• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.343 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.638 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ter motivatie van iedereen hier. Dit idee is echt bij iedereen al vanaf de voorbereiding afwezig. En als we er zelf al niet in geloven...

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Zit af en toe ff te switchen naar Duitsland maar die lijken het ook allemaal best te vinden hoor. Maken wel een erg lakse indruk.

Edit: Geweldige redding Stekelenburg

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Dan hoop ik dat Denemarken nog scoort, Portugal ook vast nog eentje als het zo doorgaat en dan is Duitsland er ook uit

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

En hop

Sommige dingen gaan in deze wedstrijd beter maar Van Persie / Huntelaar werkt ook voor geen meter.

starbright boy (moderator films)

• 22532 berichten
  • 5176 stemmen

The end.

Detective

• 12 berichten
  • 0 stemmen

CR7

606

• 23882 berichten
  • 12300 stemmen

Zo 11 koffers staan al klaar houdoe en bedankt

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat nu die Denen maar scoren.

PS. Deze opstelling, was het dus ook niet.....

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

Want de best-voetballende ploeg uit jullie poule verdient het niet om door te gaan?

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Dat was het dan. Heerlijke counter van Portugal dat moet gezegd worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, Ronaldo staat er maar weer wanneer ie er moet staan. Snoert de criticasters de mond. Die anklebreaker bij vd Wiel was klasse.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Want de best-voetballende ploeg uit jullie poule verdient het niet om door te gaan?

Ik hou altijd van sensatie. En wie wat verdient interesseert me geen drol.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

vd Wiel

Ach.. eigenlijk heeft geen enkele speler echt goed gespeeld dit EK. Behalve Sneijder tegen Denemarken. Dat was het dan, wat staan we voor lul zeg. Heel zuur dit

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Eigenlijk hebben we gewoon nul kansen gecreëerd.

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

Reinbo schreef:

Ik hou altijd van sensatie. En wie wat verdient interesseert me geen drol.

Die sensatie heb je nu toch met NL 0 punten. Graag verder in het toernooi wat aardig voetballende landen.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Duitsland scoort: Bender

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, we kunnen nauwelijks ontevreden zijn. De uitschakeling was meer dan overtuigend. Jammer, een gouden generatie zonder prijs.

606

• 23882 berichten
  • 12300 stemmen

Ik heb alles al uit staan, kijk echt niet verder meer.

En die commentator heeft ook vele smoesjes waarom het niet gelukt is.

Uitgeput blablabla

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Quido schreef:

Eigenlijk hebben we gewoon nul kansen gecreëerd.

Eigenlijk wel, maar de statistici hebben nog 10 doelpogingen geregistreerd.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

En hop

Sommige dingen gaan in deze wedstrijd beter maar Van Persie / Huntelaar werkt ook voor geen meter.

daar ligt het natuurlijk ook niet aann. Ons "fantastische" middenveld is eigenlijk maar matig. Zo'n dieptebal op ronaldo waar hij gelanceerd werd op links en hij hem voorgaf missen wij. Er komt 0,0 creativiteit van onze spelers. Ook sneijder valt door de mand. Maar er gebeurt sowieso niets in het elftal. Dit elftal is gewoon af. Een nieuwe bondscoach moet de bezem er maar doorheen halen. Al zitten we nu in een matige generatie. Vooral achterin.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Bijna Van der Vaart met een 2 schitterende. Prachtige poging met rechts.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

606 schreef:

En die commentator heeft ook vele smoesjes waarom het niet gelukt is

Op de paal - da's ook een excuus!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Die sensatie heb je nu toch met NL 0 punten. Graag verder in het toernooi wat aardig voetballende landen.

Meer sensatie is altijd goed, maar ook dat zit er niet meer in. Daarbij, die 0 punten van Nederland zijn verre van sensationeel. Elke WK finale verliezer is er bij de eerste ronde op het volgend EK uitgevlogen. Dus eerder business as usual....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat was dat nou voor een hoekschop .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, Ronaldo staat er maar weer wanneer ie er moet staan. Snoert de criticasters de mond. Die anklebreaker bij vd Wiel was klasse.

Grapjas. Onze verdediging is optimaal(zoals ze bij vi oook al zeiden) om weer verttouwen te tanken.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

daar ligt het natuurlijk ook niet aann. Ons "fantastische" middenveld is eigenlijk maar matig. Zo'n dieptebal op ronaldo waar hij gelanceerd werd op links en hij hem voorgaf missen wij. Er komt 0,0 creativiteit van onze spelers. Ook sneijder valt door de mand. Maar er gebeurt sowieso niets in het elftal. Dit elftal is gewoon af. Een nieuwe bondscoach moet de bezem er maar doorheen halen. Al zitten we nu in een matige generatie. Vooral achterin.

Klopt maar het door iedereen vurig gewenste duo bakt er niks van. Van Persie is onzichtbaar, maar Huntelaar is nog dramatischer.

Maar Stekelenburg is geloof ik de beste man, ook al was hij niet overal even zeker.

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

Reinbo schreef:

Meer sensatie is altijd goed, maar ook dat zit er niet meer in. Daarbij, die 0 punten van Nederland zijn verre van sensationeel. Elke WK finale verliezer is er bij de eerste ronde op het volgend EK uitgevlogen. Dus eerder business as usual....

Vind het toch redelijk sensationeel dat jullie evenveel punten als Belgie behaald hebben op dit EK. En wij waren er niet eens bij

Een beetje sensatie is altijd wel leuk, maar straks zit je met een hoop non-ploegen in de laatste rondes. Dan is de lol er ook snel weer af.

Detective

• 12 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Jij bent een echte supporter. Ook voor Ajax zeker?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Grapjas. Onze verdediging is optimaal(zoals ze bij vi oook al zeiden) om weer verttouwen te tanken.

Dat feit wil ik hiermee iook niet tegenspreken hoor. Deze verdediging zit bij Ierland gewoon op de bank.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Vind het toch redelijk sensationeel dat jullie evenveel punten als Belgie behaald hebben op dit EK. En wij waren er niet eens bij

Een beetje sensatie is altijd wel leuk, maar straks zit je met een hoop non-ploegen in de laatste rondes. Dan is de lol er ook snel weer af.

De lol is er al af. Wat er verder met het EK gebeurd interesseert me geen zier. Laat de Grieken maar weer winnen.

Grote pluspunt is dat ik weer wat meer tijd heb om film te kijken en naar De Parade te gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.