden . alsof de organisatie van Bayern ook maar ene fuck te maken heeft met dat zij wel bij de Europese top aanhaken en Ajax niet.... Dat heeft met die 290 miljoen per jaar te maken die ze besteden en niets anders.

Naiever lijkt me nauwelijks mogelijk.

Dus volgens jou heeft de organisatie van een club niks te maken met het sportieve gedeelte? 1 woord: On-zin!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Almighty schreef:

Wat een kut-supporters, die Feyenoorders. Of niet Reinbo?

Oud nieuws en schijnbaar niet waar. Stond in de Telegraaf, maar hebben ze snel weggehaald (gerectificeerd), omdat er onwaarheden in stonden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zonder visie had Ajax in 95 ook nooit de CL gewonnen, want ook toen hadden clubs als Bayern, Milan en Madrid vele malen meer geld.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Scholes was ooit een vrij meesterlijke voetballer. Toch blijft United te lang met de spelers Giggs en Scholes door voetballen, ook al zijn het legendes bij United. Meer een teken dat ze niet veel beters hebben.

Giggs is nog gewoon van wereldniveau hoor.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Almighty schreef:

Daar kan Mourinho veel van leren.

Inderdaad!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Dakduivel schreef:

Dus Kompany moet Nani's been echt breken alvorens de scheids er rood voor kan geven? Het is een tackle met twee gestrekte benen van de grond af op hoge snelheid = rood.

Nani was niet eens in buurt van de bal. Was ook helemaal geen duel. Kompany was gewoon veel eerder en kwam alleen wat lomp in. Leek in niets op Leeuwin van ADO bijvoorbeeld. Die ging echt een duel aan op deze manier. Wereld van verschil.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Almighty schreef:

[Wat een kut-supporters, die Feyenoorders. Of niet Reinbo?

Ook het tuig van Feyenoord laat weer eens van zich horen. Wat een volk

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Dakduivel schreef:

Scholes deed het gisteren fantastisch. Mede dankzij zijn ervaring kon United een groot gedeelte van de 2de helft controleren.

Inderdaad vooral hoe hij bij de 3-2 de bal vakkundig in de voeten van Machester City speelde die hem vervolgens als een oude man liet staan en vrij mocht voorzetten was indrukwekkend.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Hij zegt zelf dat hij dat niet heeft gezegd tegen de scheidsrechter, dan geloof ik hem ook. Mourinho daarentegen, schuift openlijk in een persconferentie de schuld af op een ander. Guardiola kijkt tenminste naar zichzelf.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

timbo_ schreef:

Nani was niet eens in buurt van de bal. Was ook helemaal geen duel. Kompany was gewoon veel eerder en kwam alleen wat lomp in. Leek in niets op Leeuwin van ADO bijvoorbeeld. Die ging echt een duel aan op deze manier. Wereld van verschil.

Nou als hij niet opspringt, breekt hij zijn benen. Beelden:

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Hij zegt zelf dat hij dat niet heeft gezegd tegen de scheidsrechter, dan geloof ik hem ook. Mourinho daarentegen, schuift openlijk in een persconferentie de schuld af op een ander. Guardiola kijkt tenminste naar zichzelf.

Elke coach maakt zich druk over de scheidsrechter ook de altijd druk gesticulerende Guardiola.

Dat je Mourinho niet mag dat kan maar ga hem geen zaken verwijten waaraan andere coaches zich ook veelvuldig schuldig maken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Verschil is dat het bij Mourinho altijd zo extreem is, omdat het zijn tactiek is. Gooi de schuld bij de ander neer, dan hebben de spelers een gemeenschappelijke vijand. Je kan van Guardiola zeggen wat je wil, maar ik heb nog nooit een coach gezien die zo correct en netjes is als hij. Zelfs Frank de Boer haalt dat niet.

Dakduivel

• 34 berichten
  • 805 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)
Nani was niet eens in buurt van de bal..
Serieus?

timbo_ schreef:

Was ook helemaal geen duel.

Wie zegt dat het een duel was? Het was een onbesuisde manier van inkomen waarvoor zo vaak rood wordt gegeven in de PL.

timbo_ schreef:

Kompany was gewoon veel eerder en kwam alleen wat lomp in. Leek in niets op Leeuwin van ADO bijvoorbeeld. Die ging echt een duel aan op deze manier. Wereld van verschil.

