- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Duitsland mist echt veel kansen zeg. Snijden zo vaak en zo makkelijk door die verdediging heen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Niet alleen op basis van deze wedstrijd hoor, maar kan iemand me vertellen waarom Willems zo te boek staat als toptalent? Vind hem zelfs voor PSV nog te mager en vraag me af of ie dat niveau ooit aan gaat kunnen.
Enige waar onze spelers goed in zijn - en zelfs dat ging al een paar keer mis - is balletje terug of breed.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Haal die Willems er maar uit, voor zijn eigen bestwil. Hij word nu al overgeslagen door zijn eigen spelers. Waarom die jongen zo misbruiken en vernederen. Boulah erin dan maar.
Maak me meer zorgen om onze twee rechterverdedigers dan de twee linker. Wissel daar eerst maar
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Probleem is wel dat de portugezen beter zijn. Met twee goals verschil daarvan winnen, wordt dus een lastig verhaal. Duitsers werken ook al niet mee... Dus beetje kansloos verhaal vrees ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet alleen op basis van deze wedstrijd hoor, maar kan iemand me vertellen waarom Willems zo te boek staat als toptalent? Vind hem zelfs voor PSV nog te mager en vraag me af of ie dat niveau ooit aan gaat kunnen.
Enige waar onze spelers goed in zijn - en zelfs dat ging al een paar keer mis - is balletje terug of breed.
Deedh et in jeugd/sparta heel goed. Genoeg talent maar de term toptalent is de laatste tijd wel aan inflatie onderhevig. Genoeg potentie maar lang nog niet zeker of dat er daadwerkelijk uit gaat komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maak me meer zorgen om onze twee rechterverdedigers dan de twee linker. Wissel daar eerst maar
Vlaar zeker, als je al ziet hoe veel moeite heeft met die agiliteit van de portugezen. Ziet er ook nogal triestig uit.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
20 minuten. Langer kunnen ze het conditioneel blijkbaar niet aan. Beetje jammer, want het begin was veelbelovend. Huntelaar trouwens compleet onzichtbaar, maar in zijn verdediging, dat is de rest van de aanvallers ook momenteel.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Godverdomme, je begint zo goed en dan zakt het weer in. Ongelofelijk. En waarom nog steeds spelen met Robben op rechts? Op een gegeven moment komt hij gevaarlijk door en moet eigenlijk voor geven, maar dan draait hij weer naar zn linker en is het moment weg. Doe dan Robben op links. Of zet Narsingh maar rechts.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je Huntelaar erin zet lijkt het me wel wenselijk Robben op links te zetten.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4111 stemmen
Willems....potentie hier, potentie daar...maar nog geen goede wedstrijd gespeeld. Ook niet bij PSV. Blijft een raadsel.
Mathijssen heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld in Oranje en is buiten Oranje ook nooit verder gekomen dan wat modale clubs. God knows waarom hij zo onomstreden is. Wat een matige speler blijft het ook. Een killer is het niet en zone verdediging...tsjah...gaat ook keer op keer fout.
Vlaar in de basis is al helemaal een wonder, niet meer dan modaal en vandaag een compleet Drama. Ik heb zitten tellen en hij is 3 keer in de fout gegaan. Hij heeft geen draaihoek en de spitsen kunnen doen wat ze willen. Hoe makkelijk kan iemand keer op keer gedold worden? Toen nog eens niks doen bij die kopbal van Ronaldo en even later stond hij te slapen bij de goal. Ronaldo liep zo uit zijn rug weg.
Van de Wiel...tsjah...helaas zal er nog een seizoen Ajax aan vast geplakt worden. Geen club die hem nog wel hebben n.a.v. dit EK. Beter ziet de Boer dat Ricardo tig keer beter is. vd Wiel heeft geen goede wedstrijd gespeeld sinds hij terug is van zijn blessure.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
De verdediging is idd niet heel sterk, maar wie moeten we er anders inzetten? We hebben simpelweg geen enkele topverdediger.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Raar dat Oranje zo slecht kan anticiperen in de wedstrijd. Goed, snel scoren was een doel en is gelukt, maar niemand die er over dacht wat daarna te doen? Het is niet zo gek dat ze na zo'n knallend begin vermoeid zijn, maar niemand die daar blijkbaar rekening mee heeft gehouden. Het veld wordt gewoon nog steeds onwijs groot gehouden en niemand die eraan denkt om tijdelijk wat meer achteruit te spelen. Heel gek.
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Nederland heeft geen betere verdedigers
Boulahrouz?
Emanuelson of Anita op links.
Brouwers in het centrum (bizar dat die jongen nooit een kans heeft gekregen)
En er zijn er natuurlijk nog wel een paar.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Nederland speelt ongeinspireerd, Portugal speelt fris. Nog iemand die van plan is Rexona deodorant te gaan kopen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Boulahrouz?
Emanuelson of Anita op links.
Brouwers in het centrum (bizar dat die jongen nooit een kans heeft gekregen)
En er zijn er natuurlijk nog wel een paar.
Geloof niet dat een van hen het verschil zou maken....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een schoppers die portugezen. Die non-argumenten mogen hier dan ook verleden tijd zijn
.
Detective
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Geloof niet dat een van hen het verschil zou maken....
Waarschijnlijk niet, maar wel stuk voor stuk jongens met veel meer ervaring.
Belachelijk dat een Willems (wie??) de voorkeur krijgt boven Emanuelson en Anita.
En Brouwers met al zijn ervaring in de Bundesliga had minstens een kans moeten krijgen in de oefenwedstrijden.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Nederland in de 2e helft iets nadrukkelijker aanwezig maar die goal moet nu wel gaan vallen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Pff. Buitenspel Postiga. Daar komen we weer goed weg.
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Oh wat hebben ze daar mazzel zeg, buiten spel 
Dankjewel grensrechter
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk niet, maar wel stuk voor stuk jongens met veel meer ervaring.
Belachelijk dat een Willems (wie??) de voorkeur krijgt boven Emanuelson en Anita.
En Brouwers met al zijn ervaring in de Bundesliga had minstens een kans moeten krijgen in de oefenwedstrijden.
Geloof dat beide meer middenvelders zijn. Dus met die ervaring als links back valt het wel mee. En geeft Van Marwijk een keertje de toekomstige generatie een kans is het weer niet goed.
Het is zo gewoon een kansloze missie, het volk roept erom.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
geluk dat de scheids- en grensrechter geen poep in hun ogen hadden inderdaad
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
wtf? Willems, alweer 
edit: Stekelenburg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.