• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Trouwens wel een briljante ingreep: Huntelaar in de spits....

Detective

• 12 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Grapjas. Onze verdediging is optimaal(zoals ze bij vi oook al zeiden) om weer verttouwen te tanken.

Maar als Messi 3 keer scoort tegen de Olympische ploeg van Brazilië kom je wel klaar?

CR7 doet het tenminste tegen de 'Nieuwe Meesters'.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Klopt maar het door iedereen vurig gewenste duo bakt er niks van. Van Persie is onzichtbaar, maar Huntelaar is nog dramatischer.

Maar Stekelenburg is geloof ik de beste man, ook al was hij niet overal even zeker.

Als ze nou veel kansen misten kon ik het ze kwalijk nemen, maar er zit 0,0 in en de bal wil niet eens bij hin in de buurt komen. Al mist van persie nu wel een grote

606

• 23882 berichten
  • 12300 stemmen

Detective schreef:

Jij bent een echte supporter. Ook voor Ajax zeker?

Nee helemaal niks met voetbal, het enige waar ik me dan fan voor voel is Oranje maar zo slecht spelen in 3 wedstrijden bah.

En btw ik ben een Brabander, geen Amsterdammer.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Ah, nog vier minuten bonus!

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Jezus. We mogen nog blij zijn met 2-1. Had makkelijk 4-1 kunnen staan met die 2 ballen van portugal op de paal.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Detective schreef:

(quote)

Maar als Messi 3 keer scoort tegen de Olympische ploeg van Brazilië kom je wel klaar?

CR7 doet het tenminste tegen de 'Nieuwe Meesters'.

daar gaat het niet om. Jij zegt dat hij criticasters de mond snoert. Maar hij weet net zo goed als iedereen dat vijf of zes wedstrijden scoren slecht is. Dus ik snap niet echt wat je hier mee wilt insinueren? Dat hij onterecht bekritiseerd is na vele duels zonder goal?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Achja wat zal 't ook. Vanaf nu kunnen we met een gerust hart de rest van het EK uitkijken. Laat zee Germans maar Europees Kampioen worden.

Na het EK zul je me hier in ieder geval niet meer vinden, want ik kijk alleen wanneer Oranje speelt (en natuurlijk het EK in WK in z'n geheel).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Portugal nog steeds geen angstgegner, Khalid?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Portugal nog steeds geen angstgegner, Khalid?

Geloof dat we dit EK vooral onze eigen angstgegner waren. Maar ach, de hele natie was vanaf pot 1 al tegen. Dus dan krijg je waar je om vraagt.

Kan verder prima met deze uitschakeling leven. Het is zelden zo overtuigend kut geweest.

Nu weer 100% focus op Feyenoord!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

daar gaat het niet om. Jij zegt dat hij criticasters de mond snoert. Maar hij weet net zo goed als iedereen dat vijf of zes wedstrijden scoren slecht is. Dus ik snap niet echt wat je hier mee wilt insinueren? Dat hij onterecht bekritiseerd is na vele duels zonder goal?

Maar wel dat ie er staat als het moet. De vice wereldkampioen, ook niet zomaar een land. Dat ze nu met dit materiaal niet boven hun kunnen presteren doet daar niets aan af. Gewoon prima gedaan.

Detective

• 12 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Ik hoop wel dat Italië morgen nog verder gaat.

Verder kunnen we nu proberen te gaan winnen van:

Turkije

Hongarije

Roemenië

Estland

Andorra

Vond Portugal trouwens minder irritant dan in voorgaande duels. Alleen die kale die gewisseld moest worden was een aansteller.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Detective schreef:

(afbeelding)

Het heeft totaal niet aan hem gelegen. Ook zonder zijn twee goals zouden we naar huis gaan....

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar wel dat ie er staat als het moet. De vice wereldkampioen, ook niet zomaar een land. Dat ze nu met dit materiaal niet boven hun kunnen presteren doet daar niets aan af. Gewoon prima gedaan.

Nou nou nou je bent wel een meester in overdrijven. Hij staat er een keertje in een redelijk belangrijk wedstrijdje(voor Portugal was het trouwens niet erop of eronder) De vice kampioen stelt gewoon weinig voor hoor. Kijk is wat we allemaal al hebben verloren in 3/4 jaar tijd.

Duitsland, Zweden, Bulgarije, Bayern Munchen, Denemarken, Portugal, Duitsland..Het is gewoon af. Heel Portugal speelde lekker trouwens, maar hun tegenstander was gewoon ideaal. Zoals Reinbo al zei, we zijn door iedereen weggespeeld. Ook zonder Ronaldo waren we hier niet doorgegaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als ze gewoon winnen gaan ze gewoon door.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Triest, echt triest dit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vind wel dat Van Marwijk zijn ontslag moet indienen. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk en heeft gefaald. De chemie is op.

Maar wie nu?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jammer. Portugal verdiend door, maar ik moet er wel bijzeggen, geef elk beetje redelijke spits de kansen die Ronaldo vandaag gekregen heeft en hij maakt er zeer zeker meer dan twee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nou nou nou je bent wel een meester in overdrijven. Hij staat er een keertje in een redelijk belangrijk wedstrijdje(voor Portugal was het trouwens niet erop of eronder) De vice kampioen stelt gewoon weinig voor hoor. Kijk is wat we allemaal al hebben verloren in 3/4 jaar tijd.

Duitsland, Zweden, Bulgarije, Bayern Munchen, Denemarken, Portugal, Duitsland..Het is gewoon af. Heel Portugal speelde lekker trouwens, maar hun tegenstander was gewoon ideaal. Zoals Reinbo al zei, we zijn door iedereen weggespeeld. Ook zonder Ronaldo waren we hier niet doorgegaan.

Dat was bij Messi tegen het Braziliaanse olympische team toch niet anders. Maar daar kwam je hier wel opscheppen van je drie zaadlozingen in een samenvatting van vijf minuten. Terechte vergelijking. Onaangenaam opvallend is het wel.

Nederland is ook vrij overschat, maar dat krijg je als vice wereldkampioen. Ronaldo doet het sowieso niet goed blijkbaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Vind wel dat Van Marwijk zijn ontslag moet indienen. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk en heeft gefaald. De chemie is op.

Maar wie nu?

Cootje.

606

• 23882 berichten
  • 12300 stemmen

Reinbo schreef:

Wow, dat wisten we nog niet....

Is niet mijn idee he, televaag komt er mee op de proppen.

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Reinbo schreef:

Maar wie nu?

Van Gaal

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nederland is ook vrij overschat, maar dat krijg je als vice wereldkampioen. Ronaldo doet het sowieso niet goed blijkbaar.

Denk niet dat Nederland erg overschat is, meer enorm uit vorm.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Enige pluspuntje van laatste wedstrijd is dat het gezeur over opstelling totale onzin bleek. Compleet weggespeeld. Wat een dramatisch EK.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Van Gaal

Dan weet je zeker dat we het WK 2014 niet halen....

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Scheelt een hoop ergernis tijdens het toernooi. Dat gaat Brazilië thuis toch winnen.

Het volgend EK is geloof ik met 24 landen. Beetje heel erg overdreven als je het mij vraagt. Dan zijn we er vast weer bij en wie weet België ook wel weer. Dat móet lukken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Denk niet dat Nederland erg overschat is, meer enorm uit vorm.

Dat ook maar twee jaar geleden ook ver boven hun kunnen gepresteerd en bovendien ook maar 1 tegenstander van formaat getroffen, die ook nog eens met heel veel fortuin gewonnen werd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.