Ik zie mij deze tackle van Kompany nergens met die van Leeuwin vergelijken. Het voegt ook helemaal niks toe aan de discussie om dat als voorbeeld er bij te betrekken. Een ding vond ik trouwens wel opvallen; Kompany protesteerde eigenlijk helemaal niet tegen de beslissing.

timbo_ schreef:

Inderdaad vooral hoe hij bij de 3-2 de bal vakkundig in de voeten van Machester City speelde die hem vervolgens als een oude man liet staan en vrij mocht voorzetten was indrukwekkend.

Dat was inderdaad jammer maar zeker niet alleen Scholes zijn fout. Z'n pas was misschien een beetje zacht maar Evra had na die uitgooi direct naar de bal toe moeten komen en liet dat na. Beide zaten dus in de fout en het was ongelukkig van Scholes ja. Dat doet echter niks af aan het feit dat hij degene was die het hoofd koel hield en de lijnen uitzette in het laatste half uur. Scholes is nog steeds in staat om elke verdediging te ontregelen en dat zal hij laten zien, let maar op.

Verder moet ook gezegd worden dat de scheid na de rode kaart rare beslissingen nam. Aan beide kanten welteverstaan. United kreeg ineens voor de kleinste overtredingen gele kaarten terwijl bij City Kolarov wel 4 gele kaarten had kunnen krijgen maar er geen enkele kreeg. Ook gaf hij geen geel voor de overtreding op Welbeck bij de strafschop en heeft hij City en United allebei nog een pingel onthouden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Giggs is nog gewoon van wereldniveau hoor.

Nee joh. Kan nog steeds bepalend zijn en is goed, maar geen wereldniveau meer.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

timbo_ schreef:

Ook het tuig van Feyenoord laat weer eens van zich horen. Wat een volk

Als aankomend journalist zijnde, moet je toch weten dat je berichten niet zomaar klakkeloos over moet nemen.

FR-Fans.nl - Feyenoord baalt van berichtgeving rond benefietwedstrijd

De Telegraaf heeft het bericht, nogmaals, gerectificeerd.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat ben jij triest zeg, ongelofelijk. Zooo triest, elke reactie van Cruijff (maakt niet uit wat hij zegt) is volgens jouw triest. Wat hij zegt is gewoon logisch. Hij zegt gewoon dat Ajax meer oud-spelers aan het roer moet hebben. Mensen die echt om de club geven en niet aan het eind van de maand alleen maar wat loon willen en voor de rest alleen maar zitten te jokken en gladde bureautjes inhuren zoals onze vriend Van den Boog. Maarja, jij ziet dat weer niet he. Open je ogen eens man. Wat wil jij dan? Weer terug naar John Jaakke en Van den Boog zeker. Ja, dan komt het goed met Ajax. En zal ik je eens wat zeggen? Ajax had in de jaren '80 geen spectaculair elftal. Totdat Cruijff een Uefa Cupje won en de jeugdopleiding weer hervormde in 1985-1988. In een documentaire over de CL-winst van Ajax, zei David Endt het volgende: "In de jaren '80 had niemand verwacht dat Ajax de CL zou winnen, in 1995 gebeurde het. Nu verwacht niemand dat Ajax de CL kan winnen, waarom zou het dus niet weer kunnen?" Het is de jeugdopleiding die CRUIJFF en Bruins Slot hadden hervormd die ervoor zorgde dat er zoveel topspelers op het veld stonden in de CL-finale + bestuurders die er VERSTAND van hadden en geen MIDO's kochten maar wel bruikbare spelers als Litmanen. Maarja, jij bent volgens mij gewoon te dom of te naïef om dit te zien. Als Cruijff maar iets zegt, bestempel jij het als belachelijk. Zal ik eens wat zeggen? Jij maakt je aardig belachelijk. En argumenten? Volgens mij heb jij een allergie voor argumenten, want je zal nu wel reageren met een of anders smiley.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Almighty schreef:

"Feyenoord-'fans' laten zich van slechtste kant zien"

Wat een kut-supporters, die Feyenoorders. Of niet Reinbo?

''Media' laten zich van slechtste kant zien' was een betere titel geweest.

Wat een onzinnig bericht weer. Ongelooflijk. Zoeken naar nieuws, kansloos.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als aankomend journalist zijnde, moet je toch weten dat je berichten niet zomaar klakkeloos over moet nemen.

