- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trouwens wel een briljante ingreep: Huntelaar in de spits....
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Grapjas. Onze verdediging is optimaal(zoals ze bij vi oook al zeiden) om weer verttouwen te tanken.
Maar als Messi 3 keer scoort tegen de Olympische ploeg van Brazilië kom je wel klaar?
CR7 doet het tenminste tegen de 'Nieuwe Meesters'.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Klopt maar het door iedereen vurig gewenste duo bakt er niks van. Van Persie is onzichtbaar, maar Huntelaar is nog dramatischer.
Maar Stekelenburg is geloof ik de beste man, ook al was hij niet overal even zeker.
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Jij bent een echte supporter. Ook voor Ajax zeker?
En btw ik ben een Brabander, geen Amsterdammer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ah, nog vier minuten bonus!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Jezus. We mogen nog blij zijn met 2-1. Had makkelijk 4-1 kunnen staan met die 2 ballen van portugal op de paal.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Maar als Messi 3 keer scoort tegen de Olympische ploeg van Brazilië kom je wel klaar?
CR7 doet het tenminste tegen de 'Nieuwe Meesters'.
daar gaat het niet om. Jij zegt dat hij criticasters de mond snoert. Maar hij weet net zo goed als iedereen dat vijf of zes wedstrijden scoren slecht is. Dus ik snap niet echt wat je hier mee wilt insinueren? Dat hij onterecht bekritiseerd is na vele duels zonder goal?
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Achja wat zal 't ook. Vanaf nu kunnen we met een gerust hart de rest van het EK uitkijken. Laat zee Germans maar Europees Kampioen worden.
Na het EK zul je me hier in ieder geval niet meer vinden, want ik kijk alleen wanneer Oranje speelt (en natuurlijk het EK in WK in z'n geheel).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Portugal nog steeds geen angstgegner, Khalid?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Portugal nog steeds geen angstgegner, Khalid?
Geloof dat we dit EK vooral onze eigen angstgegner waren. Maar ach, de hele natie was vanaf pot 1 al tegen. Dus dan krijg je waar je om vraagt.
Kan verder prima met deze uitschakeling leven. Het is zelden zo overtuigend kut geweest.
Nu weer 100% focus op Feyenoord! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
daar gaat het niet om. Jij zegt dat hij criticasters de mond snoert. Maar hij weet net zo goed als iedereen dat vijf of zes wedstrijden scoren slecht is. Dus ik snap niet echt wat je hier mee wilt insinueren? Dat hij onterecht bekritiseerd is na vele duels zonder goal?
Maar wel dat ie er staat als het moet. De vice wereldkampioen, ook niet zomaar een land. Dat ze nu met dit materiaal niet boven hun kunnen presteren doet daar niets aan af. Gewoon prima gedaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik hoop wel dat Italië morgen nog verder gaat.
Verder kunnen we nu proberen te gaan winnen van:
Turkije
Hongarije
Roemenië
Estland
Andorra
Vond Portugal trouwens minder irritant dan in voorgaande duels. Alleen die kale die gewisseld moest worden was een aansteller.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Het heeft totaal niet aan hem gelegen. Ook zonder zijn twee goals zouden we naar huis gaan....
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Maar wel dat ie er staat als het moet. De vice wereldkampioen, ook niet zomaar een land. Dat ze nu met dit materiaal niet boven hun kunnen presteren doet daar niets aan af. Gewoon prima gedaan.
Nou nou nou je bent wel een meester in overdrijven. Hij staat er een keertje in een redelijk belangrijk wedstrijdje(voor Portugal was het trouwens niet erop of eronder) De vice kampioen stelt gewoon weinig voor hoor. Kijk is wat we allemaal al hebben verloren in 3/4 jaar tijd.
Duitsland, Zweden, Bulgarije, Bayern Munchen, Denemarken, Portugal, Duitsland..Het is gewoon af. Heel Portugal speelde lekker trouwens, maar hun tegenstander was gewoon ideaal. Zoals Reinbo al zei, we zijn door iedereen weggespeeld. Ook zonder Ronaldo waren we hier niet doorgegaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ze gewoon winnen gaan ze gewoon door.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind wel dat Van Marwijk zijn ontslag moet indienen. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk en heeft gefaald. De chemie is op.
Maar wie nu?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jammer. Portugal verdiend door, maar ik moet er wel bijzeggen, geef elk beetje redelijke spits de kansen die Ronaldo vandaag gekregen heeft en hij maakt er zeer zeker meer dan twee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou nou nou je bent wel een meester in overdrijven. Hij staat er een keertje in een redelijk belangrijk wedstrijdje(voor Portugal was het trouwens niet erop of eronder) De vice kampioen stelt gewoon weinig voor hoor. Kijk is wat we allemaal al hebben verloren in 3/4 jaar tijd.
Duitsland, Zweden, Bulgarije, Bayern Munchen, Denemarken, Portugal, Duitsland..Het is gewoon af. Heel Portugal speelde lekker trouwens, maar hun tegenstander was gewoon ideaal. Zoals Reinbo al zei, we zijn door iedereen weggespeeld. Ook zonder Ronaldo waren we hier niet doorgegaan.
Dat was bij Messi tegen het Braziliaanse olympische team toch niet anders. Maar daar kwam je hier wel opscheppen van je drie zaadlozingen in een samenvatting van vijf minuten. Terechte vergelijking. Onaangenaam opvallend is het wel.
Nederland is ook vrij overschat, maar dat krijg je als vice wereldkampioen. Ronaldo doet het sowieso niet goed blijkbaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wow, dat wisten we nog niet.... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind wel dat Van Marwijk zijn ontslag moet indienen. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk en heeft gefaald. De chemie is op.
Maar wie nu?
Cootje.
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Wow, dat wisten we nog niet....
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Maar wie nu?
Van Gaal 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nederland is ook vrij overschat, maar dat krijg je als vice wereldkampioen. Ronaldo doet het sowieso niet goed blijkbaar.
Denk niet dat Nederland erg overschat is, meer enorm uit vorm.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Enige pluspuntje van laatste wedstrijd is dat het gezeur over opstelling totale onzin bleek. Compleet weggespeeld. Wat een dramatisch EK.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Gaal
Dan weet je zeker dat we het WK 2014 niet halen....
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Scheelt een hoop ergernis tijdens het toernooi. Dat gaat Brazilië thuis toch winnen.
Het volgend EK is geloof ik met 24 landen. Beetje heel erg overdreven als je het mij vraagt. Dan zijn we er vast weer bij en wie weet België ook wel weer. Dat móet lukken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk niet dat Nederland erg overschat is, meer enorm uit vorm.
Dat ook maar twee jaar geleden ook ver boven hun kunnen gepresteerd en bovendien ook maar 1 tegenstander van formaat getroffen, die ook nog eens met heel veel fortuin gewonnen werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.