- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Ja, van Gaal is goed met onze miljonairs
heeft overigens al ooit gefaald
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar wie nu?
Halen jullie Eric Gerets weg uit Marokko. De Belgen zijn hier te zuinig voor.
Wel een Belg, maar een toptrainer.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Zo, zijn we weer uit ons lijden verlost. Als je kijkt naar de wedstrijden van het laatste jaar, was dit toch al een kansloze missie.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Volgens Bert is het toch een mentale kwestie na het verlies in wedstrijd 1.
Als-ie dat nu gelijk gezegd had dan hadden we ons twee wedstrijden een hoop zenuwen bespaard.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
CR7 
Poetic justice, he-le-maal kassiewijle gespeeld door de Portugezen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het volgend EK is geloof ik met 24 landen. Beetje heel erg overdreven als je het mij vraagt. Dan zijn we er vast weer bij en wie weet België ook wel weer. Dat móet lukken.
De Belgen? Als ze voorbij Kroatië komen in de voorrondes... 
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Dat was bij Messi tegen het Braziliaanse olympische team toch niet anders. Maar daar kwam je hier wel opscheppen van je drie zaadlozingen in een samenvatting van vijf minuten. Terechte vergelijking. Onaangenaam opvallend is het wel.
Nederland is ook vrij overschat, maar dat krijg je als vice wereldkampioen. Ronaldo doet het sowieso niet goed blijkbaar.
Dude, waar heb je het over man
Ik ging alleen op jouw doelloze gelul in dat hij criticasters de mond snoert terwijl hij gewoon echt boutduels heeft gespeeld de laatste tijd en de kritiek terecht was, kritiek die hij vast ook zelf heeft gedeeld... Ook zeg je dat hij het opeens laat zien in grote duels, vind ik wel erg optimistisch hoor. Overigens vind ik het ook geen speler die een team op sleeptouw moet nemen....
Ideaal potje voor hem om zijn vertrouwen weer terug te winnen, zeg ik daar zulke gekke dingen mee? NL is geen schim meer het laatste half jaar.
Overigens was die samenvatting gewoon heerlijk. Prachtige goals van Brazilië en Argentinië gezien. Dus wat was daar mis mee?
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
De Belgen? Als ze voorbij Kroatië komen in de voorrondes...
Daar is toch nog niet voor geloot ?? Eerst een WK, dat komt voor België nog te vroeg 
Misschien als ze dat uitbreiden naar 40 landen...
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
het maakt mij niet uit hoor ze verdienen het toch niet
ik haat die lelijke barbie kop van ronaldo Ughhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Puur omdat 90% van de criticasters zegt dat ie niet presteert bij het Portugese team? Daarom. Dat ie slechte wedstrijden heeft gespeeld is niet zo belangrijk. Dat hebben velen grote spelers gehad.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Heldere, duidelijke en eerlijke analyse van Bert van Marwijk. Gewoon niet goed genoeg!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hoorde trouwens dat Koeman interesse had, wat denken jullie?
Lijkt me wel interessant maar of het ook realistisch is?
BB_Shields
-
- 32 berichten
- 11 stemmen
Vind wel dat Van Marwijk zijn ontslag moet indienen. Hij is uiteindelijk verantwoordelijk en heeft gefaald. De chemie is op.
Maar wie nu?
Ronald koeman misschien
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat heb ik dan gemist. Beetje goede ploeg had Nederland met 5-1 opgerold.
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
ik haat die lelijke barbie kop van ronaldo Ughhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Koeman lijkt mij de beste kandidaat. IMO de beste trainer die Nederland te bieden heeft. Aan de andere kant, als van Marwijk stopt... Ik ben altijd heel benieuwd geweest wat een buitenlandse coach met oranje kan presteren. Al moet ik daar ook bij zeggen dat mijn verwachtingen voor het komend WK ook niet al te hoog zijn. Een aantal spelers gaan de leeftijd van 30 jaar passeren. Er zullen toch een aantal spelers moeten wijken.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Puur omdat 90% van de criticasters zegt dat ie niet presteert bij het Portugese team? Daarom. Dat ie slechte wedstrijden heeft gespeeld is niet zo belangrijk. Dat hebben velen grote spelers gehad.
Door 2 goals te maken presteert hij wel opeens en kan je die jaren van wanprestaties vergeten?
Ik verwacht wel beter van jou hoor NW....
Portugal is al jaren een stroef draaiend elftal, dus hij presteert ook al jaren onder de maat. Ik denk dat ze vandaag hun beste wedstrijd in jaren hebben gespeeld? En we hebben nog geluk met 2-1...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor Portugal ben ik dan wel erg bang. Tuurlijk is het wat overdreven, maar de eerste stap heeft ie al gezet
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Homo's still love....
BB_Shields
-
- 32 berichten
- 11 stemmen
(afbeelding)
Nou Ronaldo heeft best een snoezige kop eerlijk is eerlijk, vind ik tenminste, hoewel niet mijn type. En voetballen kan hij toevallig ook
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Portugal wint die EK echt niet, Spanje veegt ze zo van de kaart. Lijkt me leuk als die 2 elkaar treffen!!
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Waarom bieden jullie je niet aan?
je weet maar nooit
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Voor Portugal ben ik dan wel erg bang. Tuurlijk is het wat overdreven, maar de eerste stap heeft ie al gezet
.
Dit is wel wat hij nodig had. Geen zorgen, ze mogen nu tegen de Tsjechen. Die kunnen er verdedigend niet meer van 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
(afbeelding)
Jammer dat-ie nog 2x de paal raakte, maar wat was-ie weer goed he, ohohoh. Die aanname waarmee hij Van der Wiel passeerde, manmanman genieten 
Sowieso dat hele Portugal, fantastisch voetbal om je vingertjes bij af te likken.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Pff, wat is de toekomst van dit Nederlands elftal? Al onze 'toppers' zitten tegen de 30 aan en onze verdedigers zijn dramatisch. Nee, het ziet er niet bepaald rooskleurig uit.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Hopelijk gaat Frankrijk door, een mooie ploeg om nu maar voor te supporten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dank! Toch erg lekker zo'n overwinning, zeker na alle hoogmoed die de afgelopen tijd van alle kanten tevoorschijn kwam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.