FR-Fans.nl - Feyenoord baalt van berichtgeving rond benefietwedstrijd

De Telegraaf heeft het bericht, nogmaals, gerectificeerd.

Laat dat aankomend maar weg. En vraag is natuurlijk wie in deze geloofwaardiger is. Een hele groep onafhankelijke kranten of Feyenoord dat geen enkel belang heeft bij een incident van hun 'supporters.'

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Journalisten slaan wel vaker de plank flink mis wat betreft dit soort dingen. Die hadden i nde jaren 60 ook gewoon volgehouden dta de zwarten terecht slaags kregen van de politie. Wat een non-valeurs ook grotendeels. Nemen ehct veel klakkeloos over.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Dakduivel schreef:

Serieus?

Yep nogmaals was wel lomp inkomen maar totaal niet gevaarlijk omdat er geen sprake was van een duel/

Dakduivel schreef:

Wie zegt dat het een duel was? Het was een onbesuisde manier van inkomen waarvoor zo vaak rood wordt gegeven in de PL

Ik zie in Engeland juist heel veel levensgevaarlijke tackles niet bestraft worden. Nee deze tackle wordt 9 van de 10 keer bestraft met geel of zelfs helemaal niets.

Dakduivel schreef:

Een ding vond ik trouwens wel opvallen; Kompany protesteerde eigenlijk helemaal niet tegen de beslissing.

Vond het veel opvallender dat buiten Rooney helemaal niemand protesteerde. Zelfs Nani niet die blijkbaar ontsnapte aan een beenbreuk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Journalisten slaan wel vaker de plank flink mis wat betreft dit soort dingen. Die hadden i nde jaren 60 ook gewoon volgehouden dta de zwarten terecht slaags kregen van de politie. Wat een non-valeurs ook grotendeels. Nemen ehct veel klakkeloos over.

Vergeef me dat ik er niet al te serieus op inging maar om nou bij alles wat ik zeg te gaan beginnen over het feit dat ik journalist ben gaat me ook wat ver.

Bovendien lijkt het me redelijk logisch dat iemand die krantenjournalist is een relatief groot vertrouwen in veel andere kranten heeft. Zo niet dan kon ik beter wat anders gaan doen.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

LOL @ Ajaxmannetje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Vergeef me dat ik er niet al te serieus op inging maar om nou bij alles wat ik zeg te gaan beginnen over het feit dat ik journalist ben gaat me ook wat ver.

Bovendien lijkt het me redelijk logisch dat iemand die krantenjournalist is een relatief groot vertrouwen in veel andere kranten heeft. Zo niet dan kon ik beter wat anders gaan doen.

Het lijkt me ook een kwestie van feiten checken (ben wel een newbie wat dat betreft hoor). Heeft bovendien weinig van doen met jou als journalist overigens (kan ik ook niet over oordelen) maar eerder om de berichtgeving rond ons als supportersgroep.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

kos schreef:

LOL @ Ajaxmannetje

Hij heeft wel een punt, je zegt nooit iets. Smileys of one-liners zijn makkelijk, maar bewaar die troep gewoon voor Twitter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Hij heeft wel een punt, je zegt nooit iets. Smileys of one-liners zijn makkelijk, maar bewaar die troep gewoon voor Twitter

Inderdaad, heel vervelend op die manier. Maar dat heb ik al wel vaker gemeld. Als je een discussie niet voeren wil, zeg dan gewoon niks denk ik dan.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Zegt nooit iets? Ik heb 3 keer letterlijk herhaald wat het argument is, zo duidelijk heb ik jullie nog nooit 1 x gezien.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Maar als je liever hebt dat ik op jullie niveau discussier, zo van overal gewoon 'jij bent voor Ajax dus je vind automatisch alles goed en bent niet serieus te nemen' en dat soort infantiele crap, prima.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, dat vind jij niet duidelijk. Volgens mij staan er regelmatig grote stukken tekst van ''ons'' hier met onze punten. Maar je doet het bijna altijd af als kul.

Wat wil je nou bereiken met een opmerking als ''lol@Ajax mannetje''?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Laat dat aankomend maar weg. En vraag is natuurlijk wie in deze geloofwaardiger is. Een hele groep onafhankelijke kranten of Feyenoord dat geen enkel belang heeft bij een incident van hun 'supporters.'

IJsselmeervogels heeft het zelf tegengesproken. Zowel tijdens als na de wedstrijd. Betrouwbaar genoeg voor je?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.